Kimelimm 127 Report post Posted December 29, 2005 hei hie jeg har tenkt og skaffe meg the movies men tenkte og skaffe det GRATIS eller er det noen som vet hvor jeg kan laste ned en demo?` takker for svar Share this post Link to post
mESA 5 Report post Posted December 29, 2005 (edited) Trur faktisk det ikke er demo... jeg finner ikke:/ Er faktisk sånn flashdemo på hjemmesida http://www.themoviesgame.com/ Edited December 29, 2005 by MeSa Share this post Link to post
Octomannen 0 Report post Posted December 29, 2005 hei hie jeg har tenkt og skaffe meg the movies men tenkte og skaffe det GRATIS eller er det noen som vet hvor jeg kan laste ned en demo?` takker for svar 5352603[/snapback] Kjøp det i butikken som andre ærlige folk. Share this post Link to post
Mala 10933 Report post Posted December 29, 2005 Blir vel heller laber repons her inne om du vil ut på pirat tokt Share this post Link to post
icer 3 Report post Posted December 29, 2005 Brudd med retningslinjene og kommer til å bli stengt av moderator snart... Share this post Link to post
ttt 67 Report post Posted December 29, 2005 Som enkelte alt har påpeikt, må du nok kjøpe spelet. Det har visst ikkje komt ut ein demo. For å få ein peikepinn på kvar du får den beste prisen på spelet, kan du bruke Gamer.no sin prisguide. Då burde dette problemet vere løyst. Derfor stenger eg tråden før nokon skulle føle seg frista til å bryte retningslinjene. Share this post Link to post