Gå til innhold

ASUS A6Ja diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Maskinen leveres med 1x 1024 PC2 4300. Kjøpte en Ekstra for 700 så jeg kjører med 2Gig.

Kjører battlefield med 1280*800 med alt på fullt (vet ikke med AA å sånnt så det har jeg ikke tuklet med) kjører standard med 60hz.

 

Mange som sperret opp øynene på Lanet i helga. at maskinen klarte den grafikken.

7037195[/snapback]

 

Da ser jeg ingen annen mulighet enn at det må være for lite ram på min til å takle bf2 bra. Visste at spillet krevde mye ram, men jeg trodde ikke det var så ille! :cry:

 

Hvor fant du en så billig ram-brikke? Kikket på komplett men der fant jeg en til 1300-1400 kr?! :ermm:

7037808[/snapback]

Kjøpte på komplett i juni, som jeg sa litt tidligere i posten er prisen nå steget til 1300. det er nesten det dobbelte av hva jeg betalte.

 

kjøpte foresten en Slik

7038651[/snapback]

 

Kjent sak at ram er billigere i første og andre kvartal av året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange her som bruker Omegadriverne?

 

Jeg installerte dem for noen dager siden, men fikk problemer når jeg skulle spille. Da fylte ikke bildet på skjermen seg ut. Så ut som jeg så 4:5 på en 16:9 skjerm. Noen som har løst dette før? Eller vet hva jeg må gjøre for å ordne dette?

Lenke til kommentar
Mange her som bruker Omegadriverne?

 

Jeg installerte dem for noen dager siden, men fikk problemer når jeg skulle spille. Da fylte ikke bildet på skjermen seg ut. Så ut som jeg så 4:5 på en 16:9 skjerm. Noen som har løst dette før? Eller vet hva jeg må gjøre for å ordne dette?

7048448[/snapback]

 

har det akkurat likt, jeg skal, om jeg får nok fritid, finne en løsning. ;)

 

magnarl  Postet i dag, 00:09

  Hvilket spill er det da? Noen spill som ikke har støtte for widescreen.

de fleste, fear, css, risk2 civ4 osv.

 

zacko  Postet i dag, 15:31

 

  Hva er galt med pc`n min ? Hvis jeg tar ut strømtilførselen så går den i ventemodus. Batteriet fungerer ikke i hele tatt.. Sende batteriet til reklamasjon eller kan det være min feil at det er ødelagt ?

 

Ring asus og snakk med dem så finner dere sikkert en god løsning. :)

Lenke til kommentar
ingen løsning på den forbaska lyden?

7057047[/snapback]

 

dere mener ikke at den lyder irriterer dere? jeg oppdaget den for første gang etter at noen hadde klaget over den lyden her i tråden. men har glemt den helt til nå... jeg bruker maskina endel på batteri, når jeg sitter på stua eller på skola f.eks, men legger ALDRI merke til den! bare slutt å tenk på den, så forsvinner den. som trafikken utfor vinduet eller lufteanlegget som suser, du glemmer at det plager deg :yes:

Lenke til kommentar

Får ikke mikrofonen til å fungere jeg. Noen her som har opplevd det samme? WebCam'et funker helt fint, men ikke mikrofonen..

 

 

*********

 

Fant ut av det. Reinstallerte driverne og lastet ned nyeste versjon, da ble alt som nytt;)

Endret av Nikern
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som jeg sa, hvis du ikke bruker recovery partisjonen kan du fjerne den, altså hvis du installerer Windows fra en annen plate enn den som følger med.

 

Hvis du skal ha recovery partisjonen på den nye harddisken, så kan du jo ta en backup av harddisken med Norton Ghost, også overføre den til den nye harddisken :)

Lenke til kommentar
Vet jeg kan bruke noe ala Ghost, men vet ikke hvordan jeg gjør det. Jeg gjør slik noen før meg i denne posten har gjort, ringe Asus for å få en cd som ikke trenger den partisjonen. Ringer etter matpausen til asus og håper på positivt svar  :)

7228287[/snapback]

 

hvordan gikk det med Asus? kunne også ha trengt en sånn cd.

 

ringte Dell når jeg plagdes med maskinen til ei venninne. etter å ha brukt recovery og fremdeles ikke fikk ordnet det fikk jeg tilsendt alle original-driverne og en windows-plate fra dem. windows-plata var riktignok knust når jeg fikk den i posten, men det viste ihvertfall at det går ann...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...