Zindex Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Her har du muligheten til å innse hvor hardt vi prester har det http://www.rougebob.com/priest
stoltz Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det verste er at jeg faktisk kjenner meg igjen, selv om det som regel var i 5-man party..
jonasdaman Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 kjenner meg ikke igjen i det hele tatt.. folk dør ikke så fort. men whininga virker kjent.
Sjark Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Kjenner meg igjen i feks MC, jeg går oom, MT dør for ingen andre en meg gidder og heale ham, så kommer whininga
chokke Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 [Noob Hunter] Whispers: spi buff pet plz [Noob rogue]: OMFG kick the fucking nub priest, he let me die [Noob]: HAEL [Noob Warlock]: shield so i cna hellfire [Noob]: HEAL ME [Noob]: coudl i get stm bff plz [Noob]: HAEL [Noob Warlock]: shield so i cna hellfire [Noob]: HEAL ME [Noob Warlock]: shield so i cna hellfire [Noob]: HEAL ME [Noob Hunter] Whispers: spi buff pet plz [Noob]: HEAL ME [Noob Warlock]: shield so i cna hellfire [Noob] Whispers: OMG I DIED NOOB [Noob] Whispers: OMG I DIED NOOB [Noob]: HAEL [Noob]: HEAL ME [Noob] Whispers: FORT [Noob Hunter] Whispers: spi buff pet plz [Noob]: HAEL [Noob rogue]: OMFG kick the fucking nub priest, he let me die [Noob]: coudl i get stm bff plz [Noob]: HAEL [Noob rogue]: OMFG kick the fucking nub priest, he let me die [Noob] Whispers: OMG I DIED NOOB [Noob] Whispers: OMG I DIED NOOB [Noob rogue]: OMFG kick the fucking nub priest, he let me die [Noob]: HAEL [Noob]: HAEL [Noob] Whispers: OMG I DIED NOOB [Noob]: HEAL ME [Noob rogue]: OMFG kick the fucking nub priest, he let me die [Noob] Whispers: FORT [Noob]: HEAL ME [Noob rogue]: OMFG kick the fucking nub priest, he let me die [Noob]: HAEL [Noob]: HAEL [Noob]: HAEL [Noob]: HEAL ME [Noob Warlock]: shield so i cna hellfire [Noob rogue]: OMFG kick the fucking nub priest, he let me die [Noob]: WTF wipe fuking newb preist!11 det var de tmorsomste
Gamlemor Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) *****glem det****** Endret 7. januar 2006 av Lord-Myrrah
Totti Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvis det er sånn f.eks i MC, så bør man seriøst vurdere og bytte guild fordi da er det folk som ikke kan jobben sin
gullf1sk Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 den der var jo peise ny....... 5401765[/snapback] Klapp igjen din overlegene elitist.
Amon Amarth Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 3-4 poster om samma tingen på forumet fra før, men den er fremdeles morsom =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå