Gå til innhold

hvilket skytespill på nett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kan anbefale gratis spillet Americas Army

Er vel det mest realistiske FPS spillet på nett.

AA nedlasting på denne siden

AA hovedside

AA Norge

Dirty Sniper Rats

5359214[/snapback]

Hvordan er AA i forhold til bf2?

5367307[/snapback]

Du må trene før du kan få spille online med de store gutte :S

Edit: POST NUMMER TREHUNDRE [300] WUHU! :w00t:

Jeg gav opp på sniper delen (vanskelig)...

Jeg vil si at Bf2 er mer arcade spill hvis man sammenlikner. Det er helt grei grafikk (syns jeg da)

det er verdt å prøve det, kanskje jeg skal gjøre det igjen? :hmm:

Endret av hansakebab
Skrevet

Hva enn du gjør, styr unna Counter-Strike. Om du er ny på CS og dør 2 ganger på rad, ja, bare ikke se på chatten da.

Og dreper du en admin 2 ganger på rad blir du kicka (om ikke banna) fra den serveren.

Wolfenstein ET er meget bra online. Gammelt, men det er CS 1.6 og.

Har ikke spillet CoD2 online, men liker ikke SP delen så bra som jeg likte CoD, siden du generere health hele tiden på CoD2 (noe som gjør det overnaturlig ureliastisk).

Skrevet

Hehe, jeg lasta ned Enemy territory her en dag.. Der gikk det unna ser du! Må innrømme at jeg ikke skjønte noe som helst :dontgetit:

Så det endte med at jeg uninnstalla..

Men sikkert et bra spill bare du kommer deg inn i det.

Skrevet
Hehe, jeg lasta ned Enemy territory her en dag.. Der gikk det unna ser du! Må innrømme at jeg ikke skjønte noe som helst :dontgetit:

5373091[/snapback]

Slet med det samme når jeg for en stund tilbake prøvde det. Var rett og slett ganske forvirrende.

Skrevet

Hva du enn gjør, ikke kjøp Day of Defeat Source. Bare fem baner, og det gamle strategiske gameplayet fra det originale DoD er borte. Banene er blitt så små og kronglete at det nesten blir mer som et Deathmatch/Capture the flag-spill enn en strategisk annen verdenskrig-skyter (hvis du da er ute etter et DM-spill, så værsågod).

Ta heller å brenn et par hundrelapper og stikk deg selv i øynene med en kniv. Mye morsommere og mye mindre tidskrevende.

Skrevet

5373091[/snapback]

:hmm:

Det er jo ikke akkurat komplisert da?

Skrevet
hvis du er litt nybegynner er d vel best å begjynne med cs 1.6 vel..... noen av de andre spillene er veldig kompliserte.. :yes:

5360074[/snapback]

ikke særlig smart.. de fleste folka som fortsatt sitter og spiller 1.6 har x antall år med "erfaring", som eier både han og mora. gjelder jo forsåvidt source og..

det finnes enkle, men fortsatt utfordrende spill. anbefaler battlefield 2 siden det er mye variasjon.

Skrevet

HL2 deathmatch er ganske underholdene MP messig, og består heldigvis ikke av fjortisser som bare kan skrive om de får innkludere tall (såkalt "leet").

Wolfenstein ET er ganske forvirrende i starten ja. Kom heller ikke helt inn i det og ga opp. Innstallerte det nå, men har sinnsyk ping (over 300) nå, aner ikke hvorfor.

Som sakt, CS er et MP miljø som det ser ut som det er nær umulig å komme inn i. Men om du har tid og ikke minst psyke til det, så vær så god.

Skrevet
Hva du enn gjør, ikke kjøp Day of Defeat Source. Bare fem baner, og det gamle strategiske gameplayet fra det originale DoD er borte. Banene er blitt så små og kronglete at det nesten blir mer som et Deathmatch/Capture the flag-spill enn en strategisk annen verdenskrig-skyter (hvis du da er ute etter et DM-spill, så værsågod).

Ta heller å brenn et par hundrelapper og stikk deg selv i øynene med en kniv. Mye morsommere og mye mindre tidskrevende.

5374636[/snapback]

jeg anbefaler day of destruction er en mod til dod:s som bringer gameplayet tilbake til orginale dod, alle våpen gjør mer skade igjen. den cone of fire ingen er borte osv. er sykt deilig å kunne skyte noen med Garanden eller BAR'n og faktisk drepe dem.. i stede for å se at de snur seg og dreper deg istede, selv etter du har skutt dem 1000 ganger..

http://www.prodod.net/

Skrevet

Var ikke mye info å få på siden...

Jeg er lat og orker ikke lete gjennom forumet etter informasjon, så jeg lurte på om dette her er veldig populært? Hvor mange servere er det på det til enhver tid osv.?

Kunne vært kjekt å få spilt litt ordentlig DoD med bra grafikk, ja...

Skrevet

vel er ekstremt vansklig å finne servere med folk på(som IKKE er låst) da dette liksom skal være en konkuranse dod for klan macher osv. men selv en server med 2 stykker er mer morrsom enn en full server med DOD:S :roll:

Skrevet

Farskens klan-folk. Spill er for moro, ikke konkurranse!

Jaja. Får nøye meg med singleplayer til Enemy Territory: Quake Wars blir sluppet.

Skrevet
Er det mange som spelar dette enda? Korleis er miljøet rundt spelet (mange omg/lol/11!111-personer)? Er det lett for ein nybegynnar å sette seg inn i spelet, eller må du trene mykje singelplayer får du kan våke deg ut på nett?

5364110[/snapback]

Jeg spiller fortsatt litt UT2004, men det er vel ikke så mange servere oppe som det var tilbake i de tidligere dager. Det er vel kanskje best å tørrtrene litt mot boter før du begir deg ut mot ekte mennesker, slik at du får feelen. Jeg spiller for det meste bare Onslaught som er det morsomste. Er ikke noe spesielt god i forhold til de som spiller mye, tar egentlig bare noen runder i spillet for morro skyld og som sagt, fordi Onslaught-moden er kul.

Skrevet

Kjøp deg HL2, da får du glimrende singel-player, i tillegg til SC: Source og HL2 multiplayer!

Styr unna CoD2. Bra graffikk er vel det eneste som er bra med det spillet der. Da vil jeg faktisk si meg enig med de som sier at du skal prøve Wolfenstein: Enemy Terretory. Gammelt, men bra. Dessuten er det gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...