Gå til innhold

resettes "talent unlearning cost" etterhvert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syns det er direkte tåpelig at det skal koste så mye. 10 G hadde holdt i massevis!

5386172[/snapback]

10G som max ville vert alt for lite. En moneysink må man jo ha, og da er dyr respeccing et steg i riktig retning, holder den allerede ubalanserte økonomien mer I balanse enn ellers vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noe av dette var til meg, men velger likevel å svare på noe.

 

Hvorfor skal du respecce så mye?

Dette kan jo ha sin bakgrunn når spillet var nytt og folk experimenterte mye, noe jeg selv gjør med nye chars, jeg vil finne noe som passer _min_ spillestil, ikke andres spillestil fordi det er "ûber", og da må det kanskje en del forsøk til.

 

Er en grunn til at det er så dyrt.

Yep, og jeg vil si det er en god "moneysink".

Lenke til kommentar
Det koster jo lite i starten da, er ikke meningen at man skal resette så ofte.

 

Bestem dere liksom.

 

Uansett, det er ikke så mye penger. Som Priest tjener man lett 100g dagen.

5386175[/snapback]

 

 

:hmm:

 

100g dagen sier du? Har jeg gått glipp av noe? Prester only?

 

Vennligst utdyp, for hvis du har en måte å tjene 100g dagen på uten å grinde på en low pop pve server 24timer i døgnet nonstop, så er du forpliktet til å dele info med oss som kanskje klarer 30g på en dag med farming.

Lenke til kommentar
Det koster jo lite i starten da, er ikke meningen at man skal resette så ofte.

 

Bestem dere liksom.

 

Uansett, det er ikke så mye penger. Som Priest tjener man lett 100g dagen.

5386175[/snapback]

Ikke lett om du har et liv utenom wow og ikke vil farme 24/7

Lenke til kommentar
Det koster jo lite i starten da, er ikke meningen at man skal resette så ofte.

 

Bestem dere liksom.

 

Uansett, det er ikke så mye penger. Som Priest tjener man lett 100g dagen.

5386175[/snapback]

 

Du har ikke hørt noe om at f.eks en main tank i et guild kanskje ikke gidder å kjøre samme talents i MC og BWL som han gjør når han farmer.

Lenke til kommentar
Du har ikke hørt noe om at f.eks en main tank i et guild kanskje ikke gidder å kjøre samme talents i MC og BWL som han gjør når han farmer.

5386378[/snapback]

 

Eventuelt en Prest som er disc/holy specca i MC og Shadow utenom. Kunne jo vært greit å kunne respecce uten noen annen cost enn kjøp av spells.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det for mye?

Hvorfor skal du respecce så mye?

Er en grunn til at det er så dyrt.

Du skal og få fortelle meg hvor man som priest tjener 100g dagen.

5386224[/snapback]

 

Jeg har nettopp begynt å spille WoW, bare spilt det i noen dager og min Priest er bare lvl 8. Men en kompis av meg har Priest på level 20 og noe, han får mellom 5 og 10g for å assiste power-levelers. Priest for hire. 10 assist på en dag og du har 100g. No problem. Nok av folk som betaler for å ha en healer med seg. Sikkert folk som har andre høy-level characters med nok av gull som bare har overført til sin nye char og vil komme fortest mulig til lvl 60.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp begynt å spille WoW, bare spilt det i noen dager og min Priest er bare lvl 8. Men en kompis av meg har Priest på level 20 og noe, han får mellom 5 og 10g for å assiste power-levelers. Priest for hire. 10 assist på en dag og du har 100g. No problem. Nok av folk som betaler for å ha en healer med seg. Sikkert folk som har andre høy-level characters med nok av gull som bare har overført til sin nye char og vil komme fortest mulig til lvl 60.

 

hehe...joa det er sikkert mulig, men det er sjelden man finner ti forskjellige personer som er villig til å betale 10g pr assistjobb over tid liksom. Man kan nok tjene noe på en svært god dag, men 100gull for dagen på assist vil jeg tro skjer sjeldent. Jeg har spilt i ca et halvt år, og jeg har 3-4 ganger sett at folk har flashet med gull for å få hjelp. Hadde sikkert sett mer om jeg hadde sett etter det, men 100gull dagen er nok langt langt ifra vanlig. Jeg vil helelr si det er sjeldent.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det for mye?

Hvorfor skal du respecce så mye?

Er en grunn til at det er så dyrt.

Du skal og få fortelle meg hvor man som priest tjener 100g dagen.

5386224[/snapback]

 

Jeg har nettopp begynt å spille WoW, bare spilt det i noen dager og min Priest er bare lvl 8. Men en kompis av meg har Priest på level 20 og noe, han får mellom 5 og 10g for å assiste power-levelers. Priest for hire. 10 assist på en dag og du har 100g. No problem. Nok av folk som betaler for å ha en healer med seg. Sikkert folk som har andre høy-level characters med nok av gull som bare har overført til sin nye char og vil komme fortest mulig til lvl 60.

5386456[/snapback]

 

Bull... Shit

Lenke til kommentar
Du har ikke hørt noe om at f.eks en main tank i et guild kanskje ikke gidder å kjøre samme talents i MC og BWL som han gjør når han farmer.

5386378[/snapback]

 

Eventuelt en Prest som er disc/holy specca i MC og Shadow utenom. Kunne jo vært greit å kunne respecce uten noen annen cost enn kjøp av spells.

5386391[/snapback]

 

Oj, i kveld er det BWL ja "respecce disc/holy". Nei, får ta en tur i AB først, "respecce shadow". Trenger du en spirit buff sier du? vent to minutter så skal jeg respecce disc også tilbake til shadow.

 

Det er nettopp tilstander som dette blizzard ikke vil ha, og det er derfor det koster 50g til slutt. 50g er ikke mye, men det er nok til at du ikke kan gjøre det hele tiden.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp begynt å spille WoW, bare spilt det i noen dager og min Priest er bare lvl 8. Men en kompis av meg har Priest på level 20 og noe, han får mellom 5 og 10g for å assiste power-levelers. Priest for hire. 10 assist på en dag og du har 100g. No problem. Nok av folk som betaler for å ha en healer med seg. Sikkert folk som har andre høy-level characters med nok av gull som bare har overført til sin nye char og vil komme fortest mulig til lvl 60.

 

hehe...joa det er sikkert mulig, men det er sjelden man finner ti forskjellige personer som er villig til å betale 10g pr assistjobb over tid liksom. Man kan nok tjene noe på en svært god dag, men 100gull for dagen på assist vil jeg tro skjer sjeldent. Jeg har spilt i ca et halvt år, og jeg har 3-4 ganger sett at folk har flashet med gull for å få hjelp. Hadde sikkert sett mer om jeg hadde sett etter det, men 100gull dagen er nok langt langt ifra vanlig. Jeg vil helelr si det er sjeldent.

5386480[/snapback]

 

Det er ihvertfall ikke bullshit (som en annen påstod), dette er sånn kompisen min tjener penger og han har gjort det over lang tid. Sier ikke at han får 100g hver eneste dag, men han har fått over 100g på en dag også. Er ikke noe han gjør hver eneste dag heller, men innimellom. Totalt sett så har han tjent mye penger sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...