Gå til innhold

Wowreader ulovlig eller ikke? Account closed...


Anbefalte innlegg

Dersom trådstarter med hånden på hjertet kan si at han ikke har gjort noe som helst snuskeri, så vil jeg anbefale deg å ringe til Blizzard. Eventuelt få en voksen til å hjelpe deg dersom du ikke er helt stødig i engelsk.

 

Jeg kan på ingen måte skjønne hvordan Blizzard kan ta så grundig feil? De stenger ikke en konto permanent foringenting. Noe må ha skjedd...(?) Gold trading er jo ikke third party program så det kan vel utelukkes, men noe bot program/script kanskje? Dette er hvertfall ingen avgjørelse en GM tar på egen hånd da dette er dødsdommen for din account.

 

Hold oss informert! Dette må vi høre mer om. Har du forresten postet på Blizzard forumet? Kanskje dette har skjedd noen andre? Jeg tenker på én ting da de sier de ikke vil ut med hva som har skjedd: det må være at de holder det hemmelig inntil videre for å ta flest mulig med dette programmet før programmet blir oppdaget og skrevet om...?

5410848[/snapback]

 

Har ikke postet på Blizzard forumet, men må nesten begynne å gjøre det nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nettopp en som har skrevet dette på Blizzard-forumet, det har skjedd det samme med hans account som med min:

 

SUSPENDED! HELP ME! | 1/9/2006 9:56:39 AM PST

 

Plz help me !

Somehow i get this message that my account has been closed and no longer in service! And my account management status says that im suspended! WHAT IS GOING ON! i didnt do anything wrong! Blizzard come on please answer this! I dont get it, im playing the game from the start. Does this mean I have to start all over again? My friend got the same problem and he payed again and waited awhile and it worked..I waited like an houre now and realy want to know what this all means! Respond plz. Tnx

My char. is named Meantobe and playing on dragonmaw, doing this from a friends account.

Lenke til kommentar
Fant nettopp en som har skrevet dette på Blizzard-forumet, det har skjedd det samme med hans account som med min:

 

SUSPENDED! HELP ME! | 1/9/2006 9:56:39 AM PST

     

Plz help me !

Somehow i get this message that my account has been closed and no longer in service! And my account management status says that im suspended! WHAT IS GOING ON! i didnt do anything wrong! Blizzard come on please answer this! I dont get it, im playing the game from the start. Does this mean I have to start all over again? My friend got the same problem and he payed again and waited awhile and it worked..I waited like an houre now and realy want to know what this all means! Respond plz. Tnx

My char. is named Meantobe and playing on dragonmaw, doing this from a friends account.

5411106[/snapback]

 

Han der hører veldig ut som en WoW-Addict :D

Lenke til kommentar
Kan du komme med noen linker?

Gjerne til din tråd og der, så vi kan få bli oppdatert på hva som skjer der :)

5411127[/snapback]

 

Skal komme med link så snart jeg får laget posten, her er hvertfall link til en annen som er utsatt for det samme.

 

EDIT: Btw, nå har jo Blizzard en slik hyggelig funksjon som gjør at man ikke får skrive på forumet om kontoen er stengt.

Endret av zebe
Lenke til kommentar
Kan du komme med noen linker?

Gjerne til din tråd og der, så vi kan få bli oppdatert på hva som skjer der :)

5411127[/snapback]

 

Skal komme med link så snart jeg får laget posten, her er hvertfall link til en annen som er utsatt for det samme.

 

EDIT: Btw, nå har jo Blizzard en slik hyggelig funksjon som gjør at man ikke får skrive på forumet om kontoen er stengt.

5411145[/snapback]

Supert for deg :( har du ikke en kompis eller 2 som kan poste på forumet på dine vegne?

Lenke til kommentar

Dritkjipt :( håper du får accounten tilbake.

 

 

Har allerede linka dette i en tidligere tråd men...

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post22772

 

Husker ikke helt om wowreader kjører en .exe fil, men regner med det?

 

 

Du har vel blitt utsatt for en "roundup", der en eller annen it-nazi i blizzard kjører en hard og brutal rensking av alt som kan minne om noe de ikke liker. De er såpass populære at de kan behandle kunder som de vil uten å være redde for konsekvenser.

En account er en account for Blizz. De tjener like mye om du bruker lite eller mye tid logga på. Hmm... Nei, faktisk tjener de mer om du er logga lite på men... uansett... Poenget er vel at det eneste du kan gjøre er å mase lenge og mye på dem og håpe på det beste.

 

Lykke til!

 

 

EDIT: ord-redundans, blæh...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Dritkjipt :( håper du får accounten tilbake.

 

 

Har allerede linka dette i en tidligere tråd men...

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post22772

 

Husker ikke helt om wowreader kjører en .exe fil, men regner med det?

 

 

Du har vel blitt utsatt for en "roundup", der der en eller annen it-nazi i blizzard kjører en hard og brutal rensking av alt som kan minne om noe de ikke liker. De er såpass populære at de kan behandle kunder som de vil uten å være redde for konsekvenser.

En account er en account for Blizz. De tjener like mye om du bruker lite eller mye tid logga på. Hmm... Nei, faktisk tjener de mer om du er logga lite på men... uansett... Poenget er vel at det eneste du kan gjøre er å mase lenge og mye på dem og håpe på det beste.

 

Lykke til!

5414860[/snapback]

 

WoWReader kjøres ikke parallellt med WoW slik som det blir sagt i det innlegget du referer til. WoWReader.exe starter du etterpå programmet er lukket og bruker det til å laste opp info om avataren din. WoWReader bruker en addon som kjører inne i spillet og lagerer info om avataren slik at WoWReader.exe skal få tilgang til dette etter WoW er lukket.

Lenke til kommentar
Kan du komme med noen linker?

Gjerne til din tråd og der, så vi kan få bli oppdatert på hva som skjer der :)

5411127[/snapback]

 

Skal komme med link så snart jeg får laget posten, her er hvertfall link til en annen som er utsatt for det samme.

 

EDIT: Btw, nå har jo Blizzard en slik hyggelig funksjon som gjør at man ikke får skrive på forumet om kontoen er stengt.

5411145[/snapback]

Supert for deg :( har du ikke en kompis eller 2 som kan poste på forumet på dine vegne?

5414261[/snapback]

 

Er mange her på forumet som kan poste :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjører du ingen andre addons enn wowreader zebe? Ikke damage meters engang?

 

Det hadde vært interessant å se noe mer enn et standard svar fra Blizz. Utrolig vanskelig å mene noe mer uten å vite hva de egentlig har banna deg for. En logg,  elns.

5415476[/snapback]

 

Joda kjører dmgmeter, men det er jo en lovlig addon..

Endret av zebe
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva du nøler med, du bør ringe dem på flekken, og tale din sak på en sivilisert måte (ikke kall dem n00b osv:).

 

Hvis de da ikke over telefon en gang kan gi deg noe annet enn et standarisert svar der du ikke kommer noen vei, bør du begynne å lage blest på wow-forumet.

 

Om du nå skulle ha gjort noe ulovlig uvitende om det, skylder de deg uansett såpass som en forklaring og en mulighet til å rette det opp. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Wowreader kjører så vidt jeg forstår et program som ikke er utelukkende laget med ingame macrokode, eller laget av blizzard. Derfor definerer blizzard det som third party software, enten om det kan brukes til exploiting\botting eller ikke.

5420851[/snapback]

 

Jeg kjører også winamp når jeg spiller. Det er heller ikke laget med macrokode. Begge deler har like lite med wow å gjøre.

Lenke til kommentar

Første post her på forumet, ble bare så irritert på Blizzard at jeg leste dette, at jeg tenkte jeg kunne dele en tidligere lignende hendelse jeg hadde med Blizzard og utfallet. Håper det går greit med et Diablo 2 relatert innlegg siden det er relatert til hva denne threaden går ut på.

 

For noen år siden, da jeg spilte Diablo 2, så var det en dag jeg skulle logge på å fikk beskjed om feil passord(den 11. juni 2003).

Første jeg tenkte var, uff, har noen stjålet kontoen min nå, og tok full scan på PC'en for virus for å se etter key loggers, trojan og lignende.

 

Så jeg sendte forespørsel on password recovery, siden jeg gikk ut ifra at noen hadde stjålet kontoen.

 

2 dager etter at jeg maila dem så kom dette tilbake:

 

We have received your request to recover an account password and have determined that your account on the Europe Realm has been closed by Blizzard Entertainment for the following reason:

 

* Use of a third-party program on Battle.net

 

Until the account expires anyone attempting to access it will receive an invalid password message.  Once the account expires, it will be possible for anyone to create a new account with the same name. We cannot delete or expire the account manually.

 

We regret having to employ such extreme measures; however, certain activities (as detailed in the Battle.net Terms of Use Agreement and/or End User License Agreement of the game) have impaired the game play experience of the community as a whole and a severe response continues  to be warranted.

 

Any third-party program that is designed to affect the way the user interacts with Battle.net is considered a hack program.  This includes seemingly harmless third-party utilities that work with the game to provide functions that were not included by the game designers. While many of these utilities might not have been created to disrupt the balance of the game, they alter the original design of the program.  The detection of any such program by Battle.net may result in the closure of the user's account or even the temporary or permanent banning of the associated CD-Key. We will not be able to supply any additional information beyond what is indicated in this email. Your account will remain closed until it has expired.  We will not be able to retrieve any characters, items, or accounts information (including Friends List).

 

Regards,

Account Recovery

 

Blizzard Entertainment

http://www.blizzard.com/support

 

Jeg skjønte ikke hvordan i all verden de kunne mene det, kontoen de hadde banna var en konto jeg da hadde laget for rundt 3 måneder siden fordi main kontoen var full, og jeg hadde verken brukt maphack eller noe annet 3rd party på over et år.

 

Så jeg sendte en mail tilbake, og forklarte at jeg mente de hadde gjort en feil, og forlagte å få vite hvilket 3rd party program de banna meg for.

Og svaret, 2 uker etter at jeg maila tilbake var som følger:

 

As explained in a previous email, the account you are inquiring about has been closed by Blizzard Entertainment and will not be restored under any circumstances. The account was detected breaking the Battle.net Terms of Use Agreement and/or End User License Agreement of the game.

 

Please make sure you have read the Battle.net Terms of Use Agreement carefully (http://www.battle.net/tou.shtml). Section four of the agreement is entitled "Your Use of Battle.net" and includes detailed information on activities not allowed on Battle.net. Note that in the Acknowledgments section of the agreement, subsection (x) states that "Blizzard reserves the right, at its sole discretion, to modify or delete any information, including, but not limited to, player characters, accounts, statistics, user profiles, and any other information accumulated or uploaded on Battle.net."

 

We will not be able to supply any additional information beyond what is indicated in this and previous emails.  After approximately 90 days, this account will expire.

At that time, it will be possible for anyone to create a new account with the same name. We will not be able to retrieve any characters, items, or accounts information (including Friends List).

The account will remain closed until it has expired.

 

Regards,

Account Recovery

 

Blizzard Entertainment

http://www.blizzard.com/support

 

Huff, enda mere 'standard svar' tenkte jeg, og tok nok en gang og sendte et svar, der jeg ba om at de skulle lese det jeg skrev istedet for å sende på meg automatisert svar, og minna dem også på at jeg faktisk hadde betalt for spillet.

 

Denne gangen tok det 9 dager før jeg fikk svar, og faktisk av en person denne gangen, selv om det hjalp lite:

 

Dear Espen,

 

We are unable to assist with the password for this account and cannot provide any more information that has already been provided in the previous emails. The account was closed by Blizzard Entertainment for violating the Battle.net Terms of Use Agreement and/or End User License Agreement of the game. The account will not be restored.

 

Feel free to contact us regarding any other technical issues, but regarding this account, we are unable to discuss this further.

 

Regards,

Tony H.

Technical Support

Blizzard Entertainment

http://www.blizzard.com/support

 

Så det var slutten på den historien, jeg gav opp å få noe svar, og å få kontoen tilbake, jeg tok det ikke alt for tungt, siden jeg bare hadde et par alts på kontoen selv om jeg synes det var litt synd med utstyret jeg hadde transferra dit.

 

Man ser jo klar likhet mellom svarene, og at det er standard svar de har sendt til zebe også.

Men som dere ser her, så fikk jeg faktisk svar fra en person til slutt selv om han ikke hjalp i det hele tatt.

 

Jeg synes du skal stå på for å i det minste få et klart svar på hvorfor du har blitt banna, hadde det vært main kontoen min som var blitt banna så hadde de måttet banne e-mail adressen min også får å få fred.

Prøv å ringe dem også om du kan.

 

Lykke til zebe, håper virkelig du får tilbake kontoen din, ser ut som du har lagt en del timer i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...