Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ryddet opp i alle knapper og hele sulamitten. Den baren dere foregående så på toppen, Fubar, har nå blitt skjult (ligger en under chat feltet og som og er skjult) så nå fremstår det, synes jeg, mer ryddig og oversiktlig.

 

Syns ikke det ser særlig fint ut med alle de grå feltene bak, men det er nå min mening. Du burde kanskje flyttet alle opp og gjort slik at du gjemte bort de stedene det ikke er spells på. Eventuelt da også omrokker på keybindings om du bruker -, +, 9, 0 og de greierne der. (Jeg syns det er upraktisk). Ellers er saker som ''Find Minerals'' ikke lengre nødvendig, og jeg tror aldri du får bruk for spells som ''Sense Demons''.

 

Minimap-addon hadde du hatt godt av mener jeg. Selv ''takler'' jeg ikke spille med den runde minimappen med alle ikonene rundt lengre, det er så rotete i forhold.

Lenke til kommentar
indeed! va tycks?

 

post-50751-1199479532_thumb.jpg

 

skulle gjerne modda litt med fubar addons'n, men får det ikke helt til:/

føler at noe mangler.

Jeg føler at du mangler mange action button plasser.

 

Hvorfor gjør han det? Det er bare slik rogue classen er på lav level. Nesten ingen skills, bare spamming gjentatte ganger av de samme knappene. (Som f.ex Sinister Strike, evt. Backstab, Mutilate, Hemorrage, du skjønner sikkert.)

Lenke til kommentar
Eepannels2 (som jeg mener var den siste, litt usikker på) er jeg ikke mye fan av. Slike paneler tar forferdelig mye plass og jeg synes det gjør det mer rotete og uoversiktlig. En plass setter jeg og grensen :)

 

 

Eepanels brukes jo hovedsaklig til bakgrunn av rammer som fks chatten som er der allerede for å "style" det opp litt;p

 

Men det er jo som du sier at du tar funksjonalitet framfor eyecandy, selv er jeg mer eyecandy ^^

 

 

 

Faber: Den var deilig!

Lenke til kommentar
Syns ikke det ser særlig fint ut med alle de grå feltene bak, men det er nå min mening. Du burde kanskje flyttet alle opp og gjort slik at du gjemte bort de stedene det ikke er spells på. Eventuelt da også omrokker på keybindings om du bruker -, +, 9, 0 og de greierne der. (Jeg syns det er upraktisk). Ellers er saker som ''Find Minerals'' ikke lengre nødvendig, og jeg tror aldri du får bruk for spells som ''Sense Demons''.

 

Minimap-addon hadde du hatt godt av mener jeg. Selv ''takler'' jeg ikke spille med den runde minimappen med alle ikonene rundt lengre, det er så rotete i forhold.

 

Jeg Forsøker å få vekk de grå bakgrunnene men av en eller annen merkelig grunn (tipper det har noe med en annen addon som styrer design stilen men vet ikke hvilken) lar den seg holde igjen. Synes heller ikke den er spesiell pen å se på men den må nå bare være der til jeg finner ut av problemet.

 

Keybindings, jet vet ikke helt, er liksom noe jeg bare har der fra svunnede tider fra Baldurs gate og Neverwinter Nights tiden hvor jeg brukte de litt. Ble bare noe jeg ikke tenker over lengere i RPGer.

 

Minimap kommer fort som filenikkel lar seg gjøre, tro meg, irriterer smågrønne menn ut av ørene på meg og men jeg vil jo og spille litt så jeg tar det i slag her og der, så får heller de små grønne kose seg i ørgangen mens jeg aventer situasjonen.

 

Eepanels brukes jo hovedsaklig til bakgrunn av rammer som fks chatten som er der allerede for å "style" det opp litt;p

 

Men det er jo som du sier at du tar funksjonalitet framfor eyecandy, selv er jeg mer eyecandy ^^

 

Ja vet om funksjonaliteten til Eepanels, brukte i mitt forrige oppsett flere panels samt la mange script på panels slik at de kom som bakgrun på f.eks mobs, bankbildet etc. Men det ble veldig fort mye dill på skjermen som gjorde det ufattelig uoversiktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...