Gå til innhold

Kuleste ringetoner og meldingslyder til mobil?


beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spør om en til.. ser det var mangen borat toner på en av sidene her, men ser ikke den der "wery nice, how muth" noen som har den??

9508620[/snapback]

 

 

Du kunne jo prøvd det samme trikset på nytt?

 

Gå til google, skriv Ringtone, deretter "very nice how much", så får du et par treff...

Lenke til kommentar

Hei igjen, fant tippekamplyden på Norsk-Tipping sine nettsider

http://www.norsk-tipping.no/page?id=93&key=59332

Men når jeg mottar linken til der jeg laster den ned får jeg bare error, noen som kan hjelpe med dette? VEEEELDIG lyst på den lyden som meldingstone :D

 

Edit:

Har testet alle jeg finner på søk på google, inpoc, cellus osv... får ingen av de til å virke.. håper noen har mulighet til å prøve.... vil gjerne ha denne lyden :D

Endret av OnePaal
Lenke til kommentar
Hei igjen, fant tippekamplyden på Norsk-Tipping sine nettsider

http://www.norsk-tipping.no/page?id=93&key=59332

Men når jeg mottar linken til der jeg laster den ned får jeg bare error, noen som kan hjelpe med dette? VEEEELDIG lyst på den lyden som meldingstone :D

 

Edit:

Har testet alle jeg finner på søk på google, inpoc, cellus osv... får ingen av de til å virke.. håper noen har mulighet til å prøve.... vil gjerne ha denne lyden :D

9519221[/snapback]

 

 

Den fungerer fint hos meg.

Så ut som den hadde et dcf-format. Kanskje mobilen din ikke kan spille den av?

Lenke til kommentar

nå har jeg fått tak i fila... en kamerat lasta ned og la over på minnekort, men når jeg skal spille av kommer det opp sånn info-boks med beskjeden "Ingen aktiveringskode"

 

Hva er dettE?

 

EDIT:

ORDNET SAKEN; TRENGTE ETT ANNET OPPSETT PÅ TELEFON, WAP HAR FUNKET HELE TIDEN MEN BRUKTE ETT ANNET OPPSETT BARE SÅ GIKK Det.

Endret av OnePaal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...