Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Her er da min UI for øyeblikket. Driver og levler opp en warlock om dagen, så alle knappene er vel ikke helt effektivt plassert med tanke på at jeg ikke har så ekstremt mye erfaring med å spille warlock enda. Uansett så trenger jeg forslag til forbedringer! Noen som kan hjelpe?

post-43688-1198199843_thumb.jpg

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjedet meg så vakent idag så jeg fant ut at jeg skulle endre litt på uiet, fant en pakke på curse og endret litt på den(Photek).

Syntes det ble ganske bra jeg :)

fin den.

 

Men, ta aura baren og dra den enn anelse til høyre. Slik at den blir synkron med baren under. Også ville jeg bytta ut pearl med pitbull.

 

Da var det kanskje på tide at jeg poster mitt nye ui, det er ikke jeg som har laget det. Det er en ferdig pakke som ligger på www.curse.com hvis noen skulle ønske det. Den ligger under navnet Photek.

 

I raid:

post-93392-1197112261_thumb.jpg

 

Uten raid:

post-93392-1197112450_thumb.jpg

Mindre chatt både frames og font imo. Også hvilke raid frames er det der ? >_>

Det kalles PerfectRaid, det var en raidframe som fulgte med i addon pakken. Altså med Photek.

Lenke til kommentar
Kasp: Er det pakke UI som gjør at du får svart rute nederst, eller separert addon?

 

Vil gjerne vite navne på den.

 

Ty

 

Skinner heter den. :)

 

Edit: Det som gjør den helsvart, er at jeg har valgt bakgrunn for chat frames som helt svart. Det kan gjøres ved å høyreklikke på chat-tab og så skal det ligge i en av menyene der et sted.

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
http://files.filefront.com/Perja+UI+v10zip...;/fileinfo.html

 

Readme er oppskrytt.

 

Bytt om på ''youraccountnamehere'', ''yourcharacternamehere'' og ''yourservernamehere'', det betyr at du IKKE skal bytte om på mappa der det står ''Account''.

Jeg får ikke denne til å bli som den skal. Har fikset WTF-mappa, men alt er likevel hulter til bulter. Noe jeg må gjøre for å loade instillinger eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Et lite frågan.

 

Har lastet ned Xiper 3 UI interface til WoW. Får det selvfølgelig ikke til å virke slik som på bildet ettersom det er forfatterens verk.

 

Men jeg plages med å sette opp ting slik at de fungerer brukbart. Har blant annet problemer med at det står hvit tekst mer eller mindre midt i bildet samt at buff baren setter seg midt i bildet og får det ikke ordnet.

 

Er det noen som har samme mod som kan fortelle meg litt hvordan jeg får dette til å fungere som det skal?

Lenke til kommentar
Et lite frågan.

 

Har lastet ned Xiper 3 UI interface til WoW. Får det selvfølgelig ikke til å virke slik som på bildet ettersom det er forfatterens verk.

 

Men jeg plages med å sette opp ting slik at de fungerer brukbart. Har blant annet problemer med at det står hvit tekst mer eller mindre midt i bildet samt at buff baren setter seg midt i bildet og får det ikke ordnet.

 

Er det noen som har samme mod som kan fortelle meg litt hvordan jeg får dette til å fungere som det skal?

Høres veldig ut som at det ikke er WTF-Mappen som er på plass. I premade UI's laster man neden WTF mappe og en Interface mappe. Ofte begge 2 pakket i en .rar fil. Åpne WTF mappen i winrar, og rename mappene som heter "Accountnamehere" "Servernamehere" og "Charnamehere" til din account,server og charren som skal ha uiet. Addonene ser det ut som du ha i alle fall. (Skal du ha interfacet på fler chars, kopier WTF mappa til mainen din og rename den til det alten heter.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...