Gå til innhold

Hvor ville du bodd i Azeroth?


Anbefalte innlegg

Booty bay og STV har alltid vært min favorittplass i WoW, det var da jeg hadde de beste stundene min, er vel en grunn til at jeg var der fra lvl 32 til lvl 40. :)

 

Alltid masse liv der, mange horde, og det var ofte kamper utenfor BB. Og av og til kom det en stor og sterk lvl 60 og hjelpte. Det er denne plassen jeg savner mest i WoW, det var en helt fantasisk tid, ble nesten ikke sur når jeg ble ganka heller. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Booty bay :love: eller tb ;)

Jeg elsker atmosfæren i STV. Det desidert peneste stedet i azeroth.

Så koselig og vakkert, med waterfallet bakom alle pålehusene :w00t:

Veldig artig å gjøre quests i stv og deretter stikke inn til BB og levere dem :D

 

TB er også koselig, men ikke like bra some BB. :thumbup:

Lenke til kommentar

STV Booty Bay.

Brukte stedet fra lvl 32 - 50.

Var med få unntak innom dungeons og tok noen quester i Desolace.

Elsker fortsatt det stedet, fint at man kan ta seg en tur hit oftere nå som ZG åpnet midt i STV.

Questene man hadde her var også virkelig bra, man fikk følser for at det du gjorde betydde noe. Spesielt de pirat questene du fikk i Booty Bay.

 

Er Tauren og har det som main, men synes ikke Mulgore og TB er så bra og pent som der man starter som Human og Ally.

Da jeg gikk inn i Stormwind første gangen ble jeg overveldet, startet en Ally char noen dager etter jeg ble 60 med min warrior, og ja jeg må si at jeg føler meg mere "hjemme" i Ally land. Det kan vel ha sammenheng med at jeg er RPG fantast og elsker stemningen man fikk i byer fra Baldurs Gate og Neverwinter Nights. Noen strofer fra musikken når man går inn i Stormwind gir også assiasjoner til de nevnte spillpærlene.

Skal fortsette med med min Pally nå for og oppdage mere av atmosfæren i de andre hovedbyene. :)

 

Synes det som gjør RPG så bra er historien man lever seg inn i. Ja det hadde vært en drøm og levd i en slik tid :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg ville bodd i SW med kone og barn. En fantastisk by! hatt det som base for mine eventyr. Og kone og barn plassert trygt i en "SAFE"-by.

 

Følelsen av å komme rolig ridende inn byportene i SW. Epic hest halt, Valorrustningen min innsmurt med mitt eget og fiendens blod, bandasjert rundt hodet og lemmer...blodsliten og skadet så det holder..tre ukers skjegg...solen som svir i de blodskutte og slitne øynene....for så å se familien som som står i døren og hilser en kriger velkommen.

 

Hadde vært den ultimate opplevelse i RL også...synd det bare er en fantasi, men gud...så gjerne jeg skulle likt å opplevd det i RL. ehh...når er neste krig? :cool:

Lenke til kommentar

litt tåperlig tråd. hvis jeg skulle bodd i azeroth ville jeg ha bodd i the barrens, definitivt. når jeg er det føler jeg meg som en del av horden.

jeg har mange gode minner derifra og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...