Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler om prioriteringer. For deg er det kanskje a waste of money, men for oss som er interessert i fyrverkeri er det noe helt annet. Mange av kameratene mine synes at jeg er en tosk som bruker mange tusen kroner på drivstoff til båten min hver sommer, men siden båt er noe jeg interesserer meg for og elsker, velger jeg å bruker penger på båten.

 

En annen ting er at fyrverkeriet du kjøper ikke trenger å være borte på noen få minutter ved midnatt, det kommer helt an på hva du kjøper. Jeg bruker sjeldent mer enn 600 kr, og jeg klarer ikke å bruke opp alt engang på de 8 timene det er lov å bruke fyrverkeri hvert år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Står du med 50bokser med hekse/grise-hyl da elr hvis du ikke klarer det på 8 timer? :rofl:

 

Hvorfor gidder du å blande deg hvis du allerede har bestemt deg for svaret? Greit at du ikke liker det, men lite vits i å prøve å drite ut andre.

 

Ta f.eks snus. Noen bruker 500kr på snus i måneden, HVER måned hele året, noen syntes det er teit. Noen bruker 1000kr på fyrverkeri en gang i året, og noen syntes det er teit også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Årets nyttårsfeiring blei bra:

1x Cocktail

1x MegaBomb

9x Bombard 4.0

 

Alt er Svea produkter!

 

Alle smeller JÆVLIG BRA, Megabomben var sykeste ever,.. når det ble fyrt av ett skudd fra batteriet og opp i lufta så blåste snøen opp i lufta av trykket, regne artilleriet den greia der. :D

 

Cocktail som er trekasse smeller/trykker ikke så sykt, men er jævlig fin og se på som alle de andre trekassene.

 

Bombard 4.0 er den som ble forbudt etter testen i VG..bare piss etter mening. Hvertfall så trykker den veldig bra og skuddene/blomstene er GEDIGNE og ikke minst lave så denne er hel rå til og bare ha kosta 249,- :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...