Nevnarion Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 God episode dette, jeg liker at det fortsatt er en klar rød tråd mellom episodene. Den sammenhengende historien har alltid vært det mest interessante med serien for min del, ikke en-episode-casene. Og nå ser det endelig ut til at House er på vei tilbake. Noe annet ville selvsagt vært utenkelig i lengden, men samtidig har jeg også likt disse tre siste episodene hvor han har gjort andre ting. Kokkescenene hans var veldig morsomme, gøy at det kom fram at han hadde et virkelig talent der ^^ Åpningssekvensen i episoden må også nevnes, den var jo noe helt for seg selv. Morsomt når Thirteen og Taub spilte. At Taub sluttet regner jeg med bare var en kjempemidlertidig avgjørelse, og at han selvsagt kommer tilbake nå som House inntar sin gamle stilling Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Cameron, Chase, 13, Forman + House = det nye teamet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Skuffende episode. Var rett og slett ikke underholdende på noen som helst måte. Kanskje et par scener når House lager mat og Cuddy kommer bort men som hen hel episoden var det en av de verste på en laang stund. Spesielt Foreman; kan ikke si han passet den rollen i det hele tatt. Greit nok at det var det de prøvde å vise men uansett. Nei, håper neste episoden er mye bedre enn denne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Likte Taub virkelig i denne episoden. Fremstår som litt kjedelig, furten og veldig ignorant flere ganger. Her var han rett og slett litt morsom og på en måte veldig klok i besluttningene sine. Faktisk litt bra å høre han var der bare fordi han ville jobbe med House. Hele House-plottet i episoden var bra. Litt comic-relif`s og noe fremgang, pluss at psykologen er med og at Cuddy og House hadde scener sammen. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ah, "I guess we're gonna find out", den var deilig å høyre. Satsar på me får sjå ein del av gamle House, det har me jo allereie. Han har berre dei mest geniale replikkane: "In a lot of ways cooking is like music. Different elements combined to make a symphony." House: "The difference is that Beethoven's 5th isn't going to be poop tomorrow" Har stor tru på at dei klarar å halde oppe nivået frå dei foregåande sesongane. Eg trur dei trengde denne vrien med at House skal bli "frisk". Lenke til kommentar
nAD Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Cameron, Chase, 13, Forman + House = det nye teamet? -Cameron og muligens +Taub Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hadde vært litt moro om det hadde vist seg at det var Forman som var årsaken til smertene til House. Eller noen andre i teamet. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Smerten var vel faktisk det å ikke jobbe som diagnostiker..? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Smerten var vel faktisk det å ikke jobbe som diagnostiker..? Nei. Han har hatt smerte når han vær lege også (sesong 1-5). Men hvordan det blir uten vicodine blir spennende, hadde vært moro med en House uten smerte (for noen episoder, i allefall). Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har jo sett House uten smerte endel ganger allerede. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja men at han ikke jobbet der nå skapte iallefall smerte. Og så er det vel noe sånt som at om du er avhengig av piller/opiater så tror man at smerten er verre enn det den er. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg synes at Houses utvikling er bra, håper ikke han faller så langt tilbake som han var i sesong 1-5. Han er jo enda House, bare at nå er han mer 'voksen'. Han syter ikke like mye, og han har endelig sluttet med vicodinen som bare har skapt problemer fra starten av. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kun 4t ca til den nye episoden. Better be god. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Gleder meg til denne Ligger i senga og ser på sesong 2 på DVD nå, noen som vet når sesong 5 kommer på DVD? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Har en god følelse på at episoden i dag kommer til å bli helt fantastisk. Sitter oppe og venter på den jeg og, så bør bare være fantastisk. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Har en god følse jeg også. Blir det quiz i natt montro?!? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hm, sesong 5 ligger til salgs for 25£ på Play.com, blir 370 med toll. Frister altfor mye for meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Du er for lovlig Sveern. Får se Game, akkurat nå går det i andre serier. Kanskje hvis jeg blir lei. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Du er for lovlig Sveern. Får se Game, akkurat nå går det i andre serier. Kanskje hvis jeg blir lei. Hehe, har RSS feed på utorrent på neste episode Men er stas med House DVDr på hylla Fin serie å kunne se på nå og da, hvertfall sesong 1-3 da de fleste episodene duger veldig bra alene uten at du må ha sett hele sesongen før. Kjekt når jeg skal prøve å få dama til å bli hekta på House Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Huffameg, altfor lett å kjøpe ting på Play, bare å trykke "next" et par ganger så er du noen hundre korner fattigere Edit: Faen, den setter ikke postene sammen når det har gått så lang tid nei Endret 5. oktober 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå