Gå til innhold

Sony: PS3 will be released in May 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de ikke har sagt at de jobber med Halo 3 betyr jo ikke at de *ikke* gjør det. De begynte trolig i god tid før Halo 2 var ferdig med de første forberedelsene, og satte igang i høygir med en gang det var ferdig, hvis ikke de da har flere programmeringslag som kjører i parallell (ikke helt ukjent i spillstudioer).

 

Øystein

Lenke til kommentar

Syns Sony rusher litt for mye jeg. MS gjorde det også, men ikke like mye.

 

Altså vi har ikke sett mange spill til PS3 ennå. Heller ingen ord om at utviklingsverktøyet er ferdig og spill er godt underveis. Seriøst, tror Sony at folk vet om PS3? Nå snakker jeg om vanlige dødelige her. Å bruke bare E3 til å vise fram alt er greit i og for seg, men alt om konsollen bli ikke automatisk matet til folket pga. det. Bare en brøkdel av E3 kommer til aviser og andre tidsskrifter.

 

Jeg syns Sony gjør helt feil angående PS3. De har da såklart noen måneder å få den vekjente fingeren ut av en viss plass. Virker for meg at de forventer at alle som skaffet seg PS2 automatisk skaffer seg PS3.

 

Men klarer den en lansering til mai så er det all applaus til Sony, men jeg tviler sterkt på at de vil få en vellykket lansering på denne måten. Mesteparten av det vi vet nå om PS3 er ut av munnen på Sony selv. Veldig få utviklere og presse har mye å si om konsollen. Kanskje er de under en kraftig NDA, men Sony er ikke kjent for å drive slik.

 

At jeg faktisk er litt bekymret over Sony angående PS3 sier vel litt, da jeg selv ikke har noe til overs for de. Men for all del, få meg til å spise hatten Sony.

 

Og de som sier at Halo 3 kommer til lanseringen av PS3. Slutt å drøm. Det kommer IKKE til å skje. Bungie kommer kanskje til annonsere Halo 3 offisielt på E3, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Og de som sier at Halo 3 kommer til lanseringen av PS3. Slutt å drøm. Det kommer IKKE til å skje. Bungie kommer kanskje til annonsere Halo 3 offisielt på E3, ikke noe annet.

5391608[/snapback]

 

Det spørs helt *hvilken* PS3-lansering. Den i Japan, nei. Den i USA et halvt år senere eller noe slikt, kanskje.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Øh...alltid likt Dualshock 2. Men den der så rett og slett ikke noe behagelig ut i det hele tatt. Dersom du ser på tuppene på "boomerangen" i forhold til tommelen på den personen sin hånd, så ser det knapt større ut. Jeg liker heller ikke at de analoge stikkene ser ut til å ha flyttet seg enda nærmere hverandre, og lengre vekk fra tomlene, og i tillegg blitt enda mindre. Liker like lite at det ser ut til at på d-paden ser knottene nå ut til å skrå innover, så dersom man holder midt på d-paden så vil man så og si ikke kjenne knappene i det hele tatt, og mulig de vil være lite respons i. Ser også ut som de har bomma med å midtstille sony logoen, og start/select-knappene.

 

Ble skeptisk første gangen jeg så utkastet til den dere kontrollen og tror igrunn at de burde rett og slett holdt seg til Dualshock 2 fremfor det der.

Lenke til kommentar
Dere må huske på at Halo 3 enda ikke er offisiellt bekreftet. :p

5388337[/snapback]

 

Joe Staten har hintet flere ganger om at Halo 3 er work in progress ...

5390392[/snapback]

 

Hintet ja, men som han sier, ingen ting er offisielt.

5390457[/snapback]

 

Det er bungie.. :p de liker vist og holde på hemmeligheter. spesiellt når de er knyttet til Halo. De er veldig gode til det også. men det BØR nesten være i produksjon. Tror ikke bungie begynner på Halo 3 først nå :p

Lenke til kommentar
Syns Sony rusher litt for mye jeg. MS gjorde det også, men ikke like mye.

 

Altså vi har ikke sett mange spill til PS3 ennå. Heller ingen ord om at utviklingsverktøyet er ferdig og spill er godt underveis. Seriøst, tror Sony at folk vet om PS3? Nå snakker jeg om vanlige dødelige her. Å bruke bare E3 til å vise fram alt er greit i og for seg, men alt om konsollen bli ikke automatisk matet til folket pga. det. Bare en brøkdel av E3 kommer til aviser og andre tidsskrifter.

 

Jeg syns Sony gjør helt feil angående PS3. De har da såklart noen måneder å få den vekjente fingeren ut av en viss plass. Virker for meg at de forventer at alle som skaffet seg PS2 automatisk skaffer seg PS3.

 

Men klarer den en lansering til mai så er det all applaus til Sony, men jeg tviler sterkt på at de vil få en vellykket lansering på denne måten. Mesteparten av det vi vet nå om PS3 er ut av munnen på Sony selv. Veldig få utviklere og presse har mye å si om konsollen. Kanskje er de under en kraftig NDA, men Sony er ikke kjent for å drive slik.

 

At jeg faktisk er litt bekymret over Sony angående PS3 sier vel litt, da jeg selv ikke har noe til overs for de. Men for all del, få meg til å spise hatten Sony.

 

Og de som sier at Halo 3 kommer til lanseringen av PS3. Slutt å drøm. Det kommer IKKE til å skje. Bungie kommer kanskje til annonsere Halo 3 offisielt på E3, ikke noe annet.

5391608[/snapback]

 

Sony trenger ikke å markedsføre seg som Microsoft gjør siden folk vet hva de har i vente . Sony har aldri skuffet med sine konsoller og jeg personlig føler en trygghet hos de som jeg vet alle jeg kjenner gjør også. Alle de boikottet Xbox360 i respekt for Sony. Det er den eneste konsollen som har blitt igjen etter å ha dem alle.

 

Noen av verdens største utviklingsselskap som EIDOS,Namco,Square-Enix og Konami jobber med utviklingsverktøyet nå og har holdt på med det veldig lenge. Har snakket med venner som ikke har internett og ikke fulgt med på E3 i det hele tatt men de er i helt ekstase av bare tanken på PS3.

 

Skjønner heller ikke Microsofts utsagn angående Halo 3 siden å lansere Halo 3 samtidig med PS3 lanseringen hadde ikke skadet PS3 men Halo 3 ;) Er nok kun Xbox360 kunder (som ikke er mange) som kjøper Halo 3.

 

Angående kontrollen så er den basert på en ekslusiv kontroll som fantes til PSX (Playstation 1) og har tilbrakt mange timer med den og kan forsikre alle om at den er ufattelig behagelig å sitte med. Det er som å sitte med den normale kontrollen bare at du får hvilet hånden mer.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Skjønner heller ikke Microsofts utsagn angående Halo 3 siden å lansere Halo 3 samtidig med PS3 lanseringen hadde ikke skadet PS3 men Halo 3 ;) Er nok kun Xbox360 kunder (som ikke er mange) som kjøper Halo 3.

For å seie det sånn, det er fleire som har ein Xbox 360 enn det er som har ein PS3. Og innen den tid PS3 dukker opp vil det vere mange fleire som har ein 360.

 

Kjem PS3 til å koste det dobbelte, og kanskje meir, av det ein 360 koster, trur eg det frister meir med ein 360 og Halo 3. Då får du ein veldig god konsoll med mange gode spel. Medan med PS3 får du "bare" ei tom lommebok og nokre få spel (på kort sikt)

 

Les detta da...

5392355[/snapback]

 

Latterlig.

Ja Microsoft vet nok mer enn de fleste om PS3 ;)

5396089[/snapback]

Det gjer dei heilt sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...