Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her satt jeg å funderte på om siba og lefdal på lade var verdt en tur, men det var det tydeligvis ikke. Sto tingene lett tilgjengelige? Ellers ser jeg fra bildene til gule sider at det ekspert? på Sluppen setter ting ute, men det er innenfor en port som jeg tror er avlåst på kveldstid.

 

Når det gjelder Ski kan du prøve Ekspertbutikken som er i samme bygg som det nye parkeringshuset til kjøpesenteret. De har varene ståene ute ved rampa, så det er lett å sjekke ut om det er noe der (rampa er ved innkjørselen til park. huset). Hender det er noe der.

9628130[/snapback]

 

Jeg var innom Siba og Lefdal og det eneste jeg fant var en haug med hvitevarer. Det virker som de rydder der ganske ofte. Men det står lett tilgjengelig begge steder. Container på baksiden av Lefdal ved vareutleveringen, og mellom Siba og den lys-sjappa hos Siba.

 

Får ta en tur til sluppen i morgen og titte, takk for tipset :)

 

- Øyvind

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, men idag fant jeg UTROLIG NOK et 8800gts kort PÅ DYNGA!!

 

Aner ikke om det er 320mb eller 640, da det fortsatt er på tørk.. :)

 

 

Kortet ser ut til å være fra PNY technlologies, ivertfall slik det ser ut på klistremerket..

9628846[/snapback]

Og om du sender inn til produsent vil dei heilt sikkert konkludere med at kortet har blitt ødelagt av fuktighet, og du får dermed ikkje igjen på garanti =/

Lenke til kommentar
Kan være at produsenten vil spørre etter kjøpskvittering men jeg vet ikke.. Sånt er jo egentlig litt slemt gjort :p

 

(en av grunnene til at vi oppbevarer alt av elretur inne i butikken på lageret vårt)

9631404[/snapback]

 

Nope trenger ikke noe kjøpskvittering, en produsent gir blanke i en kvittering fra Norge.

 

Alt går på serienr, og hvis den er innenfor garanti så får man nytt.

 

Siden den har vært fuktig, demonter kjøleren og se etter "fuktmerker" på kretskortet som du kan prøve å "vaske" bort med kondensfjerner e.l.

 

Uansett, så taper du maks frakta, og det er det verdt!

 

 

Mompen: Det at man sender inn kortet for egen regning har jo ikke noe med butikken som hadde el-returen. Derfor er det et dårlig argument.

Endret av Makky
Lenke til kommentar

Broren til dama hadde en gammel Compaq 7EL7000T med div ting som jeg "stjelte" fra den:

 

1stk Floppy

10/100mbit nettverkskort

Gefore MX2 eller noe slikt

Wester Digital 40gb

128mb sdram

Pentium 3 CPU og vifte

Creative SB LIVE! 5.1 lydkort

 

og så en windows millenium cdkey ^^

 

btw, den metallsaken du ser på bildet er harddiskramma som hdn satt i som jeg tok vare på for å bruke i ett prosjekt^^

post-18919-1191504201_thumb.jpg

Lenke til kommentar
8800gts'en virker!  :scared:

 

Ihvertfall i windows, virker som om grafikken bugger litt når jeg starta colin mcrae: dirt med alt på max..

9635013[/snapback]

 

 

OMG! LOL :p

 

Nice det da :) men er det veldig bugget eller bare smått ?

9635134[/snapback]

Det var liksom sånn at det ble endel skyer rundt bilen, ble liksom bare mørkt.

 

Men dette viste seg å bare være en bug, siden en jeg kjenner sa at han også får det når han spiler på ultra high med sin 8800gtx.

 

 

Men jeg forstår egentlig ikke hvorfor noen vil etterlate et 8800gts i en remapose på skraphaugen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...