Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morsomt at du kan se en hel episode av Popeye i The Darkness demoen. :!:

9113885[/snapback]

Vet, det er genialt! :!:

Jeg så alltid den episoden hos min farmor når jeg var liten. Minnene strømmer tilbake... :innocent:

Skrevet

The Darkness hadde dårlig kontroll og gameplay i demoen, men alt annet var veldig bra. Grafikk og animasjon og sånt. :nei:

Godt å komme hjem etter fire uker borte, mange demoer som har kommet ut.

Skrevet (endret)
Er det slik at Sensible Soccer kommer neste uke? Jeg ser at det er en søt, liten Sensible Soccer-reklame på Xbox Live :)

9112838[/snapback]

Ser ikke sånn ut, skjønner ikke hvorfor de har reklame for den. Så sant det ikke slippes forskjellige spill i USA og Europa på XBLA. I følge majornelson.com er det Wing Commander Arena og Super Contra som kommer denne uken.

Endret av spiderworm
Skrevet
Ser ikke sånn ut, skjønner ikke hvorfor de har reklame for den. Så sant det ikke slippes forskjellige spill i USA og Europa på XBLA. I følge majornelson.com er det Wing Commander Arena og Super Contra som kommer denne uken.

9127432[/snapback]

Ok. Gleder meg til Sensible Soccer i alle fall :)

Skrevet

Samme her, satse på det kommer neste onsdag. Skal i hvert fall komme i løpet av sommeren og siden reklamen har begynt å rulle på xbox'er verden over kan det ikke være så altfor langt unna.

Skrevet (endret)

Jeg vet dette ikke egentlig er on-topic, men Xbox Live ligger nede for øyeblikket om noen skulle ha problemer med de siste demoene/videoene/arcadespillene.

Red.: Problemet ser ut til å ha blitt fikset nå. Det gikk i alle fall veldig greit å spille GoW for en times tid siden.

Endret av Cutthroat Bill
Skrevet
Nascar....må for min del vere tidenes kjipste bilsport. Makan den demoen der forsvant fort.

9136339[/snapback]

Haha, helt enig! Nascar er kult når det skjer ulykker, men ellers er det kjedelig.

Styringen var helt forferdelig i spillet. Det eneste jeg likte var de folka som snakket til deg i spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...