Gå til innhold

Valg mellom iPod 5g eller Creative Zen Vision:M?


Anbefalte innlegg

Er det en slags sperre på volumet på vision:m? Hvis det er det, går det ann å fjerne den?

5807832[/snapback]

Det er det ja, det er en lov i Europa mot et desibel nivå over en viss grense, så produsentene ble pålagt og sperre volumet :)

 

Prøv og søk litt, trenger det jeg og :)

 

Har akkurat bestilt Vision:M og PortaPro :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zappza: Jeg har ringt til Creative og de sa at det bare var i Frankrike det var sånn sperre. Det kan være det blir gjort noe med til neste firmware, men det er ikke sikkert. Hvis flere ringer til Creative og sier ifra er det kanskje større sjangse for at de gjør noe med det.

 

Pricks: Det skal nok ikke så altfor mye til for å ripe opp skjermen nei.

 

Man må ikke bruke creative sin videokabel selv om de sier det. Men pass på at du kanskje må bytte om hvor de puttes inn i TVen hvis du ikke bruker creative sin. Jeg måtte bytte om sånn:

 

Spiller TV

Rød Gul

Gul Hvit

Hvit Rød

Lenke til kommentar
Nå har jeg den!

Ble overraska over størrelsen, trodde den skulle være større og tyngre.

 

Har ikke fått noe på den, dama i butikken sa at jeg var nødt å lade den i 16 timer...

5900217[/snapback]

 

Det med lang førstegangsopplading er bare sprøyt. Les amobil.no's guide for mobilbatterier. Regner med at det går for det samme, siden batteriene i Vision:M bruker samme batterieteknologien som i mobiltelefonbatterier (lithium-ion).

Lenke til kommentar
Nå har jeg den!

Ble overraska over størrelsen, trodde den skulle være større og tyngre.

 

Har ikke fått noe på den, dama i butikken sa at jeg var nødt å lade den i 16 timer...

5900217[/snapback]

Har også sett litt på den, var ikke så stor egentlig. Men aldri i livet om jeg hadde drasset med meg en stor mp3 spiller uansett(ipod 60gb også)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Det med lang førstegangsopplading er bare sprøyt. Les amobil.no's guide for mobilbatterier. Regner med at det går for det samme, siden batteriene i Vision:M bruker samme batterieteknologien som i mobiltelefonbatterier (lithium-ion).

5902075[/snapback]

Det jeg trodde ja....Hu dama hadde ingen peiling.

 

Har hatt den i et par uker nå, stor fornøyd med den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...