Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som har problemer med å koble til Live ? kan godt hende det bare er problemer her i bygget.. Internett på pcen fungerer stabilt, men jeg blir disconnecta med en gang på Live.. :(

8097683[/snapback]

Har fått spilt kun én kamp selv. Kom opp at game session ble avbrutt, eller noe... Merkelige greier. Mulig det er en feil i spillet, i så fall tar det nok ikke lang tid før det kommer en sånn "nais" update :)

Lenke til kommentar
Sorry for dårlig forklaring, jeg mente at jeg får såvidt bare koblet opp til Live før jeg blir disconnecta.. Altså jeg har ikke klart å laste det ned enda p.g.a. det. Kjipt at det måtte skje idag da :(

8097997[/snapback]

 

Hmmm... Får du opp en spesielt feilmelding?

Lenke til kommentar
Sorry for dårlig forklaring, jeg mente at jeg får såvidt bare koblet opp til Live før jeg blir disconnecta.. Altså jeg har ikke klart å laste det ned enda p.g.a. det. Kjipt at det måtte skje idag da :(

8097997[/snapback]

 

Ingen problem her. sikkert bare liten nett problem der du bor.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg ikke likte med Worms, var at A-button ikke var til for å hoppe :dontgetit:

8098063[/snapback]

 

Spiller det noen rolle da? Jeg gikk ut i fra at A kom til å være skyte. Den eller RT...

8098125[/snapback]

Det er bare det at hver gang jeg skal hoppe, så skyter jeg meg selv i filler :!:

Lenke til kommentar
Det er bare det at hver gang jeg skal hoppe, så skyter jeg meg selv i filler :!:

8098142[/snapback]

Hehe :!: Jeg drev og venta på at motstanderne mine skulle gjøre det samme. Men det skjedde ikke... Det var faktisk en som hoppa i stedet for å skyte :p Han havna i vannet :!:

Lenke til kommentar

Bare ett spørmål angående priser på points på x360 marketplace. Hvor mye koster det for 2100 points? Er det mulig å betale for kun 800 pionts? Skal ha meg worms i kveld :) Er på jobb så får ikke gått inn på live å sjekket :) Kan få kjøpt 2100 pionts til 279,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...