Gå til innhold

Uhøffelig å spørre etter lvl 60 hjelp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, detter har irritert meg lenge nok..

 

UHØFLIG. Takk.

 

Beklager men jeg måtte bare få det ut.

5380942[/snapback]

 

"Uhøflig, takk" :) (Komma, ikke punktum)

5380947[/snapback]

 

Faktisk så vil jeg si at måten jeg skrev det på er den som passer best. Ved å skrive det slik sier jeg: "Det skrives uhøflig, ikke uhøffelig. Takk for meg." ;)

Lenke til kommentar
Ok, detter har irritert meg lenge nok..

 

UHØFLIG. Takk.

 

Beklager men jeg måtte bare få det ut.

5380942[/snapback]

 

"Uhøflig, takk" :) (Komma, ikke punktum)

5380947[/snapback]

 

Faktisk så vil jeg si at måten jeg skrev det på er den som passer best. Ved å skrive det slik sier jeg: "Det skrives uhøflig, ikke uhøffelig. Takk for meg." ;)

5380955[/snapback]

 

Da misforstod jeg. Beklager. :)

Lenke til kommentar
Ok, detter har irritert meg lenge nok..

 

UHØFLIG. Takk.

 

Beklager men jeg måtte bare få det ut.

5380942[/snapback]

 

"Uhøflig, takk" :) (Komma, ikke punktum)

5380947[/snapback]

 

Faktisk så vil jeg si at måten jeg skrev det på er den som passer best. Ved å skrive det slik sier jeg: "Det skrives uhøflig, ikke uhøffelig. Takk for meg." ;)

5380955[/snapback]

 

Da misforstod jeg. Beklager. :)

5380956[/snapback]

 

 

Unnskyldning godtatt :D (Ja, jeg kjeder ræva av meg her på jobb..)

Lenke til kommentar

Har nå spilt wow siden i begynnelsen av April måned. Mens jeg gainet lvl brukte jeg masser av tid til å hjelpe spillere som trengte meg. Ofte var jeg i instancer som jeg var ferdig med for alt fra 6-10 lvl siden bare for å hjelpe til.

Det var for meg bare morro å gjøre det da jeg var helt noob på mange ting.

Lærte meg utrolig mye og utviklet meg som spiller ved å se hva andre gjorde og ikke gjorde. Så egentlig var jeg før ikke i mot å hjelpe noen, men jeg er det nå.

 

Holdningen i wow er veldig forandret siden jeg startet opp, merket etter noen måneders spill på lvl 60 at flere og flere plx, plz boost me in wc, rfc rfd. give gold plx og slike typer meldinger dukket oftere og oftere opp..

Før var det helt andre spørsmål som kom, som hva bør jeg bruke talent pointa mine på, og eller hvordan skal jeg gjøre den questen? Slikt var jo helt greit å svare på.

Etter som tiden har gått ser jo min warrior rimelig rå ut med alt gearet jeg har.

Rare er at etter jeg har fått bedre og bedre utstyr så blir det flere og flere gull tiggere og. De tror vel alt jeg har er kjøpt på Ah, og at jeg har så mye gull at jeg kan gi bort litt.

 

Kan ikke egentlig fatte hva og hvorfor noen slike spillere gidder å spille wow.

Har de så store problemer, og er så møkka late at de ikke gidder skaffe seg en grp, så ja ser jeg ingen grunn til å kaste bort tiden min på dem.

Jeg har en standard på svar de pleier å få da de spør om slikt.

 

Boost me in wc plx - Hey m8, you must go to school right? Do you tell your friend to go to school for you? Nah didnt think so.. Then you should play the game like i did - make a grp and do the instance yourselfe and learn to play your class.

 

Som regel får jeg ikke noen flere plx fra dem da.

Men kommer det mere som det her : oh plx you are lvl 60 cmmon??

Da får de til svar www.ebay.com go and buy yourselfe a char there if you dont want to play wow the right way..

 

Vel, nok om det :=)

 

Kan legge til at det eneste jeg har fått hjelp til i wow er våpen questen for å få meg øksa. Resten har jeg gjort uten hjelp fra noen, har ikke spurt en eneste en om hjelp. (Han som hjalp meg med øksa ba meg ta questen så skulle han hjelpe meg er en RL venn)

Tror kanskje min holdning og moral er bassert på min alder. Er vant til å greie meg selv i RL, og liker ikke å bry andre med ting man helt fint kan ordne selv. :=)

Lenke til kommentar

Wow er fullt av egoister, det beviser jo Darkrevan her.

"Jeg hjelper ingen, fordi dem får lære seg spillet!"

 

Når man har vært i en instance 100 ganger uten å få øksa si eller hjelmen sin med en group som bruker fire timer pr. run, er det ikke greit å spørre om en lvl 60 som kan hjelpe til da?

Low-lvl instance tar en levle 60 maks 30min å dra igjennom, så lenge folk spør på en hyggelig måte. Dere er ikke superstjerner selvom dere er lvl 60, det går ann å hjelpe til.

Lenke til kommentar
Wow er fullt av egoister, det beviser jo Darkrevan her.

"Jeg hjelper ingen, fordi dem får lære seg spillet!"

 

Når man har vært i en instance 100 ganger uten å få øksa si eller hjelmen sin med en group som bruker fire timer pr. run, er det ikke greit å spørre om en lvl 60 som kan hjelpe til da?

Low-lvl instance tar en levle 60 maks 30min å dra igjennom, så lenge folk spør på en hyggelig måte. Dere er ikke superstjerner selvom dere er lvl 60, det går ann å hjelpe til.

5381260[/snapback]

 

Jeg POENGTERER at alt utstyret jeg trengte fra lvl 1 til 60

skaffet jeg meg selv ved å gjøre instancer. Ble med i grupper, eller lagde grupper selv. Herregud hvem instance er det som man bruker 4 timer på og tar med en lvl 60 på 30min?? Gi meg eksempel på det (plx)

Og hva er egentlig poenget ditt?? Tror du ikke det er instancer på lvl 60??

Jeg har telt alle mine UBRS runs og gjorde det 64 ganger for å få meg Draconian deflector. Det har enda ikke droppa, går jeg rundt å maser på folk i guilden min plx do ubrs with me i want that shield...

 

Og å kalle meg en egoist , ja da kan du ikke ha lest hele innlegget mitt..

Lenke til kommentar
Kutt ut "plx" og lignende her, du har hverken begrensing på 160 tegn eller tidspress.

5381345[/snapback]

 

Herregud ta ironien i det da. ( )

Se hvor mye jeg skrev i første posten om du har lest den så burde du skjønne at det var ironisk ment.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Når man har vært i en instance 100 ganger uten å få øksa si eller hjelmen sin med en group som bruker fire timer pr. run, er det ikke greit å spørre om en lvl 60 som kan hjelpe til da?

 

Tenk på en ting gutten min!

 

Kan man forvente at en fremmed i RL skal hjelpe deg med å få den tøffeste sykkelen i gata bare for å liksom være snill? NOPE!

 

Kan man forvente at en fremmed hjelper deg hvis du ligger å blør i veikanten? JA

 

Litt ekstreme eksempler her, men poenget er at jeg nekter å hjelpe en ukjent kid som egentlig ikke trenger oppriktig hjelp. Skal jeg liksom hjelpe ham å farme etter den kuleste øksa eller det kuleste sverdet, bare for å være grei, så han kan skryte til vennene sine? NEPPE!

 

Om en noob trenger hjelp til å drepe en vanskelig boss for å komme videre i spillet, eller om han holder på å bli drept av random world mobs kan jeg gi support om jeg har tid.

 

Skal man farme etter det kuleste itemet får man benytte seg av venner (gjerne RL) man har på serveren eller guildet, som muligens yter bistand!

Lenke til kommentar
Wow er fullt av egoister, det beviser jo Darkrevan her.

"Jeg hjelper ingen, fordi dem får lære seg spillet!"

 

Når man har vært i en instance 100 ganger uten å få øksa si eller hjelmen sin med en group som bruker fire timer pr. run, er det ikke greit å spørre om en lvl 60 som kan hjelpe til da?

Low-lvl instance tar en levle 60 maks 30min å dra igjennom, så lenge folk spør på en hyggelig måte. Dere er ikke superstjerner selvom dere er lvl 60, det går ann å hjelpe til.

5381260[/snapback]

 

Jeg POENGTERER at alt utstyret jeg trengte fra lvl 1 til 60

skaffet jeg meg selv ved å gjøre instancer. Ble med i grupper, eller lagde grupper selv. Herregud hvem instance er det som man bruker 4 timer på og tar med en lvl 60 på 30min?? Gi meg eksempel på det (plx)

Og hva er egentlig poenget ditt?? Tror du ikke det er instancer på lvl 60??

Jeg har telt alle mine UBRS runs og gjorde det 64 ganger for å få meg Draconian deflector. Det har enda ikke droppa, går jeg rundt å maser på folk i guilden min plx do ubrs with me i want that shield...

 

Og å kalle meg en egoist , ja da kan du ikke ha lest hele innlegget mitt..

5381305[/snapback]

 

Hvilken instance plx

Lenke til kommentar

Litt morsomt egentlig, at noen synes det må være greit å spørre en lvl60 om å avstå fra det han ellers ville gjort for å hjelpe seg gjennom en hel lavlvl-instanse og samtidig synes at en lvl60 må vise forståelse for at man selv ikke har tid til å skrive please, men derimot bruke noe så "søtt" som plz.

 

Forøvrig tror jeg ikke det er bare meg som flere ganger hver dag får spørsmål om hjelp.

Lenke til kommentar
Når man har vært i en instance 100 ganger uten å få øksa si eller hjelmen sin med en group som bruker fire timer pr. run, er det ikke greit å spørre om en lvl 60 som kan hjelpe til da?

 

Tenk på en ting gutten min!

 

Kan man forvente at en fremmed i RL skal hjelpe deg med å få den tøffeste sykkelen i gata bare for å liksom være snill? NOPE!

 

Kan man forvente at en fremmed hjelper deg hvis du ligger å blør i veikanten? JA

 

Litt ekstreme eksempler her, men poenget er at jeg nekter å hjelpe en ukjent kid som egentlig ikke trenger oppriktig hjelp. Skal jeg liksom hjelpe ham å farme etter den kuleste øksa eller det kuleste sverdet, bare for å være grei, så han kan skryte til vennene sine? NEPPE!

 

Om en noob trenger hjelp til å drepe en vanskelig boss for å komme videre i spillet, eller om han holder på å bli drept av random world mobs kan jeg gi support om jeg har tid.

 

Skal man farme etter det kuleste itemet får man benytte seg av venner (gjerne RL) man har på serveren eller guildet, som muligens yter bistand!

5381450[/snapback]

 

Det blir fort dumt å nevne rl-eksempler i forhold til wow.

Lenke til kommentar
Wow er fullt av egoister, det beviser jo Darkrevan her.

"Jeg hjelper ingen, fordi dem får lære seg spillet!"

 

Når man har vært i en instance 100 ganger uten å få øksa si eller hjelmen sin med en group som bruker fire timer pr. run, er det ikke greit å spørre om en lvl 60 som kan hjelpe til da?

Low-lvl instance tar en levle 60 maks 30min å dra igjennom, så lenge folk spør på en hyggelig måte. Dere er ikke superstjerner selvom dere er lvl 60, det går ann å hjelpe til.

5381260[/snapback]

 

Jeg POENGTERER at alt utstyret jeg trengte fra lvl 1 til 60

skaffet jeg meg selv ved å gjøre instancer. Ble med i grupper, eller lagde grupper selv. Herregud hvem instance er det som man bruker 4 timer på og tar med en lvl 60 på 30min?? Gi meg eksempel på det (plx)

Og hva er egentlig poenget ditt?? Tror du ikke det er instancer på lvl 60??

Jeg har telt alle mine UBRS runs og gjorde det 64 ganger for å få meg Draconian deflector. Det har enda ikke droppa, går jeg rundt å maser på folk i guilden min plx do ubrs with me i want that shield...

 

Og å kalle meg en egoist , ja da kan du ikke ha lest hele innlegget mitt..

5381305[/snapback]

 

Hvilken instance plx

5381490[/snapback]

 

For det første, du må ha usedvanlig mange flere til å hjelpe deg en meg. Jeg må faktisk kun ha EN for å få hjelp.

For det andre, han ene som hjelper meg trenger kun å bruke maks 30min av tiden sin. De som må hjelpe deg, må bruke ihvertfall 3 timer.

Hva er mest normalt, mase om en gruppe for et high-lvl instance som tar opptill flere timer, eller spørre pent om ÈN level 60 kan hjelpe til kjapt i en low-lvl instance?

Ok, jeg ser du har klart deg helt alene på veien fra 1-60. Skal du ha diplom?

Lenke til kommentar

For det første, du må ha usedvanlig mange flere til å hjelpe deg en meg. Jeg må faktisk kun ha EN for å få hjelp.

For det andre, han ene som hjelper meg trenger kun å bruke maks 30min av tiden sin. De som må hjelpe deg, må bruke ihvertfall 3 timer.

Hva er mest normalt, mase om en gruppe for et high-lvl instance som tar opptill flere timer, eller spørre pent om ÈN level 60 kan hjelpe til kjapt i en low-lvl instance?

Ok, jeg ser du har klart deg helt alene på veien fra 1-60. Skal du ha diplom?

5381650[/snapback]

 

Altså poenget med din egoist fremstilling av meg var å hakke ned på meg, og spør om jeg skal ha diplom for å ha kommet meg til lvl 60 uten hjelp?

 

Spør igjen jeg (med retting av ordbruk) Hvilken instance er det en gruppe bruker 4, eller se der ja... nå er det 3 timer en gruppe bruker der.. ?? og bare 30 min med en lvl 60?

 

Lag deg en alt på BL horde side du og spør folk i guilden vår om jeg er egoistisk..

Så kan du lese den tråden her og for å skjønne hvorfor jeg ikke hjelper random folk som jeg ikke kjenner eller er i guilden vår.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=508095&st=20

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Får du en level 60 til å hjelpe deg gjennom lowlevel instancer, får du nesten ikke XP i det hele tatt. Du får kansje items, men dette er items som du bytter ut etter et par dager.

 

Instancer i lowlevel er ment for kun EN ting. At spillere skal lære seg å spille i gruppe. Warriors skal lære å tanke, healere å heale gruppen og tenke på manapoolen, roguer å ikke overaggroe osv.

 

Neste gang du "hjelper" en lowlevel, det er samme folka som ender opp level 60 uten defensive stance. Tenk på det.

Lenke til kommentar

Jeg kan forstå at folk ønsker hjelp av lvl60 i low-lvl instancer. Men hvor mye lyst tror du at en lvl60 har lyst til å gå i DM/SM/Uldaman osv.? For min del synes jeg det er like gøy som å ta oppvasken..

 

Da jeg samlet på tier 0 settet, spurte jeg folk i guilden om de ville bli med. Da spurte jeg først og fremst de som faktisk trengte noe i instancen (folk som ikke er "ferdig" der). De som hadde fullt tier 0 sett ,regnet jeg egentlig med var dritt lei av de instancene (slik som jeg er nå).

 

Når det gjelder å hjelpe andre, hjelper jeg bare guildfolk, irl venner og venner i WoW..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...