Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har kommet altså! Jeg så den tilogmed kl. 10

 

Hva står TMNT for? Turtle Man ninja terrorist?

8151104[/snapback]

Nei, det står for Trege Menn Nyser Tørt.

 

EDIT: Da har jeg fått testa Turtles-spillet. Kjempemoro! Skulle bare ønske jeg hadde 400poeng (som spillet koster; KUN 400!).

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Det kommer demo av Stranglehold snart. :mrgreen:

 

#8 - There Will Be A Demo: For anyone worried about anything we wrote in the previous entry, Midway will be putting out a pre-release demo on 360, PS3 and PC to let you try the game in a close to final form. Eddy and his team are looking at a single-player demo first, but they "may even do two demos -- a single and a multiplayer demo."
Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Jess, men det blir desverre ikke Co-op med det første (?) .

 

#1 - Co-op Is Out: Though the developers were hoping to implement (but not committed to) a cooperative mode early on in Stranglehold's development, we now can confirm that there won't be a co-op feature in the game when it ships later this year. "We're big fans of co-op, but we're not going to be able to get it in this version," says Eddy. "But..."

 

#2 - Versus Multiplayer Is In: "...we are going to have [competitive] multiplayer." Midway isn't ready to talk specifics about this mode yet, but here's a bit of hinting from Eddy: "If you can imagine everything you see in the game being available in multiplayer... it's something you haven't really seen in multiplayer before."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...