Gå til innhold

Hunter, er Aimed Shot Nødvendig?


Anbefalte innlegg

Ja jeg lurte på dette.. er det nødvendig?

 

Dette er altså i low lvls. Vil prøve ut BM.. men etter builden min så får jeg Aimed shot i ca lvl 52-53 alt ettersom hva jeg velger i BM.

 

"Trenger" jeg Aimed shot før det? Eller kommer jeg til å klare meg fint i pvp uten den, men med et ganske så gromt pet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil alltids klare deg, selv om BMs styrke ligger hovedsaklig i den siste tieren. Men det er ikke Aimed Shot du bør bekymre deg over. Lethal Shots, Mortal Shots og Scatter Shot er de store med styrke i MM. Og hjelper deg mye bedre i levling enn BM. Men som sagt, du klarer deg alltid så lenge skillen er der. MM gjør det bare lettere.

 

Selv hadde jeg enkelt tatt MM over BM tidlig i karakterens liv.

Lenke til kommentar

På lavt level vet jeg ikke helt hvordan det fungerer med hunters, men jeg kan love deg at jeg merker stor forskjell i PVP når en hunter går Beastmastery (I hvertfall det jeg liker å innbille meg).

 

Har de et kattedyr (med noe sånn frenzy-saker på seg) som pet er det nærmest umulig for meg som druid. Gjør så synsykt mye skade så fort, vi snakker så fort at jeg knapt rekker å ta hibernate før jeg er dø noen ganger. Åpner jeg med bearform går det litt bedre, helt til jeg må ut å heale meg i vanlig form.

 

(Nå skal det sies at jeg er restodruid med nesten bare int/spirit utstyr. Og jeg er ikke noen PVP-ekspert heller, da :p )

Lenke til kommentar

Beast mastery er helt overlegent til å levle med. Rundt level 40 gjorde pet ca 50% av total damage, og selv når hunteren min nærmer seg 50 nå, gjør petten ca 35-40% av damage ved grinding, og i AB outdamager petten meg :D

 

Dette vil si at petten så og si aldri kommer til å miste aggro fra mobs, petten soloer alt fra mager til roguer i pvp, og du er mye mindre gear-avhengig. Min level 48 pet har rundt 60 dps fra tooltip med frenzy, ca 120 dps fra tooltip med BW og frenzy. I tillegg har den over 20% critchance. Aimedshot savner jeg ikke i det hele tatt, men det du kommer til å merke er redusert rekkevidde på skuddene, noe som kan være irriterende.

 

Edit: Noe som er artig, er at når petten dør, mister den ikke buffs. Er du i orgrimmar og petten får dragonslayer og warchief blessing, hiv på et par scrolls of strenght og agility, finn deg en warrior til å være i gruppe med for battleshout, og du kan knuse alt i AB for så lenge buffene varer. :)

Endret av likferd
Lenke til kommentar

BM huntere e imba vs casters.. it goes liek : omfg a hunter, lets kill it!!11oen.... doh.. shadowmeld. lets get closer to it and spot it:O.... swhiiip.. frost trap eller ice trap eller ka det heter... and teh horny NE just run far away and like crits meh with liek 1,5k with hes aimed shot rite, and I drink liek a potion aye, so I figured liek.. since this hunter don't have a pat.. I'll still go on, but ofmg omfg omfgfo mgf a cat comes and ambushes me.. w00t... then I liek figured liek I'm gonna polly that cat, and adcrtzfrbhfjimnakfr5tvfnhuji kZOMG IMMUNE!! then it just crits 300 all teh time with hes 20% crit chance....

NERF

Lenke til kommentar

Så jeg burde egentlig specce BM? :)

For nå som jeg MM speccet mister pet aggro med engang jeg bare prøver å bruker aimedshot.. har en rimelig nice lvl 20 blå bue da. 2.7 speed.

 

Rerolla nettop hunter på hordesia med noen kompiser. så har en 22 hunter der. men har en 29 hunter på Al'akir som jeg kan teste BM på.

 

Og forresten.. kan noen gi meg en build jeg kan følge oppover i BM. for å få mest mulig ut av den?

Lenke til kommentar
Så jeg burde egentlig specce BM? :)

For nå som jeg MM speccet mister pet aggro med engang jeg bare prøver å bruker aimedshot.. har en rimelig nice lvl 20 blå bue da. 2.7 speed.

 

Rerolla nettop hunter på hordesia med noen kompiser. så har en 22 hunter der. men har en 29 hunter på Al'akir som jeg kan teste BM på.

 

Og forresten.. kan noen gi meg en build jeg kan følge oppover i BM. for å få mest mulig ut av den?

5330912[/snapback]

 

Her har du en bra build om du har bestemt deg for å putte poeng i beastmastery-treet:

 

Beast Mastery Talents - 31 points

 

Improved Aspect of the Hawk rank 2/5

 

Endurance Training rank 5/5

 

Improved Eyes of the Beast rank 0/2

 

Improved Aspect of the Monkey rank 0/5

 

Thick Hide rank 3/3

 

Improved Revive Pet rank 0/2

 

Pathfinding rank 0/2

 

Bestial Swiftness rank 1/1

 

Unleashed Fury rank 4/5

 

Improved Mend Pet rank 1/2

 

Ferocity rank 5/5

 

Spirit Bond rank 2/2

 

Intimidation rank 1/1

 

Bestial Discipline rank 1/2

 

Frenzy rank 5/5

 

Bestial Wrath rank 1/1

 

 

Marksmanship Talents - 20 points

 

Improved Concussive Shot rank 5/5

 

Efficiency rank 1/5

 

Improved Hunter's Mark rank 0/5

 

Lethal Shots rank 5/5

 

Aimed Shot rank 1/1

 

Improved Arcane Shot rank 0/5

 

Hawk Eye rank 3/3

 

Improved Serpent Sting rank 0/5

 

Mortal Shots

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hva du mener med det, i PvE trenger du rett og slett ikke kite med BM-spec, du har ikke sjans til å dra aggro fra pet (selv grinder jeg gjerne uten growl, mer focus til claw :D )

 

Du får rett og slett mer damage utav MM før level 40 pga aimed shot blant annet, men bestial wrath > alt.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på hva du mener med det, i PvE trenger du rett og slett ikke kite med BM-spec, du har ikke sjans til å dra aggro fra pet (selv grinder jeg gjerne uten growl, mer focus til claw :D )

 

Du får rett og slett mer damage utav MM før level 40 pga aimed shot blant annet, men bestial wrath > alt.

5331460[/snapback]

 

Tenkte på pvp.. løpe fra allien mens pettet denger løs på den. mens man skyter arcane og serpent osv =)

 

Men du E-Ton.. du har ikke lyst til å lage en liten film? Der du grinder ell no.. har bare lyst til å se hvordan pettet er gjennom noen kamper =)

 

Og vil bare di at det er bra så mange sier sin mening :) gjør det mye lettere for meg å bestemme meg.

Lenke til kommentar
Hehe, kan sikkert prøve å lage en liten film, har ikke laga så mye film før.  Mener jeg har vegas og et opptaksprogram installert, får se litt på det i jula.

5332433[/snapback]

Tusen takk =)

 

Det hadde vært knall! :)

Ha en fin jul forresten

 

Edit: Leif..

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...