Gå til innhold

Hvor ville du bodd i Azeroth?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulgore, uten tvil, det er favoritt stedet mitt i Azeroth, rett og slett vakkert. Tror også at noe av det kommer av at min første char noensinne i Final US beta for over et år siden var en Tauren Warrior, og da var Mulgore det første jeg fikk se. Nå også får jeg en god følelse i meg når jeg er der :love:

Winterspring kommer på en andreplass, veldig flott det også.

Lenke til kommentar
Redridge Mountains definitift. Synes stedet er herlig, og husker det aller best i perioden lvl 20-30. Kunne blitt med på Darnassus også, hadde det bare vært litt flere folk der til vanglig. Er ganske fin by, trenger bare litt mer innmat.

 

Er også fascinert av Ironforge, alle byttehandler, fester og events inni en slik by må jo være digg å få med seg.

 

Synes også Thunder Bluff er ganske fint, hadde ikke hatt noe imot å bo der, nei. Må jo lukte litt med alle disse kuene som går rundt og driter da, men.

5366590[/snapback]

 

Redridge mountains <3.

 

Husker fortsatt jeg og en kompis var i våre unge 20 der, gjorde en quest rett over redridge med de gnollsa, så kom det en undead rogue, kunne akkurat se han i stealth. Var kompisen min sitt første pvp encounter og det var skikkelig gøy :p. Jeg døde av roguen mens kompisen min tok det siste av HP på roguen.

 

Små ting som du liksom altid husker i MMO's

Lenke til kommentar
hillsbrad, fjell og fiske med slalombakke i nærheten, hva mer kan man ønske?

5370414[/snapback]

 

Ogres? :thumbdown:

5376607[/snapback]

vel, jeg tenker kun på miljøet og vært nøytral mot alle mobs (hvis de i det hele tatt ville vært der). Kunne like gjerne svart at jeg ikke ville bodd anywhere fordi de ikke har noen teknologi (bortsett fra gnomes og goblins), men jeg gjør det ikke fordi jeg liekr MILJØET i og rundt hillsbrad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...