Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vell ikke noen som har funnet en Logitech gass/bremsepedaler?

[...]

Gasspedalen min røyk etter et og halv år.

Har liksom ikke lyst å betale 800kr for et helt nytt ratt...

Du har 2 års garanti på Logitechs ratt og pedal-sett. Ta heller kontakt med stedet du har kjøpt det hos.

 

OT, men gjelder 2 års reklamasjonsrett på ALT? Altså biler, hus, motorsykler, datautstyr etc etc?

Ja, du har enten 2 eller 5 års reklamasjonstid på alt du kjøper i Norge i henhold til forbrukerkjøpsloven. T.o.m. melk.

Lenke til kommentar
Bak Lefdal utenfor Lagunen er det masse. Men bare spør betjeningen først du. De lot meg plukke Macen der. Hyggelige folk. :)

 

Er ikke det den ute i fyllingsdalen? Usj! Da må jeg ta buss ut dit :hm:

 

Men takk for tipset :D

 

Noen alternativer i sentrum?

Den Experten som er "bortenfor Lagunen igjen" har også litt. Men jeg har aldri vært der. Kan lite om hva som er hva i Bergen. Har bare vært på ferie der et par ganger.

 

Hva er vitsen med å levere inn noe når andre kommer og henter det igjen og slenger det fra seg om et år? Når jeg leverer inn noe med harddisk til el-retur forventer jeg at ting blir destruert og ikke filene gjenopprettet\ gjennomsett av noen andre.

Du bør fjerne all data sikkert før du leverer på el-retur. Selv ser jeg ikke på innholdet av prinsipp, og formaterer de bare når jeg trenger de.

Lenke til kommentar

I dag fant jeg

 

-Ett hovedkort socket 775. Det var fra Dell, så vi slet litt med å fjerne det fra kabinettet. De har sin egen på/av-mekanisme så jeg vil nok aldri få startet det. Jeg tok med kretskortet som på og av skulle kobles til, men glemte selve bryterne. Noen som har noe slikt til overs?

-En CD-spiller som ser helt grei ut. Har faktisk bruk for en.

-En 300W P4-strømforsyning. Skal se om jeg bytter ut den på 520W i serveren med den siden det lyser rødt på 3,3V og alt ser ut til å være i orden. Kan være greit å være sikker i stedet. Oppdatert: Montert i server.

-Et "slot-in" kabinett for harddisker. Det skal monteres i serveren. Hendig. Oppdatert: Montert i server med 60GB-disken jeg fant tidligere.

-En vifte som var på Dell-kabinettet.

 

En fin dag å være på el-retur. Likevel var det tilsynelatende ingen ting der. Bare to kabinetter. :)

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Dagens funn: Intel Celeron et eller annet Slot kort, med AAVID kjøler.

 

Ati 3d RAGE PRO agp 2x

 

Ellers ikke så mye idag, polakkene har vært der og ødelagt skjermer og sånt igjen... faen at voksne menn kan holde på sånn..

 

Så også polakker som kastet en eske full med gamle fruktskall, kjeksesker og annet søppel på elreturen.. risikerer at den lokale elreturen her blir stengt for andre folk nå pga dem... :thumbdown:

 

Og ja, fant en liten forgasser på el-returen også :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...