Oleee Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 For å ta et enkelt eksempel da; Jeg har kjøpt meg ny PC og alt er rykende fersk av hardware, laster ned LimeWire PRO, og prøver å laste ned musikk. Laster ned MC Kompis - Internatet, og etter et par minutter, så nærmer den seg snart ferdig med å lastes ned, så plutselig avbrytes nedlastningen og det står at "Filen er korrupt" Hva betyr det? Har JEG gjort noe feil? Når en kompis av meg laster ned nøyaktig samme fil fra hans LimeWire fra hans maskin og deretter sender den fila over til meg på MSN, så funker fila glatt! Skjønner ikke hva som er problemmet? Fått mange korrupte filer i det siste.. Heeelp?
ShyFx Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Ja... rare greier det, kansje det er noe feil med selve Limewire Pro programmet, eller at det ikke er satt opp riktig.. Bruker og være sånn når det er noe feil med filene som lastes ned. Ellers vet jeg ikke. Oisann.. mulig moderator blir litt grinete vist man snakker for mye om sånt
Spar Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Denne blir garantert stengt Men drit i det. Vet ike helt hvorfor det kommer "korrupt" dritt hele tiden, skjer med meg også av og til. Er vel bare Limewire, ingen program er perfekt...
Bruun Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 www.itunes.com Eller så kan du fortsette å prøve, evnt. installere noen flere musikkcodecs, eller installere programmet på nytt.
MC2 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 1. Ikke lov å diskutere ulovlig fildeling på forumet her 2. Tror ikke det er lov å sende copyrighted musikk over MSN 3. Bruk DC++ for farskan...
Isbilen Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Er vel bare Limewire, ingen program er perfekt... 5346683[/snapback] Og kanskje i hvert fall ikke LimeWire... It's the work of !
endrebjo Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hvordan vet du at kompisen din har lastet ned nøyaktig samme filen. Når jeg har sett i LimeWire kommer det opp utallige filer med samme navn og filstørrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå