Gå til innhold

Mount. dire wolf berde en de andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og ja, jeg vet faktisk ikke om sau mount finnes

5377346[/snapback]

All the evidence I need, stfu.

Og hva er det med sauer og giraffer som gjør at de ikke er fullkomne dyr, men etterligninger?

5377418[/snapback]

:cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en fyr med en blåhval-mount den gangen jeg svømte ut til malstrømmen. Folk tror du dør av fatigue, men jeg bare svømte baklengs så gikk det bra..

Skrevet (endret)

Det er da ingenting. - Hvis du er Hunter med +taming enchant på hanskene kan du temme Gyth fra UBRS og bruke den som mount....

-rettet liten typo ;)

Endret av kjetilkl
Skrevet

5377346[/snapback]

Og hva er det med sauer og giraffer som gjør at de ikke er fullkomne dyr, men etterligninger?

5377418[/snapback]

la oss ikke henge oss helt opp i jævla definisjoner, da... bruk hodet, les litt mellom linjene så kanskje du skjønner at det man mener med dette er at det så vidt man vet ikke finnes noen mounts utover de ordinære (felsteed, dreadsteed, rams, wolves)... kanskje forutenom reinsdyrmounten nå i jula, og om der finnes noen sauemount skal jeg ikke ta stilling til, ettersom min viten ikke strekker seg over den kategorien.

må tenke, vettu :thumbup:

Skrevet

5377346[/snapback]

5377418[/snapback]

la oss ikke henge oss helt opp i jævla definisjoner, da... bruk hodet, les litt mellom linjene så kanskje du skjønner at det man mener med dette er at det så vidt man vet ikke finnes noen mounts utover de ordinære (felsteed, dreadsteed, rams, wolves)... kanskje forutenom reinsdyrmounten nå i jula, og om der finnes noen sauemount skal jeg ikke ta stilling til, ettersom min viten ikke strekker seg over den kategorien.

må tenke, vettu :thumbup:

5381563[/snapback]

woohoo, your skill in fishing has increased to 275

Skrevet

Jaja,nå er det sikkert bra folkens. :wee:

De eneste mountene i spillet,som ordinært kan oppnås, er:

Dwarf Ram

Orc Wolf

Tauren Kodo

Undead Steed

Gnomish Mechanostrider

Human Horse (Forskjellige navn på dem,så fellesnevner...)

Troll Raptor

Nigh Elf Tiger (Også her fellesnevner...)

Også har vi jo reinsdyret,men det er ikke vanlig, også gjelder det bare en viss tid fra jula. :)

Sånn,nå har jeg ødelagt morroa. Haha! :fun:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...