Gå til innhold

Honnør fra VG? Hva kan jeg "kreve"/forvente?


SvennAndre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jeg vært deg, hadde jeg blitt fornøyd med 1300,-

 

 

Hvis du er heldig, så kan det være at de kutter ut hele situasjonen...og det hadde ihvertfall jeg satt pris på!

 

(hun blonde dama er så dum at jeg blir flau av å være nordmann...)

5393426[/snapback]

 

Får mer en 1300 vettu ;) Det var det som var minimum..

 

Men hva mener du? Kutter ut hele situasjonen? og hva mener du med den blonde dama?

Lenke til kommentar
Får mer en 1300 vettu ;) Det var det som var minimum..

 

Men hva mener du? Kutter ut hele situasjonen? og hva mener du med den blonde dama?

5395085[/snapback]

 

Eh, feil ordbruk der, mente egentlig at om de kutter hele den messTV-greia så hadde det vært likegodt for min del.

Blir nesten dummere av og se på de folka der.

 

 

Med hun blonde, mener jeg hun som er lys i håret, og har en østlandsdialekt(ser ikke på, så vet ikke hva hun heter).

 

 

Edit:

 

Nei så tilfeldig...

Mess TV søker nye programledere

:!:

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Haha :fun:

 

 

Kom nettop av telefonen med VG igjen. Jeg måtte ringe opp og spørre hva som skjer..

 

Ting tar vist litt tid der borte, og de utbetaler ting 2 ganger i måneden. Den 15 og den 30. Derfor blir det ikke før den 30 på meg, siden ting som skal ut den 15 må være ferdig den 8 elns..

 

Teh fight is not over! :devil:

Lenke til kommentar
Nei så tilfeldig...

Mess TV søker nye programledere

:!:

 

Det legges vekt på høyere utdannelse innen media/journalistikk og tidligere erfaringer med tv-produksjon

Hehe, nå vil de ikke ha "vanlig mann på gata" lenger heller. Men en med høyere utdanning innen media som ikke gjør samme feilen. :p

5427184[/snapback]

 

 

trenger ikke være media, men må ha utdannelse/gode erfaringer med slikt utstyr osv.. (tror de sjekker personer generelt bedre.. om de er slappe osv..)

Lenke til kommentar
Nei så tilfeldig...

Mess TV søker nye programledere

:!:

 

Det legges vekt på høyere utdannelse innen media/journalistikk og tidligere erfaringer med tv-produksjon

Hehe, nå vil de ikke ha "vanlig mann på gata" lenger heller. Men en med høyere utdanning innen media som ikke gjør samme feilen. :p

5427184[/snapback]

 

 

trenger ikke være media, men må ha utdannelse/gode erfaringer med slikt utstyr osv.. (tror de sjekker personer generelt bedre.. om de er slappe osv..)

5427385[/snapback]

:wee:

elsker setniniger med dobbel bunn, om det var meninga eller ikke.

Lenke til kommentar
Nei så tilfeldig...

Mess TV søker nye programledere

:!:

 

Det legges vekt på høyere utdannelse innen media/journalistikk og tidligere erfaringer med tv-produksjon

Hehe, nå vil de ikke ha "vanlig mann på gata" lenger heller. Men en med høyere utdanning innen media som ikke gjør samme feilen. :p

5427184[/snapback]

 

 

trenger ikke være media, men må ha utdannelse/gode erfaringer med slikt utstyr osv.. (tror de sjekker personer generelt bedre.. om de er slappe osv..)

5427385[/snapback]

:wee:

elsker setniniger med dobbel bunn, om det var meninga eller ikke.

5427765[/snapback]

 

Hi hi :roll:

 

back on topic:Blir spennende og se hvor mye du får.. Keep on trucking... eerhm fighting :whistle:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Fy faen! Jeg fikk absolutt ingenting den gangen jeg kom med tips i en "kidnappingssak". Lusne VG.

6521245[/snapback]

 

Hvem var kidnappet da? DJ Roar MC? :tease:

6523256[/snapback]

 

Det er mange år siden. Det var ei jenta som "ble kidnappa" av en kompis av seg. Hun hadde jo blitt med av fri vilje. Ingen visste hvem denne fyren var, men det gjorde jeg. Så jeg ringte VG og kom med tips. Skulle få en liten oppmerksomhet fikk jeg høre, men jeg fikk aldri noe.

Lenke til kommentar
Hehe, syns godt du skulle fått lit cash for det der ja.

 

Litt mer seriøst og alvorlig enn min sak, så absolutt..

 

(Men litt OT: er det ikke bare for dere å snu seg 180 grader/gå til det andre rommet/etc og snakke til hverandrre? :p er ikke det litt enklere?  :D )

6523639[/snapback]

 

Kine er på jobb. Jeg har ferie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...