Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det aboslut ingen som gjør dette i Bergen, som vil ta meg med på en tur?

5531076[/snapback]

 

Før i tiden pleide jeg av og til å dra til en mottaksstasjon på Askøy, din nabo-øy. Ravnanger. Før var det fritt frem for å hente ting, men nå tror jeg det er mer strengt.

 

Ps: Der er stoooore hull i gjerdene;)

 

Generelle tips: Elkjøp, Europris, mottaksstasjoner.

Lenke til kommentar
Skal jeg dra til askøy når jeg er 13, og uten bil/scooter? you gotta be crazy?

 

Vet om Elkjøp osv, men synst det er litt flaut å spørre.

5533965[/snapback]

 

Hehe, det viste jeg ikke. Uansett hadde det kanskje vert bortkastet. Mulig at de er veldig strenge :p Da har du kastet bort en brobillett... Det er mange år siden sist jeg hentet gøye ting der.

 

Et annet generelt tips:

Om en har tenkt å spørre, så kan det være lettere å få svar om en spør etter en viss ting.

(Dette er basert på at jeg av og til er den som svarer på slikt:P Og det er lettere å si "NEI" til en som bare vil snoke rundt og gå i veien, enn en som mangler en luftøyebolt til en vaskemaskin fra 1963.)

Endret av Jove
Lenke til kommentar
Ikke her, men om saken hadde vært at jeg hadde sykkel, så mener du jeg skal sykle fra nesttun, til askøy, for så å komme emg tilbake?

5534482[/snapback]

 

Det er ikke tak i ungdommen i dag. Eksmannen til en venninne av min mor pleier å sykle fra Ask til jobben på Kokstad.

Lenke til kommentar

Ja, idag kan jeg har vært heldig. Var innom kommunens gjenvinningsstasjonen. Kasta et ødelagt kabinett, og fant et kabinett som var blytungt. Heiv det baki bilen. Muligens kun en P100. Lukter røyk av alt i kabinettet...

 

Så fant jeg en Datakjeden-plastpose (den var jo neppe fra Datakjeden, men åpenbart noen som har vært innom der). Den var det MASSE oppi, t.o.m. ubrukte ting!

4 HDer, 6 168-pins minnebrikker, 1 HK med CPU og kjøler, et par IDE-kabler, 2 CD-ROMer. 1 stk nettverkskort med WOL-kabel, 1 stk skjermkort med TV-ut, og sist men ikke minst - 2 stk S-ATA kabler, i uåpnede (!) poser, og 1 strømkabel for S-ATA, også i uåpnet pose.

 

Har liten tro på at de brukte tinga funker, men det er jo lov å håpe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...