Gå til innhold

BitComet blir bannet, noen gode alternativer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel heller fordi at selv om den som laget torrenten krysset av for at den skulle være privat og ikke bruke dht, så gjør bitcomet det likevel.

Men µtorrent er den beste.

Skrevet

BitLord er ikke bannet, men BitComet er. Liker bedre BitComet, da slipper en unna de irriterende ekstra funksjonene som er i BitLord.

uTorrent begynner jeg å få sansen for, eneste som irriterer meg er at den ikke stopper torrentene å dele når den har en ratio på 2 som jeg har valgt at den skal stoppe med.

Skrevet

Brukte BitComet før, men som så mange andre skifta eg til uTorrent og det angra eg ikkje på, den har fungert supert til nå.

Skrevet

Første BT klienten jeg prøvde var Azureus. Har prøvd noen forskjellige, men ender alltid tilbake på Azuerus. Den er kjempe stabil. Oppdateres ofte. Clean, og gjør akkurat hva den skal.

Så jeg sier meg enig med Propaganda. Azureus er og forblir best. I mine øyne ihvertfall.

Skrevet

Noen som kan svare på hva jeg gjør feil når det gjelder rss?

Har nå i uTorrent lagt til to sider med rss, og valgt meg ut to i favoritter bare for å teste, men ingen av disse filene blir lastet ned.

Går jeg under history så er de ført opp der, og står dato de skal ha blitt lastet ned, men som sagt, de blir ikke lastet ned.

Noen som kan komme med noen tips?

Noen som har rss i uTorrent og kan bekrefte at de virker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...