Gå til innhold

Snakk om å være frekk og rasist på QXL

Gjest Slettet-QqZexW9o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det rare er at klokken selges som om den skulle være orginal. Det står ingen ting i teksten om at det er en kopi. Ellers må jeg legge til at slike "tro" kopier av god kvalitet koster under 200,- i kina. Butikker selger også "omega replica", bare å kjøre søk på google, dog for mye mer enn 200,-

Skrevet

Jeg forsøkte en gang å selge en ROLEX-kopi på QXL, og opplyste meget klart og tydelig om at dette var en kopi og ikke ekte vare. Dette resulterte i en sinna-mail fra QXL, og stengning av kontoen min. :hrm:

Mulig de har blitt slappere etter hvert... :p

Skrevet (endret)

Hvorfor er han rasist? Kanskje han hadde huset fullt av negere. ;)

Men det var en veldig uprofesjonell måte å svare på, det skal jeg være enig i.

Endret av Smirnoff
Skrevet

sist jeg var på mallorca var det masse negre som solgte fake ur, så finner det ikke merkelig at huset hans er fult av negre. Så det kan bare oppfattes som rasistisk hvis du oppfatter ordet neger som nedsettende.

Gjør dere det? (seriøst undrende!)

Skrevet

Ordet "neger" er et negativt ladet ord og bør ikke brukes ukritisk. Det finst dog visse sammenhenger da ordet fint fungerer - f.eks. i humoristisk sammenheng. Linjen er likevel temmelig snever og å balansere på den bør helst overlates til folk som vet hva de gjør (les: forfattere og profesjonelle humorister).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...