Gå til innhold

Nytt innvadrer parti.


Anbefalte innlegg

så Norge skal bli homoland? kom alle med "eksotiske" seksualvaner. nå er vel ikke norge fri for fordommer heller. tviler vel sterkt på at folk som rømmer fra homofile fordommer er den store flyktningegruppen. å sette ressursene inn på å bekjempe sult, krig og fattigdom der det oppstår anser jeg som langt mer effiektivt og givende for folk som lider. Et enkelt måltid her i norge koster nesten like mye som hundre i Uganda.

5409525[/snapback]

Homofili er et eksempel. Man kan i svært liten grad hjelpe forfulgte "der de er", om det så er homofile, ateister, aktivister etc. Man kan hjelpe store folkemengder i nødsituasjoner der de er, man kan ikke hjelpe forfulgte individer der de er.

 

Det er ingen motsetning mellom å bedrive nødhjelp og å ta imot flyktninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøver partiet på noen måter å sette inn islamske regler, bør det bli forbudt.

Islamske regler ødelegger for oss andre godtroende muslimer også.

 

Mange mener det er brudd på demokratiet at partier blir forbudt, men det er jo bedre å begå en "kriminalitet" innenfor demokratiet enn at det blir innført Sharia her..

 

5409806[/snapback]

 

Såfremt man ønsker demokrati og religionsfrihet så er ikke dette mulig.

Lenke til kommentar
Min mening som muslimsk innvandrer er at det bør finnes en egen parti, som jobber med integrering. Norge trenger integrering av innvandrere, det bør ikke finnes forskjell mellom innvandrere og nordmenn.

5409806[/snapback]

 

Tja, men er et nytt parti nødvendig?

Hva med et nytt departement? Innvandrings- og integreringsdepartementet? Eller minioritets- og integreringsdepartementet?

 

Det synes jeg var en bedre idé :yes:

Så slipper kommunalministeren å rote med innvandring, det blir det jo bare bråk og mobbing av.

Lenke til kommentar
Min mening som muslimsk innvandrer er at det bør finnes en egen parti, som jobber med integrering. Norge trenger integrering av innvandrere, det bør ikke finnes forskjell mellom innvandrere og nordmenn.

5409806[/snapback]

 

Tja, men er et nytt parti nødvendig?

Hva med et nytt departement? Innvandrings- og integreringsdepartementet? Eller minioritets- og integreringsdepartementet?

 

Det synes jeg var en bedre idé :yes:

Så slipper kommunalministeren å rote med innvandring, det blir det jo bare bråk og mobbing av.

5410548[/snapback]

Og mest sannsynlig kommer regjeringen til å sette opp masse nordmenn for å gjøre denne jobben. Og da har man kommet like langt.

Lenke til kommentar
Min mening som muslimsk innvandrer er at det bør finnes en egen parti, som jobber med integrering. Norge trenger integrering av innvandrere, det bør ikke finnes forskjell mellom innvandrere og nordmenn.

5409806[/snapback]

 

Tja, men er et nytt parti nødvendig?

Hva med et nytt departement? Innvandrings- og integreringsdepartementet? Eller minioritets- og integreringsdepartementet?

 

Det synes jeg var en bedre idé :yes:

Så slipper kommunalministeren å rote med innvandring, det blir det jo bare bråk og mobbing av.

5410548[/snapback]

Og mest sannsynlig kommer regjeringen til å sette opp masse nordmenn for å gjøre denne jobben. Og da har man kommet like langt.

5410769[/snapback]

 

Jeez, så fordomsfull du er! Si meg, hva har du imot nordmenn?

De som kommer til å sitte i et eventuelt fremtidig departement, vil være fagpersonell innstilt på å gjøre en god jobb!

 

Tror du det fungerer sånn at ingen nordmenn kan ha forståelse eller ønske å gjøre noe godt for innvandrere? Du tar feil! Må man være innvandrer for å kjempe innvandreres sak?

 

Jeg er mann (gutt) og er kvinneforkjemper. Er det utenkelig for deg, f.eks.?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

hvorfor skal innvandrerne engasjere seg i politikken i det hele tatt? dette er jo tross alt NORGE, ikke et random invandrerland.. hvis de er så kåte på å bedrive politikk så kan de dra tilbake dit de kom fra..

 

lurer på hva som hadde sjedd hvis jeg hadde dratt til et land i østen å krevd å få mitt eget parti, trygd, hus og en svær kirke midt i hovedstaden deres.. jeg hadde blitt drept.. ja det hadde jeg!

 

please ikke kom å si: "ikke alle innvandrere er fra "østen", de fleste kommer fra sverige, italia" osv.. dere vet at det ikke er de jeg klager på!

Lenke til kommentar
Min mening som muslimsk innvandrer er at det bør finnes en egen parti, som jobber med integrering. Norge trenger integrering av innvandrere, det bør ikke finnes forskjell mellom innvandrere og nordmenn.

5409806[/snapback]

 

Tja, men er et nytt parti nødvendig?

Hva med et nytt departement? Innvandrings- og integreringsdepartementet? Eller minioritets- og integreringsdepartementet?

 

Det synes jeg var en bedre idé :yes:

Så slipper kommunalministeren å rote med innvandring, det blir det jo bare bråk og mobbing av.

5410548[/snapback]

Og mest sannsynlig kommer regjeringen til å sette opp masse nordmenn for å gjøre denne jobben. Og da har man kommet like langt.

5410769[/snapback]

 

Jeez, så fordomsfull du er! Si meg, hva har du imot nordmenn?

De som kommer til å sitte i et eventuelt fremtidig departement, vil være fagpersonell innstilt på å gjøre en god jobb!

 

Tror du det fungerer sånn at ingen nordmenn kan ha forståelse eller ønske å gjøre noe godt for innvandrere? Du tar feil! Må man være innvandrer for å kjempe innvandreres sak?

 

Jeg er mann (gutt) og er kvinneforkjemper. Er det utenkelig for deg, f.eks.?

5412063[/snapback]

Jeg er ikke fordomsfull. Partiene snakker ut og inn om integreringspolitikk, og hvordan den skal bli bedre, men fortsatt har vi elendig integreringspolitikk. Og det er for det mest nordmenn som har denne jobben idag. Hittil har de ikke gjort en altfor bra jobb, og selv mener jeg jo da at innvandrene vet selv hvordan de vil integrere seg i samfunnet. Hva er mer naturlig enn et overtall av utlendinger i dette departemanget?

Lenke til kommentar
Min mening som muslimsk innvandrer er at det bør finnes en egen parti, som jobber med integrering. Norge trenger integrering av innvandrere, det bør ikke finnes forskjell mellom innvandrere og nordmenn.

5409806[/snapback]

 

Tja, men er et nytt parti nødvendig?

Hva med et nytt departement? Innvandrings- og integreringsdepartementet? Eller minioritets- og integreringsdepartementet?

 

Det synes jeg var en bedre idé :yes:

Så slipper kommunalministeren å rote med innvandring, det blir det jo bare bråk og mobbing av.

5410548[/snapback]

Og mest sannsynlig kommer regjeringen til å sette opp masse nordmenn for å gjøre denne jobben. Og da har man kommet like langt.

5410769[/snapback]

 

Jeez, så fordomsfull du er! Si meg, hva har du imot nordmenn?

De som kommer til å sitte i et eventuelt fremtidig departement, vil være fagpersonell innstilt på å gjøre en god jobb!

 

Tror du det fungerer sånn at ingen nordmenn kan ha forståelse eller ønske å gjøre noe godt for innvandrere? Du tar feil! Må man være innvandrer for å kjempe innvandreres sak?

 

Jeg er mann (gutt) og er kvinneforkjemper. Er det utenkelig for deg, f.eks.?

5412063[/snapback]

Jeg er ikke fordomsfull. Partiene snakker ut og inn om integreringspolitikk, og hvordan den skal bli bedre, men fortsatt har vi elendig integreringspolitikk. Og det er for det mest nordmenn som har denne jobben idag. Hittil har de ikke gjort en altfor bra jobb, og selv mener jeg jo da at innvandrene vet selv hvordan de vil integrere seg i samfunnet. Hva er mer naturlig enn et overtall av utlendinger i dette departemanget?

5414714[/snapback]

 

Jeg skjønner tankegangen din, men å si at nordmenn ikke kan forstå innvandrere bare fordi ikke alle gjør det, er, etter min mening, fordomsfullt mot nordmenn.

 

Jeg vil støte et forslag om et integreringsdepartement, men vil ikke sette noe krav til andel av innvandrere, men at de som sitter der har erfaring med integrering og vet hvordan de skal gjøre jobben sin. Mye av politikken og avgjørelsene må selvfølgelig baseres på hva innvandrere selv mener, slik at det bilr demokratisk.

 

Men å påstå at nordmenn ikke kan gjøre denne jobben, er bare fordomsfullt.

Lenke til kommentar
hvorfor skal innvandrerne engasjere seg i politikken i det hele tatt? dette er jo tross alt NORGE, ikke et random invandrerland.. hvis de er så kåte på å bedrive politikk så kan de dra tilbake dit de kom fra..

 

lurer på hva som hadde sjedd hvis jeg hadde dratt til et land i østen å krevd å få mitt eget parti, trygd, hus og en svær kirke midt i hovedstaden deres.. jeg hadde blitt drept.. ja det hadde jeg!

 

please ikke kom å si: "ikke alle innvandrere er fra "østen", de fleste kommer fra sverige, italia" osv.. dere vet at det ikke er de jeg klager på!

5412362[/snapback]

 

Det er kirker i de aller fleste land i verden og de kristne i "østen" bor ikke på gata. Vennligst lær deg litt om verden før du uttaler deg?

Lenke til kommentar
Måten mange innvandrere vil integreres på er vell at hele landet skal tilpasse seg dem? virker i grunn veldig sånn så hvis innvandrere skal bestemme vår integreringspolitikk synes jeg det blir feil. det er jo vårt land og vi må ha rett til å bestemme retnigslinjene.

5419326[/snapback]

 

Dersom innvandrere er i stand til å føre en bedre integreringspolitikk enn nordmenn, bør det flere innvandrere inn i slike jobber. Det viktige er ikke om de som utfører jobben er homofile, negre, samer, eskimoer, dverger eller rullestolbrukere, men om de gjør en god jobb og løser det problemet de er satt til å løse.

Lenke til kommentar

Jeg tenker bare sånn at de som kommer til Norge må finne seg i Norges kultur og lover. Invandrere skal tilpasse seg. Leste nylig om en Dansk avis som ble drapstruet fordi de trykket et bilde av Mohammed. Det er ikke lov å vise bilder av Mohammed i følge muslimene som reagerte på dette.

 

Vel, er jo vanskelige saker dette..

Lenke til kommentar
Lær dere å bruke quote, takk
Jeg skjønner tankegangen din, men å si at nordmenn ikke kan forstå innvandrere bare fordi ikke alle gjør det, er, etter min mening, fordomsfullt mot nordmenn.

 

Jeg vil støte et forslag om et integreringsdepartement, men vil ikke sette noe krav til andel av innvandrere, men at de som sitter der har erfaring med integrering og vet hvordan de skal gjøre jobben sin. Mye av politikken og avgjørelsene må selvfølgelig baseres på hva innvandrere selv mener, slik at det bilr demokratisk.

 

Men å påstå at nordmenn ikke kan gjøre denne jobben, er bare fordomsfullt.

5417545[/snapback]

Jeg sier ikke at de ikke kan gjøre jobben, men jeg tror det vil bli mye mindre effektivt.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...