Gå til innhold

Honnør fra VG? Hva kan jeg "kreve"/forvente?


SvennAndre

Anbefalte innlegg

Var så "heldig" her om natta når jeg satt å så på Mess-TV på TVNorge. De modererer jo alt som skal ut på skjermen, av innsendte MMS bilder etc. Så gjorde de en liten glipp, og la ut et bilde av en mannlig eregrert kjønnsorgan. Dere skjønner hva jeg mener..

 

Jeg tok da med mitt splitte-nye TV kort bilde av skjermen, og filmklipp og sende SMS inn til VG, da jeg vet at de liker å "plukke" på mess-tv, og har skrevet mye om tabbene dems fra før..

 

Gjorde dette mest på skøy, og regna ikke med at det skulle skje noe mer. Men dagen etterpå ringer VG meg, og spør litt om ditten og datten. Jeg får en mail, sender inn bildet, og får vite at jeg kan få noe honnør. Neste dag (idag) ble det lagt ut på VG-nett

(link).

 

Det trodde jeg var alt som kom til å skje, før jeg får vite (av vågebu her på hw) at det har kommet i dagens VG, og faktisk er på framsiden(link)

 

Hva kan jeg forvente/kreve å få i honnør? Det er mitt bilde som er brukt både i VG'en idag og på artikkelen på nett og jeg som tipsa VG om det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær litt anstendig. Si at du trodde målet var å gå inn med 1000-krs tipset. Og hvis de prøver å lure deg deg md en t-skjorte så sier du : Hva? nyheten prydet førstesiden jo!! Og vær litt sur =P Du får nok dine 1000 kr. 10.000 er altfor mye for en nyhet som tar opp 5cm*5cm på dagens VG

Lenke til kommentar
Jeg fikk også beskjed om at jeg skulle få tilsendt en liten "oppmerksomhet" etter at jeg tipset dem om en sak. Det er vel 3 år siden nå, og jeg har ennå ikke mottatt noe.

Så ikke forvent deg noen ting.

5353102[/snapback]

 

Du som lærer Herr.Solberg bør vite at du ikke skal vente med å få noe (Lekser). Du må klage :D .. Jeg hadde rett og slett freaket ut hvis jeg ikke hadde hørt noe. Penger kan komme godt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...