Gå til innhold

Kuleste ringetoner og meldingslyder til mobil?

beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tedis74 var så snill å ga deg svaret for snart et døgn siden... Du må en LAME MP3-omkoder for å eksportere lydklipp til .mp3. Det lønner seg å lese hva som stør i linkene som folk gir til deg.

Skrevet
tedis74 var så snill å ga deg svaret for snart et døgn siden... Du må en LAME MP3-omkoder for å eksportere lydklipp til .mp3. Det lønner seg å lese hva som stør i linkene som folk gir til deg.

9370705[/snapback]

Det står jo ikke konkret hva en skal gjøre da? det står at LAME ligger der og at det er gratis.

Skrevet
tedis74 var så snill å ga deg svaret for snart et døgn siden... Du må en LAME MP3-omkoder for å eksportere lydklipp til .mp3. Det lønner seg å lese hva som står i linkene som folk gir til deg.

9370705[/snapback]

Det står jo ikke konkret hva en skal gjøre da? det står at LAME ligger der og at det er gratis.

9371023[/snapback]

I innlegget hans ja, men tok du deg tid til å lese hva som stod på sidene til Audacity?

--

Ringetoner jeg har klippet med Audacity. Bruker for tiden KLF-klippet, mens Muse- og Justice-klippet ikke har funnet veien til telefonen min enda.

KLF___Last_Train_To_Trancentral__Remix_1_.mp3

Justice___Let_There_be_Light.mp3

Muse___Assasin.mp3

The_Good__The_Bad___The_Queen___The_Good__The_Bad___The_Queen.mp3

Skrevet
3. Fra Return of the jedi, får fortsatt gåsehud til tross for at ringetonen har vært i bruk i lang tid nå  :wee:

8991942[/snapback]

Enig, utrolig kraftig låt!
Skrevet

Argh, min nye Samsung U700 tar ikke mp3-filer som meldingstoner. Skulle så gjerne hatt "Western" som meldingslyd, men den takler ikke mp3. :mad:

Noen som kan hjelpe? :dontgetit:

Skrevet

Du må nesten først finne ut hvilken filtype telefonen støtter for meldingstoner. Etter det er google det beste verktøyet for å finne et program som kan konvertere filen din til den rette filtypen.

Skrevet

Okei, funnet en midi-tone nå som fungerer, men den er altfor lang

Noen som vet om det finnes et program som kan redigere MIDI-filer? Audacity fungerte ikke. :nei:

Skrevet

Alle de linkene som dere legger ut som sanger funker ikke! Strange....

9420293[/snapback]

[/q

Jo det funker!

Det går an å spille av med Firefox, men nedlaste må du me Explorer (er i alle fal min erfaring) :)

Skrevet

Får ingen av disse linkene deres til å virke lenger - det har jeg klart før.

Gir bare en blank side med feil på!

Og ingen mulighet til å spille av lyd!§

Skrevet

Her et ønske her.. noen som klarer å skaffe frem den gode damle "Tippekamplyden" Altså pling-lyden når det var scoringer.. Sikker på at flere vil ha denne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...