Gå til innhold

Formatering av XP [Løst]


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å formatere maskinen min.

Operativsystemet er Xp home edition.

Men saken er at jeg har hørt at jeg må ha Ekthetsgarantien(produktnøkkelen) for å formatere, men jeg har lakkert kabinettet, dermed lakkert ekthetsgarantien og. :cry: .

Må jeg virkelig ha denne for å formatere?

Endret av Stygge_Pejder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har tenkt å formatere maskinen min.

Operativsystemet er Xp home edition.

Men saken er at jeg har hørt at jeg må ha Ekthetsgarantien(produktnøkkelen) for å formatere, men jeg har lakkert kabinettet, dermed lakkert ekthetsgarantien og.  :cry: .

Må jeg virkelig ha denne for å formatere?

5369395[/snapback]

 

Nei, ikke for å formatere, men for å innstalere Windows, så du har nok ett problem der ja.

Lenke til kommentar

Den keyfinder saken finner ikke alltid rett nøkkel på OEM versjoner. På min bærbare med XP er ikke nøkkelen på lappen under maskinen den samme som keyfinder finner.

 

Om det går å bruke nøkkelen som keyfinder finner allikevel vet jeg ikke, for det har jeg ikke prøvd.

 

Det går vel an å forsiktig skrape vekk lakken over klistrelappen?

 

Edit:

Les dette før du prøver å reinstallere med nøkkelen du finner med keyfinder. Hvis du har en maskin med preinstallert XP vil det ikke funke. Du må ha nøkkelen på klistrelappen du har lakket over;-)

 

http://www.michaelstevenstech.com/ViewKeyXP.htm

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Den keyfinder saken finner ikke alltid rett nøkkel på OEM versjoner. På min bærbare med XP er ikke nøkkelen på lappen under maskinen den samme som keyfinder finner.

 

Om det går å bruke nøkkelen som keyfinder finner allikevel vet jeg ikke, for det har jeg ikke prøvd.

 

Det går vel an å forsiktig skrape vekk lakken over klistrelappen?

 

Edit:

Les dette før du prøver å reinstallere med nøkkelen du finner med keyfinder. Hvis du har en maskin med preinstallert XP vil det ikke funke. Du må ha nøkkelen på klistrelappen du har lakket over;-)

 

http://www.michaelstevenstech.com/ViewKeyXP.htm

5369796[/snapback]

 

Hei, jeg klarte å skrape vekk de 4 første og de 3 siste bokstavene på pcen, og de stemte med keyfinder!.

Maskinen min har preinstallert XP ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...