Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimelig fornøyd med dagens fangst.

Ett stykk ny Thompson DTH233E DVDspiller i original emballasje med alle nødvendige tilbehør som fjernkontroll+batterier, manual, kabler etc etc. Knall at den har støtte for divx og :!:

 

Takk til Hallgeir/Westen som hentet denne ut av containern for meg. :D

 

post-92954-1139023664_thumb.jpg

Endret av bot_killer
Lenke til kommentar
Dagens fangst

 

Maskin (fullt fungerende) med P3 500MHz 256 minne, lydkort, nettverkskort cd leser osv + en maskin bestående av Athlon 1GHz med 256 minne, Cd brenner, Cd leser, Lydkort, Nettverkskort, USB kontroller osv også denne fungerer knall.

 

Vil nå påstå at dette var en god dag :)

5548652[/snapback]

 

Hvor fant du den? :p Det eneste jeg kan "skryte" av som catch i kveld er en delvis knust Toshiba S1410 laptop samt en ribbet HP Vectra VL /400 Series 8 (1stk hovedkort, Raidkort? og PSU) :(

Lenke til kommentar
Rimelig fornøyd med dagens fangst.

Ett stykk ny Thompson DTH233E DVDspiller i original emballasje med alle nødvendige tilbehør som fjernkontroll+batterier, manual, kabler etc etc. Knall at den har støtte for divx og :!:

 

Takk til Hallgeir/Westen som hentet denne ut av containern for meg.  :D

 

 

5549087[/snapback]

 

Helt sykt hva som blir kastet altså :whistle:

 

Men digg for oss. Er det forresten noen fra Stavanger her??

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Bor på Totland.

 

Edit:Du bor på bøneset du ja :)

 

 

Edit2: Kanskje vi skal ta en tur ilag engang`?

 

 

Edi3: Da var PSu elimnert som grunn for at pcen min er fucked upp.

 

Ser ut som jeg sitter uten pc de neste måndene da(uten min egen pc) :(

 

Edit4:Eneste funnen blir daå hente cpuer osv på el-mottak, men hvor skal jeg gå?

 

Mott: You know where?

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Dagens fangst

 

Maskin (fullt fungerende) med P3 500MHz 256 minne, lydkort, nettverkskort cd leser osv + en maskin bestående av Athlon 1GHz med 256 minne, Cd brenner, Cd leser, Lydkort, Nettverkskort, USB kontroller osv også denne fungerer knall.

 

Vil nå påstå at dette var en god dag :)

5548652[/snapback]

 

Hvor fant du den? :p Det eneste jeg kan "skryte" av som catch i kveld er en delvis knust Toshiba S1410 laptop samt en ribbet HP Vectra VL /400 Series 8 (1stk hovedkort, Raidkort? og PSU) :(

5549100[/snapback]

 

Hvor fant du den Vectran? Jeg kastet nettopp en slik.... kanskje det var min? :D

Lenke til kommentar

Endelig klarte jeg å finne en atx-strømforsyning. Har lett etter en slik i et par uker, dvs jeg har ikke målt og testet den ennå.... Satt inne i et brukbart utseende Siemens kabinett som forøvrig var ribbet (kanskje et dårlig tegn, men det kan jo bety at noen har kjøpt nytt kab/psu) Det er forresten utrolig hvor mange 'nakne chassisser' det ligger på 'min' (og pac-mans, hei på deg!) returstasjon...

 

Det lå et par digre printere (xeroxer med store magasiner) der forleden som jeg ikke orket å ta med, dessuten så de ut for å være slengt relativt brutalt nedi kurven. Som alltid, et lass med 17+/- tommers CRT skjermer, men jeg tror jeg har nok av det nå...

 

Forresten, mitt alle tiders favorittfunn er en pioneer SX-850:

pioneer_sx850.jpg

 

Skikkelig fet gammel receiver, bruker den som forsterker sammen med noen Sony-høyttalere, som også har vært returnert en gang, på hoved-PCen min (så har jeg en annen PC (som riktignok ikke er funnet, men som jeg fikk da den ble kassert for noen år siden) koblet til stereoen i stuen)

 

M.

 

Edit, selv om det var brutalt, skrives slengt bare med en g.

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar
Ikke noe personlig, men jeg er ikke akkuratt fornøyd med disse utleningene som roter og "stjeler" uten å spørre først.

 

De ødelegger for oss som faktisk spør, og som rydder etter oss.

Har selv ikke vært på en sånn tur, men jeg skal så aboslutt rydde etter meg.

5551118[/snapback]

 

 

Hvordan vet du at dette bare er utlendinger? Er visst ikke helt fordomsfri du nei :nei:

 

On topic: Har virkelig blitt inspirert til å gøre et EL-returraid etter å lese denne tråden, får se hva det blir til. :roll:

Lenke til kommentar
Forresten, mitt alle tiders favorittfunn er en pioneer SX-850:

pioneer_sx850.jpg

 

Skikkelig fet gammel receiver, bruker den som forsterker sammen med noen Sony-høyttalere, som også har vært returnert en gang, på hoved-PCen min (så har jeg en annen PC (som riktignok ikke er funnet, men som jeg fikk da den ble kassert for noen år siden) koblet til stereoen i stuen)

 

M.

5552310[/snapback]

Det der var en skikkelig godbit :love: Selv om sånt ser gammelt ut, gir en reciver av god gammeldags årgang skikelig god lyd. Pleier også å være extremt god tunerdel i de der :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke noe personlig, men jeg er ikke akkuratt fornøyd med disse utleningene som roter og "stjeler" uten å spørre først.

 

De ødelegger for oss som faktisk spør, og som rydder etter oss.

Har selv ikke vært på en sånn tur, men jeg skal så aboslutt rydde etter meg.

5551118[/snapback]

 

 

Hvordan vet du at dette bare er utlendinger? Er visst ikke helt fordomsfri du nei :nei:

 

On topic: Har virkelig blitt inspirert til å gøre et EL-returraid etter å lese denne tråden, får se hva det blir til. :roll:

5554029[/snapback]

 

 

Ups... Det bare falt inn, grunnet at jeg hører så mye om folk fra polen osv.

 

Skal prøve å ikke gjenta det. :roll:

Lenke til kommentar

Her var "dingsen" jeg henta på el-retur på fredag :love: Jeg skal gå over til passiv vannkjøling og trengte en høvelig stor radiator, type: ZRK (Zalman Reserator Killer!). Selve radiatoren måler 40cm x 35cm x 25cm og det er 5-6mm mellom ribbene (noe som gjør den svært velegnet i et passivt system uten vifter)

 

Nok et eksempel på at det beste ikke bestandig fåes kjøpt og at el-retur er billig og ellers genialt.

 

Skulle jeg ha kjøpt noe sånt nytt hadde det kosta meg over 5000kr. (minst)

post-15715-1139157866_thumb.jpg

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Den var fet!

Hva hadde den blitt brukt til tidligere forresten?

5556606[/snapback]

Det er en fordamper til en kjøledisk, en sånn svær en som f.eks står på Rema1000 eller ICA.

 

Jeg skrudde selvfølgelig av selve kjøledisken før jeg tok den med meg (jeg har ikke semitrailer) :!: hehe

post-15715-1139159576_thumb.jpg

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...