Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye * når...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet
Ble inspirert til å lage denne tråden etter å ha lest "Du vet du har spilt for mye WoW når...."-tråden i natt. Skriv drømmer, tanker, situasjoner osv du har hatt forbundet med for mye spilling med et spill.

Ser frem til mye morsom lesing.  :)

5370651[/snapback]

Vel, jeg har gått i søvne på en overnattingstur med klassen min etter en helg uten søvn, med bare CS. Jeg gikk rundt og campet, sa CS-kommandoer osv.

Typisk at kompisene mine filmet meg med mobene sine...

La meg si hele hendelsen utifra det jeg så på mobilene deres:

Jeg sitter i stua og camper i hjørnet med sofaen og en stol. Og jeg sier "Enemy spotted," hvorfor, må gudene vite! Jeg går opp trappen, og stopper ved døren inn til der alle jentene sover, "I'm going in," sier jeg og går ned trappen igjen (heldigvis). Deretter går jeg inn i spisesalen, og camper i hjørnet, denne gangen vekker vennene mine meg, for jentene er oppe, og skal gå ned...

Da skrudde de av mobilene sine, vekket meg og løp inn på rommet vårt.

Jeg tror jeg skrek "Taking fire, need backup" (husker det ikke helt), i det de vekket meg. Godt berget inne på rommet ligger Henrik, en av vennene mine, nede på gulvet og får knapt puste av latter! Daniel og Lars, de to siste vennene mine, sovna momentant i det de la seg i senga, men de smilte litt. Mens jeg, jeg lurer på hva som er så gøy, hvorfor Henrik ler så sinnsykt. Når jeg får vite det, begynner jeg også å le, og jentene oppdager oss!

Det er siste gang jeg spiller CS i omkring 36 timer før skolen!

Skrevet

Det var en deg her da søstra mi lå og sov (trodde jeg) da jeg gikk forbi soveromsdøra. Plutselig spratt hu ut og skremte meg, som i full panikk tenkte "Nå trykker jeg space for å hoppe, sikter inn og skyter med musa før jeg legger med ned ved å trykke på X."

Problemet var at jeg mangla tastatur og musa...

Ble litt sjokkert over at jeg tenkte sånn! :!:

Mvh. Marius E

Skrevet

en gang jeg skulle hjem fra lan hos en venn måtte jeg selfølgelig gå

så jeg tok en snarvei gjennom skogen så når jeg kommer ut av skogen

ser jeg et rødt kryss tagga på veien å jeg tenker automatsik mens jeg hører etter footsteps å trykke 5 på tastaturet for og plante bomba i cs :blush:

jeg fant ut jeg trengte og sove litt etterpå :hmm:

Skrevet

Jeg stod på sidelinjen i en 1. divisjons kamp og heiet... Da laget "mitt" somlet forran målet til motstanderne skrek jeg noe sinnsykt høyt: Trykk på runding da for svarte FA*N!!

Skrevet

Jeg satt på hybelen min en gang og spilte Unreal Tournament. Døra stod litt på gløtt uten at jeg tenkte så mye på det, og jeg satt med hodetelefoner og spilte. En av hybelkompisene (vi var fire som delte kjøkken) gløttet litt på døra for å høre om vi skulle lage noe middag, men da han så meg måtte han bare observere litt. Jeg var *helt* inne i spillet - kastet hodet frem og tilbake og full pakke. Det toppet seg da jeg fikk tak i Redeemeren og sa, med skummel filmtrailer-stemme: REDEEMER! :D

Skrevet

Etter å ha spilt gjennom det første og nesten hele det andre splinter cell spillet, begynte jeg å se meg om etter kameraer på kjøpesentere og slikt. Fikk lyst til å skyte de ned.

Skrevet

Satte her i romjula og spillet Call of Duty 2, med hodetelefoner på og full mokking på lyden.

Ble forstyrret mitt under spillingen av noen pekket meg på skulderen. Ingen ringere andre enn en stk meget sint mor. Jeg hadde tydeligvis levet meg alt for mye inn i spillet for jeg hadde gaula av dimensjoner på engelsk. Som "take cover", "Jerrys 12 o'clock" og "potato measure (stavet feil, garantert). Var mindre populær den dagen :)

Skrevet

...når jeg en skjelden gang har mareritt, finner jeg alltid et tastatur, trykker |, får ned konsollen og skriver "god". Da er jeg trygg.

Når jeg er dypt inne i et ff-spill så ser jeg for meg action-menyer inne i hodet, f. eks når jeg spiser frokost så ser jeg for meg at jeg blar ned til "drink", utfører handlingen, deretter ser jeg for meg "eat" osv osv..

Skrevet
Tror det er potato masher de sier. :)

5374659[/snapback]

Takk for informasjonen, har somregel ikke tid til å høre hva de sier, er for opptatt med å ta beina på nakken og springe :p

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Enda en ting skjedde i dag!

Det er en jente i 8A på skolen vår, som jeg litt forelsket i (;)), hun heter Marielle. I det jeg kom opp på skolen i dag og skulle si "Hei Marielle," sa jeg "Hei Alyx!"

Nok et bevis på at en overdose av Half-Life 2 og 3 timers søvn før skolen ikke passer sammen ;)

Skrevet (endret)

hehe.. artig lesestoff dette ;) selv har jeg besvimt etter nermere 30 timer med BFV i strekk uten vann! også sovna etter css i 12 timer etter at jeg skulle lagt meg :innocent:

Endret av SWAT dude...
Skrevet
Det var en deg her da søstra mi lå og sov (trodde jeg) da jeg gikk forbi soveromsdøra. Plutselig spratt hu ut og skremte meg, som i full panikk tenkte "Nå trykker jeg space for å hoppe, sikter inn og skyter med musa før jeg legger med ned ved å trykke på X."

Mvh. Marius E

5371878[/snapback]

Har du crawl/prone på X....??....hmmmm...har ikke prøvd det før..... kanskje det ja.

Skrevet

Mvh. Marius E

5371878[/snapback]

Har du crawl/prone på X....??....hmmmm...har ikke prøvd det før..... kanskje det ja.

5382243[/snapback]

Du kan bare flytte tommelen fra space i en fart, men dette er på spillet "Enemy Terretory". Bruker vanlige kontroller i BF2 osv... :tease:

Mvh. Marius E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...