Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo. Ikke for å være sinnsykt kjip, men jeg mener at så lenge hensikten med modifiseringen (forandre noe) er å forandre på effekten til fyrverkeriet går det under modifisering.

Skrevet (endret)

tenkt litt på Orion/Prisma men når eg såg video av den vart eg skuffa :thumbdown: noken som veit kor mykje Icake/Passion kosta i år?

iCake er iaf 259,-/269,- her....

Endret av RC-man
Skrevet (endret)

handle listen min så langt er

fra nova

2 tnt 79 kr stk

party mix 99 kr

30 airbombs 100 kr

5 35.monster 119 kr

fra europris

4 multipower 200 kr

1 pk speedfire 50 kr

1 pk løvebrøl kr 24

totalt 750 kr

blir nok noe mer smått også :p

Endret av thebombmaker
Skrevet (endret)

Ja jeg har uansett fått svar på spørsmålet mitt via PM og dermed så kan vi glemme mitt spørsmål angående Jumping Jack.

Bare hyggeligt ;)

Endret av fireworkass
Skrevet

@Random Hero:

Nais :) Den pakken som er 2 pakker til venstre for Familie Mix (den man ikke ser hele av), hvilken er det?

Skrevet

@Random Hero:

Nais :) Den pakken som er 2 pakker til venstre for Familie Mix (den man ikke ser hele av), hvilken er det?

Super Power fra Power Star, den andre man ikke ser hele av er Massiv fra Svea :)

Skrevet

Nova og Svea har akkuratt samme produkt berre med anna namn og utsjånad på det meste

No i Nova står sikkert for Norge og Sve i Svea står for Sverige :whistle:

Skrevet (endret)
Vært å handla litt i dag, skal ut å kjøpe noen flere batterier i kveld eller i morra:)

Er det 6 eller 12 (to i høyden) av Jumping Jack i Crazy Mix pakka (midt i bildet)?

Lurer fordi jeg vurder å kjøpe den bare pga det såvidt jeg vet er eneste måten å få tak i små Jumping Jack, og de er ganske fete.

Endret av Überadri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...