Elezar Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hei, jeg er en fan av fraps, men det er noe med den ny dataen min det ikke liker. Hver gang jeg starter det så går det glatt ei lita stund (opp til 30 sekunder som regel) og så slår det av seg selv, som følge av dette får jeg en laggspike på 10 sekunder hvor alt fryser og etterpå er record slått av. Har GeForce 7800 GT 256mb Hvorfor skjer dette, hvordan fikse det, noen andre som har hatt lignende problem? Takk for svar. P.S: Det er en registrert versjon (2.7.2) Endret 13. februar 2006 av Elezar
Elezar Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Virkelig ingen som kan svare på dette?
fargoth Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg vet ikke hvordan fraps fungerer, og ikke har jeg særlig teknisk kompetanse på området heller, men det kan ikke ha noe med at filmen du tar opp skal flyttes fra minnet over på disken, og at det i denne prosessen oppstår et kraftig ytelsestap?
Elezar Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Jeg vet ikke hvordan fraps fungerer, og ikke har jeg særlig teknisk kompetanse på området heller, men det kan ikke ha noe med at filmen du tar opp skal flyttes fra minnet over på disken, og at det i denne prosessen oppstår et kraftig ytelsestap? 5398037[/snapback] Det kan det faktisk ha, av og til får jeg buffer error og maskina låser seg. Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette?
QBab Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 du må ha fullversionen av fraps for og filme mer enn 30 sekunder
Elezar Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 Er som sagt registrert så har du ikke noe bedre å komme med kan du dra dit pepperen gror.
Dwagon Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Er som sagt registrert så har du ikke noe bedre å komme med kan du dra dit pepperen gror. 5437685[/snapback] sist jeg skjekket var ikke slik språkbruk lov hær på forumet. så maskina går mongo når du frapser, har du nok diskplass? Har du nok ram? er spillet du filmer i krevende ? Du har nyeste versjon av alle drivere? Fraps har aldri gjort noe sånt når jeg har filmet, har du prøvd å installere fraps på nytt ?
Elezar Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Skrevet 15. januar 2006 Har sjekket alt det der, og ingenting av det er problemet :|
Elezar Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Har forresten Geforce 7800 GT 256mb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå