Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Bare ett spørmål angående priser på points på x360 marketplace. Hvor mye koster det for 2100 points? Er det mulig å betale for kun 800 pionts? Skal ha meg worms i kveld :) Er på jobb så får ikke gått inn på live å sjekket :) Kan få kjøpt 2100 pionts til 279,-

8098244[/snapback]

 

På Live får du 1000 poeng for 82kr i alle fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry for dårlig forklaring, jeg mente at jeg får såvidt bare koblet opp til Live før jeg blir disconnecta.. Altså jeg har ikke klart å laste det ned enda p.g.a. det. Kjipt at det måtte skje idag da :(

8097997[/snapback]

 

Hmmm... Får du opp en spesielt feilmelding?

8098023[/snapback]

 

Nei jeg blir bare disconnecta.

Lenke til kommentar
Sorry for dårlig forklaring, jeg mente at jeg får såvidt bare koblet opp til Live før jeg blir disconnecta.. Altså jeg har ikke klart å laste det ned enda p.g.a. det. Kjipt at det måtte skje idag da :(

8097997[/snapback]

 

Hmmm... Får du opp en spesielt feilmelding?

8098023[/snapback]

 

Nei jeg blir bare disconnecta.

8098325[/snapback]

 

Den er spesiell... Er ikke noe merkelig med kabelen din da? Hvis du bruker det?...

Lenke til kommentar
Sorry for dårlig forklaring, jeg mente at jeg får såvidt bare koblet opp til Live før jeg blir disconnecta.. Altså jeg har ikke klart å laste det ned enda p.g.a. det. Kjipt at det måtte skje idag da :(

8097997[/snapback]

 

Hmmm... Får du opp en spesielt feilmelding?

8098023[/snapback]

 

Nei jeg blir bare disconnecta.

8098325[/snapback]

 

Den er spesiell... Er ikke noe merkelig med kabelen din da? Hvis du bruker det?...

8098504[/snapback]

 

Virker ikke sånn, her på hybelen så bruker jeg den samme på pcen, og det fungerer veldig bra. Og det har fungert perfekt før... Kan hende det er noen porter i firewallen / routeren som er stengt, men da må de isåfall ha gjort det siden forrige gang jeg var på Live, og jeg tviler litt.

Lenke til kommentar
Ganske gøy syns jeg og, fikk endelig til å laste det ned  :fun:

 

Men er litt trist at de ikke har med baseball bat og holy hand grenade, og super sheep :(  kan da umulig ha vært så mye jobb å hatt med det når de først lagde en XLA versjon.

8104627[/snapback]

 

Det er jo sånn content download på Worms, kanskje det kommer noen våpen etterhvert? ;)

Lenke til kommentar
Ganske gøy syns jeg og, fikk endelig til å laste det ned  :fun:

 

Men er litt trist at de ikke har med baseball bat og holy hand grenade, og super sheep :(  kan da umulig ha vært så mye jobb å hatt med det når de først lagde en XLA versjon.

8104627[/snapback]

 

Det er jo sånn content download på Worms, kanskje det kommer noen våpen etterhvert? ;)

8104733[/snapback]

 

 

Ja, jeg så det, så det er lov til å håpe :D Hadde vært kult med flere layouts for banegeneratoren og. (I tillegg til de 3 temaene som er der nå, tropisk øy, snø og den siste)

Lenke til kommentar

Det eneste jeg savner, er den "Holy-bomb" eller hva den nå heter... Jeg hadde Worms på PC for mange år siden, og jeg husker den som en mega granat/dynamitt! Den laget ett stort krater og mann hørte kirke musikk med halleluhja sang rett før den sprengtes :D

 

Også som dere sier, super sauen som mann kunne styre rund som mann ville savnes... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...