Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

fy faen å eid je vart på elkjøp :!:

tok da det første steget inn i en container 20:15

og skulle beggyne å se om det var noe der og jeg såg en dvd speller og en knust 32tommer men jeg såg ikke no bakerst så jeg begynte å klatre lit i nettingburet og når jeg har eine beinet over det hører jeg en bil komme. jeg tenker,er sikkert bare en tel som ska plukke litt men når han kom inn så var han faen meg en elkjøp ansatt og han var sur ja :roll:

så da så han meg med rørleggersprekk og halveis over nettingburet, fy faen det må ha vert et jevli syn :D

 

så da vart det ikkno fangst på meg der.

men når faen er det trygt å gå og plukke da.

Endret av froZZo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fy faen å eid je vart på elkjøp :!:

tok da det første steget inn i en container 20:15

og skulle beggyne å se om det var noe der og jeg såg en dvd speller og en knust 32tommer men jeg såg ikke no bakerst så jeg begynte å klatre lit i nettingburet og når jeg har eine beinet over det hører jeg en bil komme. jeg tenker,er sikkert bare en tel som ska plukke litt men når han kom inn så var han faen meg en elkjøp ansatt og han var sur ja :roll:

så da så han meg med rørleggersprekk og halveis over nettingburet, fy faen det må ha vert et jevli syn :D

 

så da vart det ikkno fangst på meg der.

men når faen er det trygt å gå og plukke da.

Haha :!:

 

Men, han må jo bo i nærheten, siden han kom så fort med bil? :p

Lenke til kommentar
fy faen å eid je vart på elkjøp :!:

tok da det første steget inn i en container 20:15

og skulle beggyne å se om det var noe der og jeg såg en dvd speller og en knust 32tommer men jeg såg ikke no bakerst så jeg begynte å klatre lit i nettingburet og når jeg har eine beinet over det hører jeg en bil komme. jeg tenker,er sikkert bare en tel som ska plukke litt men når han kom inn så var han faen meg en elkjøp ansatt og han var sur ja :roll:

så da så han meg med rørleggersprekk og halveis over nettingburet, fy faen det må ha vert et jevli syn :D

 

så da vart det ikkno fangst på meg der.

men når faen er det trygt å gå og plukke da.

 

 

Midt på dagen da Elkjøp sliter med lange køer av folk og de ikke har tid til å ta røykepausa i bakgården ? :p

 

Har hatt de fleste turene mine før de forskjellige butikkene stenger, men kan ikke si at jeg har sett noen ansatte :)

Lenke til kommentar

det verste er at de som jobber der er pålagt å klyppe kabelen eller slå sundt ting som funker.

såg jo en 32 tommer plasma som såg ut som hadde fåt en hammer mitt i skjermen, hvor stor sansynlighet er det at noen har slåt sundt tv n med hammar og så kasta den på retur?

den er ikke stor :nei:

det meste er faktisk frakt skader og det må butikken kaste såg jo noen riper i skjermen men

hadde ikke elkjøp slått sundt skjermen kunne jeg nokk sitti her med en 32tommers pc skjerm ;)

 

edit fikk nesten lyst til å ta med plasma tv n og vise dere det

Endret av froZZo
Lenke til kommentar

Gårsdagens:

1x PS2, virka helt dau, så jeg skrudde den opp og demonterte den litt for å se om noen kanskje hadde prøvd å chippe den.

Satte den sammen igjen og da ga den bilde, men begynte å lage noe rare lyder, og ville heller ikke lese plater så den gikk tilbake ganske fort :p

 

4-5 gamle mobiler, har prøvd en av dem men den reagerte ikke på noe, og dem er såpass gamle at jeg ikek gadd å bry meg mer, ender nok opp som defekte på qxl etterhvert.

 

1x HP Compaq d530 Convertible Minitower Desktop PC .. ganske ribba, men hovedkort, CPU og PSU satt igjen.

Cpu har jeg satt over i en anna pc, da jeg akkurat hadde bygd opp en pc her med celeron 2,4ghz CPU, og denne PC-en her hadde en P4, 2,6Ghz. (da var det ikke tvil om å bytte :p)

Har også testet hovedkort og PSU i den, og begge funker som den skal så det ut som, ihvertfall i bios.

 

Ellers har det vært lite her i det siste.

Prøver også å finne ut hvordan jeg skal få resetta denna cisco switchen som kameraten min fant..

Men har ikke lykkes enda.

Lenke til kommentar

jeg fant et slikt lydisolert kabinett som man kan sette hele datan sin inni, og i det lille kammeret helt bakerst sitter det 2 stk 120mm TORIN 450 S vifter. Noen som vet om noen specs på dem?

 

kabinettet ellers er rimelig heftig, aluminiumsramme med stålplater i mellom. sotet dør i tykk plexi. skal begynne å bygge PC-en min inn i det i dag:)

Lenke til kommentar
jeg fant et slikt lydisolert kabinett som man kan sette hele datan sin inni, og i det lille kammeret helt bakerst sitter det 2 stk 120mm TORIN 450 S vifter. Noen som vet om noen specs på dem?

 

kabinettet ellers er rimelig heftig, aluminiumsramme med stålplater i mellom. sotet dør i tykk plexi. skal begynne å bygge PC-en min inn i det i dag:)

 

Muligheter for å få lasta opp noen bilder av det ? :D

Lenke til kommentar
Men har du testet hvor mye viftene bråker da? Er jo godt mulig de er som noen flymotorer :whistle:

Kan jo bytte de da :)

 

 

 

det er sant. men jeg kan ikke helt tro at de har satt bråkete vifter i et kabinett som skal redusere støy... viftene er tunge og solide, og produsenten ser ut til å lage kvalitetsvifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...