Hotel Papa 2207 Report post Posted December 22, 2005 Heisann Topic sier vel det meste! Lurer på hvor jeg kan få tak i dette spillet... God Jul Quote Share this post Link to post
Pels 7 Report post Posted December 23, 2005 Jeg kjøpte dette spillet i Tyskland for 10 € Har du sjekket igjennom alle lokale butikkene ? Quote Share this post Link to post
KristianF 6 Report post Posted December 23, 2005 Sjekk i sånne "Tilbuds-oppsammlings-kasser" som pleier å være i butikker.. En sånn kasse med x antall 50kr spill.. Quote Share this post Link to post
Hotel Papa 2207 Report post Posted December 25, 2005 iik! Det er 1000 sånne butikker her da:( Søren åsså.. det er ikke så lenge sia jeg så det heller, men jeg kan ikke huske hvor.... Quote Share this post Link to post
Hotel Papa 2207 Report post Posted January 10, 2006 Svarte, nå har jeg prøvd å lete i 1mnd og fortsatt ikke funnet det!! Har heller ikke fått svar fra Play.com..... Er det noen som gidder å si ifra hvis de finner det? Hvor og hvilken butikk? Quote Share this post Link to post
OpusNR1 21 Report post Posted January 10, 2006 Hvilket format skal du ha det i? Eneste jeg fant var PS2 versjonen... PS2 4x4 Evolution 2 er jo mye bedre da, her er link til PC-versjonen: 4x4 Evolution 2 PC Ellers kan du jo teste Jeep® Mountain Madness, Jeep® 4x4 Adventure og Jeep® Trail of Life (Jeep games) De er laget av de samme utviklerne som laget 4x4 evo 1 & 2, og de har brukt samme spillmotor. Quote Share this post Link to post
Hotel Papa 2207 Report post Posted January 10, 2006 Hvilket format skal du ha det i?Eneste jeg fant var PS2 versjonen... PS2 4x4 Evolution 2 er jo mye bedre da, her er link til PC-versjonen: 4x4 Evolution 2 PC Ellers kan du jo teste Jeep® Mountain Madness, Jeep® 4x4 Adventure og Jeep® Trail of Life (Jeep games) De er laget av de samme utviklerne som laget 4x4 evo 1 & 2, og de har brukt samme spillmotor. 5416955[/snapback] Jeg skal se på de andre der, de er vel gratis? Jeg mener PC versionen ja! UMULIG å finne, har lett over alt! Quote Share this post Link to post