Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekker det mye på FPSen vist du skaffer deg mye addons, eller stor UI? Kjørere minimalt med addons nå, men hadde våre kult å fått seg en deilig og brukervennlig UI!

Skrevet
Trekker det mye på FPSen vist du skaffer deg mye addons, eller stor UI? Kjørere minimalt med addons nå, men hadde våre kult å fått seg en deilig og brukervennlig UI!

Neeida :) går fint det.. :p

Skrevet

er ikke helt vandt til å a party osv nede på skjermen, men er jo ofc en tilvenningssak :)

men er forsåvidt fornøyd :)

post-82913-1233609075_thumb.jpg

Skrevet

hehe takk. tror det går ann og stille på ui scalen ;)

personlig syns jeg selve action knappene kunne vært bittelitt større (syns de ser skurrete ut) ^^

så var det bare å bli vandt til og se ned på bossfights og ikke opp i venstre hjørne -_- :p

Skrevet

Heh ja de der vanesakene er vansklige å få vekk;) Jeg merker det fort med å bare skifte rundt på litt angrep, trenger ikke vere mange heller. Eller flytte chaten/ få nye addons. T bruker jeg som keybinding for Hunger for Blood og blitt så vandt med å trykke denne at når eg foreksempel er combat så sitter jeg å trykker T hele tiden og bruker opp nødvendige abilities!:p

Skrevet
Hvordan orker du slike små unitframes? Man får ja absolutt ingen form for informasjon.

Og stor avstand mellom buffs. Hvordan blir det i et raid? Dekker vel hele skjermen? :p

Trenger igrunnen nada info, da min main er shadowpriest. :p

Og buffsa funker fett, går bare halvveis over skjermen.. Filtrerer de ut.

Skrevet

Paneler: KgPanels

Chat: Prat 3.0

Casting bar: Quartz

Unit frames: Pitbull

Raid frames: Grid

Tooltip: Cowtip

Buffs: Elk Buff Bars

Combat text: Parrot

Dot timer: DoTimer

Buttons: Pitbull

Er vel hovedsaklig det du ser, samt sharedmedia for teksturbibliotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...