Gå til innhold

Face Of Mankind - The new multiplayer Experience

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er ikke reklame jeg driver med :(.

Jeg vil liksom spillet med noen norske, sånn at vi kan dra som en gjeng. Med pistoler i inventory, og gå og gjøre ramepstreker. Eller dra som en hær inn i BoS sin hovedkvarter. Og raide der :(.

Unnskyld hvis du misfortår meg :(

Unnskyld.

Men det er jo ikke noe negativt å si om dette spillet. Hvis jeg skal være litt kresen, så kan det jo være at det er sånn LED lasere på offentlige steder.

Tar du frem pistolen din, blir du skutt ned. Så det er det eneste dårlige jeg finner på..

Er du en grafikkhore så kan jeg si deg at grafikken er som Counter Strike: Source.

Unnskyld for min positive side, men nå skal jeg være mer konkret.

Jeg digger spillet pga:

- At det er nytenkende

- Endelig en bot fri online spill.

- Folk har mer kontroll.

- Kan kjøpe din egen hus.

- Og det har en "Most-Wanted" list også. Dreper du en på den lista. Får du cash.

- Det er Marketing Terminal, der du kan kjøpe sånn varer for deg selv.

- Som armor, våpen, klær osv.

- Kan gå og gjøre mission sammen.

- F.eks hvis du er en LED så kan du og 20 andre patriljere.

- Sånne fictions, kan lage oppdrag selv.

- Som nå er det en oppdrag på å lage en basseng til LEDs hovedkvarter.

- Folk som har valgt seg selv til den Miner fiction kan gå og lage.

- Sånn at de tjener penger.

- Ingen level, endelig. Her er det alt om å tjene seg stor. Kjøpe opp et bygg.

Minus ved spillet:

- At det er LED lasere på offentlige steder. (Kan være bra for n00bies, sånn at ingen sterke fra andre fictions tar og dreper deg)

- hmm, varta vanskelig. å finne på flere..hmm...

- At fiction Assasin ikke skulle snikskytte venna mine ute ved Tokyo tongue.gif.

Ja, det var det. Nå har jeg prøvd å tenke kresent.

Hva har du å tape på? Det er jo gratis.

Jeg anbefaler et hus på NY: Manhatten!

Håper vi møtes, verdt å ta en titt.

Face of Mankind is an MMORPG set in the 24th century. You are invited to play out the ageless battle of good vs. evil, and witness all shades of gray in between. Role-playing and your real-life skills are the raw ingredients of game play.

This MMORPG uses the first ever player-generated mission system, and combines it with sophisticated economics and complex player politics for a new kind of online experience. Only your ability to shoot, bargain, politic and otherwise duck and deal will advance your character’s private or corporate agenda. The success of each and every mission will determine your rise to the top, or your fall into obscurity. Whatever path you take in this astonishing world, plan well: one day, one minute or a single second could bring you to your destiny as the true Face of Mankind.

Me and SandFl3a was playing.

He was in FDC fiction and me in Mercenaries. We was there, with no police hehe. Some of my mercenray members killed sandfl3a haah. After that we killed everyone, and tricked them to a gate. Where no one goes. There we killed all. This is a new multiplayer experience. Its Reality in 24 century. The police is online members your fiction can take over bases and so. You buy your own house and shit. When you do something wrong. The police (wich is real persons) will find and kill you). My merc friend escaped to another place, in Paris. And the police didng knew where he left. So I said it to the police. After 10 min, a merc came to me. And said that I would be with him on the pub. I was there, he said to me. Turn around, I turned around. And he shot me down :(.

Now im in FDC fiction. Im gonna fucking kill those fucking mercs. BUT be aware dont go to Andromeda City its BoS fiction. Guard will kill you. I have expereinced that.

This rocks ass!

By the end of the 22nd century, the overcrowding of Earth’s cities, the growing drain on natural resources, and the memories of recent violence caused mankind to desire new and remote locations to start their lives over again. The International Space Administration’s colonization efforts provided the perfect solution – distant havens for hundreds of thousands of Earth’s citizens to take up residence. However, as colonization efforts spread and the Vortex-Net brought humanity to the stars in ever-greater numbers, mankind’s footprint became more noticeable on a galactic scale. By the mid-24th century Earth’s spreading population had become obvious, attracting the attention of a very hostile and aggressive alien race.

Contact with the initial interstellar colonies was lost, and special task forces were established and sent out to investigate – and if necessary exterminate – the hostile species presumed responsible. Many of these soldiers were never heard from again – the new enemy proved to be exceptionally resilient and much faster than mankind’s forces were prepared for.

Meanwhile, in the late 24th century on Earth, life carries on in a manner that mankind has become accustomed to over hundreds of years. People continue trading, cheating, stealing and fighting with each other over territorial and production control. The Vortex-Net has made possible nearly instantaneous travel between distant locations, increasing traffic and trade between the thriving cities around the globe, and the globalization of currency has made economic competition a more transparent and universal paradigm.

The Global Dominion is barely able to maintain a fair and democratic system because of corruption, bribery and in-fighting among the many factions and splinter groups. Maintaining constant control and unity of governance requires most of the GD’s time and effort as a governing body. Clans are being formed that are creating their own systems within the system – effectively taking various economic aspects of society into their own hands. They are establishing independent mercenary troops in an effort to free the colonies from the alien occupation, seeing the imminent benefit if they can claim them under their own sovereign governance. The clans are in constant competition with one another, sending spies and agents into the other organizations to observe their progress and to gather information that might give them the upper hand.

As the people get information about the distant war, many are beginning to fear an eventual spread of the conflict to Earth itself. Brave men and women are venturing into battle to protect the future of humanity, each accompanied by only their destiny as they find their way in this dystopian world. Will it be the drive toward corporate profit, a clan’s new idealism, or the iron hand of law and order that proves itself to be true Face of Mankind? Only time will tell…

043.jpg

015.jpg

003.jpg

DOWNLOAD

Endret av nasir91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er er grafikkhore så det er neppe aktuelt er det reklame du driver med eller :hmm: ? Fikk liksom litt TVshop følelse av måten du skriver/formulerer deg...

Skrevet

Unnskyld.

Men det er jo ikke noe negativt å si om dette spillet. Hvis jeg skal være litt kresen, så kan det jo være at det er sånn LED lasere på offentlige steder.

Tar du frem pistolen din, blir du skutt ned. Så det er det eneste dårlige jeg finner på..

Er du en grafikkhore så kan jeg si deg at grafikken er som Counter Strike: Source.

Unnskyld for min positive side, men nå skal jeg være mer konkret.

Jeg digger spillet pga:

- At det er nytenkende

- Endelig en bot fri online spill.

- Folk har mer kontroll.

- Kan kjøpe din egen hus.

- Og det har en "Most-Wanted" list også. Dreper du en på den lista. Får du cash.

- Det er Marketing Terminal, der du kan kjøpe sånn varer for deg selv.

- Som armor, våpen, klær osv.

- Kan gå og gjøre mission sammen.

- F.eks hvis du er en LED så kan du og 20 andre patriljere.

- Sånne fictions, kan lage oppdrag selv.

- Som nå er det en oppdrag på å lage en basseng til LEDs hovedkvarter.

- Folk som har valgt seg selv til den Miner fiction kan gå og lage.

- Sånn at de tjener penger.

- Ingen level, endelig. Her er det alt om å tjene seg stor. Kjøpe opp et bygg.

Minus ved spillet:

- At det er LED lasere på offentlige steder. (Kan være bra for n00bies, sånn at ingen sterke fra andre fictions tar og dreper deg)

- hmm, varta vanskelig. å finne på flere..hmm...

- At fiction Assasin ikke skulle snikskytte venna mine ute ved Tokyo :p.

Ja, det var det. Nå har jeg prøvd å tenke kresent.

Hva har du å tape på? Det er jo gratis.

Jeg anbefaler et hus på NY: Manhatten! :):thumbup:

Skrevet

Hvor da?

Den lange teksten er fra hjemmesiden til FoM.

Har ikke brukt noen slags babelfish eller noe translator. Det på norsk er det jeg personlig har skrevet.

Det andre er bare for å formulere om hvordan spillet er.

Skrevet

Hehe, bare at entsusiasmen din for spillet er litt... hmm.. overdrevet? Dessuten, hvordan tør du sammenligne grafikken med CS:S med de screensene du har satt opp? Må ærlig innrømme jeg begynte å flire, da grafikken minnet meg om første Unreal spillet :p .

Skrevet
LOL, lmao.

Kom deg in-game og sett på full grafikk. Anti alias på 8 og sånt.

Da blir det noe helt jaggu meg ;)

5639536[/snapback]

*Laste ned og teste*

AAAAAAAAHAHAHAHA, å sammenligne grafikken til det der med Source motoren er rett og slett idioti :yes:

Men hadde du sagt 1.5/1.6 så kunne jeg kanskje, under tvil, vært enig ;)

Skrevet

Grafikken var ganske god, om jeg hadde spilt dette en gang før tusenårsskiftet.

Spillet ser rettogslett ikke bra ut, selv med all grafikken skrudd på fullt.

Teksturarbeidet har også en slående likhet med et spill man spilte på den tiden, som f.eks barney.jpg

Slående, slående likhet.

Skrevet

Snøft...ser ut som Half life blanda med The Sims. Tror det er en grunn til at det der er gratis ;)

og jeg ler av at du sier grafikken er som CS: Source...

Skrevet

Synd at jeg ikke har AAx8 (eller supersampling?) på mitt kort. Kanskje det magisk hadde blitt bedre da :p

For å påpeke noe, skyggende til karakterene i spillet er jo en vits, noen har jo til og med ikke skygger. Jeg vet at for meg hvertfall har gameplay en stooor del å si, men klarer ikke påpeke noe det spillet her har som noen andre mangler.. Men vær så snill, om noen har noen gode argumenter for hvor orignialt spillet kan jeg kanskje få satt meg til å prøve det jeg..

Skrevet

Jeg spilte dette ganske mye før, men ga opp etterhvert. Det er egentlig et strålende spill. Jeg lagde også en ganske stor tråd om det her, med blant annet en guide. En del av guiden er nå utdatert, men skal fortsatt være ganske god.

Face of Mankind-guide

Skrevet (endret)

Ja, endelig.

Ble drept i Andromeda City hehe.

Men hvis dere har 2gb ram dualcore processor og Geforce 7800GT så kan drre jo kjenne følelsen.

Her må du være på vakt hele tiden. :ermm:

Ehs5 sa engang:

Det er jo det som er så genialt med dette spillet! Du spiller med dine egne ferdigheter, ikke etter hvor lenge og hvor mange nivåer du har gått opp. Samme med oppdragene på en måte, dette spillet er ment for at det skal være realistisk og skille seg ut fra andre MMORPGer.

Endret av nasir91
Skrevet

Folkens, spillet er i BETA test.

Oppdateringer kommer hele tiden. Alt handler om dine egne ferdigheter.

Så come on, spillet blir oppdatert mange ganger. Og bugs blir fikset. Vær så snill og gi dette spillet en sjanse.

Skrevet (endret)

Jeg tviler på at grafikken vil hoppe fra 1999 til 2005 på noen av de neste patchene.

Jeg er ikke noen grafikkhore, og mange av mine favorittspill har så fæl grafikk at jeg kjenner netthinnen etse bort bare av å spille de, der smerten bare blir lindret av tårene som renner av sympati for alle andre som måtte være forbannet med å like slike frastøtende stygge spill som jeg gjør, men, Face of Mankind tar kromkaka. Jeg klarer rettogslett ikke nedlate meg til å spille noe som ser ut som det.

Og, dessuten, et spill som har vært i en open beta i over ett år?

Nei takk.

Vet om litt for mange mmorpger som aldri kommer seg forbi betastadiet, eller i noen tilfeller, alphastadiet. Case in point Furcadia.

Forbanna furries.

Endret av Boheme Netter
Skrevet

Motoren er faktisk bygd i 2004. Utrolig egentlig, da det er på høyde med Unreal/Deus Ex/Unreal. Bare så på skygger til karakterer (om de i det hele tatt finnes). Ser også på Google at 3D-lydmotor er i omløp. Fantastisk.. Partikkel-systemet er forresten også en vits..

Må bare si en siste gang at jeg bryr meg i de fleste tilfeller mye mer om gameplay og historie enn det grafiske, som heller kan anses som et stort pluss. Allikevel klarer jeg virkelig ikke å bli imponert av det spillet her, ikke engang fordi det er gratis. Er noe med hele gjørma som gjør at jeg ikke klarer det. Hadde vel heller ikke skada med en historie i bakgrunnen, bare for å gjøre det originalt.

Skrevet (endret)

Hallo?

Jeg vet drt du mener. Var gørr for meg, fortod ikke spillet. Jeg løp rundt i andromeda og ble skutt ned av noen BoS guardiens. Etter det lagde jeg en ny cgaracter kjørte tutorial. Der fikk jeg vite det meste, forresten det blir drit kult når du forstår spillet. Dermed basta!

Nå vet jeg hvordan man spiller og hva man skal gjøre for det meste.

Igår var vi ved ICC hovedkvarteret og storma det. Med taktikk, jeg har en automatisk rifle john carter quality 3.

Spill den i noen timer, og fortell meg noe mer. Ikke i 30 min, også da kan du si noe mer om spillet.

Dessuten gå her: http://www.fomportal.com/?page=background....ng=en&section=2

Og se på The story. Der er historien i bakgrunnen. :thumbup:

Endret av nasir91
Skrevet

LOL, ble skutt ned av 20 mercs lmao.

<_<

Idag var det en av de beste dagene mine på FoM. Idag ble det en stor krig i basen vår. Vi fikk hjelp av BoS mot Mercs.

De angrep oss, det ble heftige skuddvekslinger. Som 400 mercs og vi 300 FDC og BoS.

Det var kampen om å beholde sin base, og vi vant slaget. Selv om jeg ble skutt ned i hodet. Med en sniper :(. LOL..

Fant masse kule saker på bakken gitt. Som arm pads osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...