Gå til innhold

WoW 10 quest pass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I går fekk ein WoW guest pass av ein venn og har eit problem.

Eg er ikkje 18 år og har derfor ikkje card nr, eg har prøvd og snakke med foreldrene mine om det,men dei vil ikkje "legge ut card nr sitt på internett"

Så høyrde eg om ein annen mulighet,noe som heter pay card.Men når eg skal velge betaling måte ,finner eg ikkje muligheten til å betale pay card.

Er det noen mulighet til betale pay card på ein annen måte?eller må eg betale med kort?

leif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på bankkort, men er det ikke sånn at det ikke går an å få penger ut av en konto hvis man ikke har bankkoden(den på fire tall som ikke står på kortet)? Og man oppgir jo bare kontonummeret, så da er det vel trygt?

Hvis jeg har rett kan du jo forklare dette til foreldrene dine.

Skrevet

du må vel oppgi kortnr og utløpsdatoen (fire siffer) når du bruker kortet til å betale i nettbutikker med. og siden det er det du trenger for å handle på nettet er det selvsagt også det svindlere trenger for å bruke kortet ditt.

men du kan jo si til foreldra dine at det er 5 millioner andre som betaler for wow, og det er vel ikke viden kjent faktum at noen har blitt svindlet slik.

imidlertid er disse betal-kortene opprettet nettopp fordi noen ikke har anledning til å betale med visakort. og jeg veit at el-kjopo har slike kort.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg pleier som regel si en ting til de som er litt engstlige for å legge VISA-kortet sitt på nettet. Det som er av seriøse firmaer, uansett størrelse, har rett og slett ikke råd til at folk blir svindlet etter at folk har betalt på deres sider - det ville bli en temmelig stygg ripe i lakken, og kan i verste fall føre til at de mister kunder i stor skala.

Ta iallefall Blizzard, hva tror du hadde skjedd om noen hadde klart å hacke seg til tilgang på det som ligger registert av kortnumre? De hadde trolig fått så mange søksmål og generellt pes, at de hadde hatt problemer med å reise seg igjen, iallefall på online-delen.

Skrevet

Pay card er ikke alternativ for fast måneds betaling. Disse kortene er veldig dyre, og er mer beregnet for dem som er usikre på om de vil betale for mer enn 1 måned om gangen, altså de tester spillet før de avgjør om de liker det så mye at de vil betale for 3 eller 6 måneder.

Skrevet
Pay card er ikke alternativ for fast måneds betaling. Disse kortene er veldig dyre, og er mer beregnet for dem som er usikre på om de vil betale for mer enn 1 måned om gangen, altså de tester spillet før de avgjør om de liker det så mye at de vil betale for 3 eller 6 måneder.

5385425[/snapback]

dette er vel ikke sant? et 60-dagers pass til f.eks. 200kr er vel omtrent billigere enn det jeg betaler (12 euro?) i mnd med kort. det er et alternativ for folk som ikke vil/kan bruke kredittkort.

Skrevet

Jeg betalte 249 kroner for et game card på Elkjøp, hadde jeg betalt for bare 1 måned online hos WoW hadde det kostet noen få kroner over 100.

Når du liker WoW og vil spille lenge går du for det høyest antall måneder man kan betale om gangen, som er halvt år. Det koster 88 kroner måneden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...