Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

*SNIP*

 

Sorry å si det, men den så fryktelig ut (i min mening), hadde ikke orket å spille med så mye små detaljer overalt, men så lenge du liker det, er det vel det samme.

 

Minimalistisk ftw! :w00t:

Jo høyere level man er, jo mer minimalistisk og stilfult BG vil man ha. Det er som oftest sånn at når du levler din første char, og du finner en fin addon tenker du; aah, addon ftw! Så begynner du og laste ned, og proppe skjermen din full med de. Dermed får et rotete BG.

 

I alle fall slik jeg ser det.

 

EDIT: Et BG blir det vel da, ikke en bruker grensesnitt.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er dette langt fra min første char (har spillet WoW på US server en stund) men det er min første char på EU server.

 

Det er for min del ikke for mye informasjon på skjermen. Jeg liker å ha den nødvendige informasjonen i lyset hele tiden, mens den unødvendige informasjonen som jeg ikke trenger legges i bakgrunnen og gjemmes.

 

Men dette beror på smak og den er forskjellig fra person til person. Det er ikke noe fasitsvar på det. Oppfordrer og til at man for en gangs skyld kan legge mininorsklæreren fra seg, er man så opphengt i det norske språket utdanner man seg da heller til norsklærer og plager elever i stede.

Lenke til kommentar

Jeg synes UI'et til Bear så veldig fint ut. Kanskje litt mye greier på baren på toppen, men det er nå smak og behag vil jeg si.

 

Synes knappene på action barene så veldig fine ut. Vet du hvilken addon eller hva det er en gjør for å få dem til å se sånn ut? Jeg har alt Bartender3, men jeg har ikke sånn rammer rundt knappene som du har.

 

Har ikke lyst til å laste ned hele Mirage UI heller, var så fryktelig mange addons i den. Vil helst ha litt kontroll på hva jeg har installert.

Lenke til kommentar

Er en del av pakken som heter Dreamlayout men hva slags teksturer som er i bruk er jeg litt usikker på ettersom Dreamlayout kun er et generelt navn.

 

Topp baren driver jeg å jobber meg gjennom, er forferdelig mye som ikke trenges der men som jeg ikke har giddet å se gjennom.

Lenke til kommentar

Du burde også vurdere Bartender3 i stedet for Insomniax(?)-actionbaren. Mye mer stilren. For å legge en touch på det, kan du jo bruke Skinne eller eepanels.

 

Du finner alle addonsene på WoWAce

 

Hvis du bruker Firefox kan du trykke CTRL+F og søke etter navnene. (I tilfelle du ikke visste det ;p)

Lenke til kommentar
Bear^: Synes du burde skaffe deg SimpleMiniMap, fjerne xp-baren (bruk fubar-plugin) og "flate ut" actionbaren litt. Ikke la den vokse i høyden, mer i bredden på bunnen (etter min mening).

 

Har vurdert å skaffe meg den minimap addonen ja. Har brukt den før og synes den var et meget godt alternativ både med tanke på informasjon og kordinatene. XP baren har jeg der fordi jeg liker å se progressen med hvor lenge det er til neste level, ikke bare i tall men og i en grafisk fremstilling. Grunnen til at jeg har dem i høyden og ikke i bredden er plassmangel ettersom jeg har separert chat og combat chaten. Kunne selvfølgelig føre combat chatten tilbake til normal chatten eller totalt fjernet den ettersom den slik sett egentlig gir veldig lite nyttig informasjon annen enn log over damage motatt og gjort samt hva som er blitt gjort combat messig.

 

Du burde også vurdere Bartender3 i stedet for Insomniax(?)-actionbaren. Mye mer stilren. For å legge en touch på det, kan du jo bruke Skinne eller eepanels.

 

Du finner alle addonsene på WoWAce

 

Hvis du bruker Firefox kan du trykke CTRL+F og søke etter navnene. (I tilfelle du ikke visste det ;p)

 

Vet ikke helt om det var meg du myntet til her men det er Bartender 3 som er i bruk med et skin på (Dreamlayout). Synes ikke det har så mye å si ettersom det er funksjonaliteten jeg er ute etter. Eepannels2 (som jeg mener var den siste, litt usikker på) er jeg ikke mye fan av. Slike paneler tar forferdelig mye plass og jeg synes det gjør det mer rotete og uoversiktlig. En plass setter jeg og grensen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...