Dynejonas Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Og ja, jeg vet faktisk ikke om sau mount finnes 5377346[/snapback] All the evidence I need, stfu. Og hva er det med sauer og giraffer som gjør at de ikke er fullkomne dyr, men etterligninger? 5377418[/snapback]
chokke Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 da-a alle vet jo at zebraer ikke er dyr, bare wannabe hester......
ka1ser Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Er 0,000000001% sjangse for at en ku mount dropper når du dreper en Tauren
jonasdaman Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 kan noen stenge denne tråden? Jeg ville tro trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt nå, og tråden har sporet av greit
kjetilkl Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 da-a alle vet jo at zebraer ikke er dyr, bare wannabe hester...... Jepp, og Warriors er bare Pallys uten spells
John Keats Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 jeg så en fyr med en morder-vepse mount. dropper i silithus
Loeve Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg så en fyr med en blåhval-mount den gangen jeg svømte ut til malstrømmen. Folk tror du dør av fatigue, men jeg bare svømte baklengs så gikk det bra..
kjetilkl Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Det er da ingenting. - Hvis du er Hunter med +taming enchant på hanskene kan du temme Gyth fra UBRS og bruke den som mount.... -rettet liten typo Endret 4. januar 2006 av kjetilkl
Cannabiskopen Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har en skill fra en tome som har 0.00001 % for å droppe I Deadmines så jeg kan tame ?? Bosser ingen andre ting. (Jeg er rogue)
kjetilkl Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Rogues kan kun temme taurens som pet ... møøøh Endret 4. januar 2006 av kjetilkl
Groet Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Og ja, jeg vet faktisk ikke om sau mount finnes 5377346[/snapback] All the evidence I need, stfu. Og hva er det med sauer og giraffer som gjør at de ikke er fullkomne dyr, men etterligninger? 5377418[/snapback] la oss ikke henge oss helt opp i jævla definisjoner, da... bruk hodet, les litt mellom linjene så kanskje du skjønner at det man mener med dette er at det så vidt man vet ikke finnes noen mounts utover de ordinære (felsteed, dreadsteed, rams, wolves)... kanskje forutenom reinsdyrmounten nå i jula, og om der finnes noen sauemount skal jeg ikke ta stilling til, ettersom min viten ikke strekker seg over den kategorien. må tenke, vettu
chokke Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Og ja, jeg vet faktisk ikke om sau mount finnes 5377346[/snapback] All the evidence I need, stfu. Og hva er det med sauer og giraffer som gjør at de ikke er fullkomne dyr, men etterligninger? 5377418[/snapback] la oss ikke henge oss helt opp i jævla definisjoner, da... bruk hodet, les litt mellom linjene så kanskje du skjønner at det man mener med dette er at det så vidt man vet ikke finnes noen mounts utover de ordinære (felsteed, dreadsteed, rams, wolves)... kanskje forutenom reinsdyrmounten nå i jula, og om der finnes noen sauemount skal jeg ikke ta stilling til, ettersom min viten ikke strekker seg over den kategorien. må tenke, vettu 5381563[/snapback] woohoo, your skill in fishing has increased to 275
Groet Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 woohoo, your skill in fishing has increased to 275 wtf ?? :!:
Zindex Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Onyxia buggen er kulest. Jeg flyr rundt og herjer vilt.
chokke Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 woohoo, your skill in fishing has increased to 275 wtf ?? :!: 5383492[/snapback] du bit på
Fisk1 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jaja,nå er det sikkert bra folkens. De eneste mountene i spillet,som ordinært kan oppnås, er: Dwarf Ram Orc Wolf Tauren Kodo Undead Steed Gnomish Mechanostrider Human Horse (Forskjellige navn på dem,så fellesnevner...) Troll Raptor Nigh Elf Tiger (Også her fellesnevner...) Også har vi jo reinsdyret,men det er ikke vanlig, også gjelder det bare en viss tid fra jula. Sånn,nå har jeg ødelagt morroa. Haha!
Killerquo Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jammen har det ikke kommet Ahn'Qiraj-only mounts som dropper der inne? Insekter elns av no slag...eller heller silithid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå