Opus Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Har kommet dit at man skal springe bort til gummibåten på øverste dekk. Er det noen som har en god strategi på lager? Viste seg å være vrient å hamle opp med helikopteret og 10-15 menn på en gang.
JohndoeMAKT Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Husker at jeg trengte et par 6-7 forsøk der ja. Det jeg tror virket var å klatre nesten til tops på stigen og så vente til helikopteret akkurat har fløyet over slik at det ikke kan skyte på deg. Så klatrer du den siste meteren opp, beveger deg bort til kassene til høyre, skyter de to som står rett der og holder deg i dekkning bak kassene. Så skyter du mennene i helikopteret en etter en samtidig som du må passe på å skyte de som kommer springene over hengebroene når de runder kassen din. Når alle er døde i helikopteret stikker det av hvis jeg husker rett og da kan du ta deg av maskingeværet på stilaset og de som står bak kasser i hver ende av skipet. Det viktigeste er hvertfall å komme seg i dekning for helikopteret bak kassene.
Bytex Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 (endret) Den biten var det første stedet jeg fikk lyst å knuse mus og keyboard og aldri spille mere. Brukte sikkert 20 forsøk på det der. Du stikker kjapt opp stigen, går rett på helikopteret og skyter etter kanonmannen i døra. Er du heldig, tar du han kjapt og helikopteret stikker fort. Så har du sikkert dødd så mange ganger at du vet nøyaktig hvor folkene skyter på deg..bare å komme seg i dekning (evt. hoppe ned igjen og ta healthpack). For all del, IKKE spring rett ut på dekk, da blir du lungemos. Må ta det veldig sakte og oversiktlig. er ikke 10-15 mann der oppe, bare 5-6. Du treffer maaange helikoptre i spillet, og trikset er bare å konsentere ild mot fyren i døra som skyter, eller bruke rocket launcher, men det er vanskelig fordi de ikke står stille, og du ikke har varmesøkende raketter. Kan også satse på å ta de 2-3 nærmeste folkene med en gang, og håpe du lever enda etter skytsen fra helikoptret. Men jeg tar heli'en ut først. Edit: det sitter en fyr heeelt bakerst på dekk og skyter, han er vanskelig å se. Prøv å snipe han med AG'n. Sett til Single shot så er du mye mere treffsikker. Endret 22. desember 2005 av Bitex
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg løp bak nærmeste boks og satt meg på huk der, og skøyt på mannen i døre på heliet med M4. Det står en man bak deg med minigun også, så det er lurt og holde deg inntil boksene, hvis ikke pumper han deg full av bly... Når du tar han mannen i døra på heliet, så hopper du ned og tar opp healtsettet og armoren, så gjemmer du deg bak boksene igjen. Derifra tar du mannen oppe i minigunnet, så spurter opp dit, og pumper alt som beveger seg med bly... Det var i hvertfall slik jeg klarte det...
perpyro Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg gikk tilbake til nederste dekket og knærtet de som stå bakerst på dekket nedenfra. Deretter løp jeg opp på dekket mot kan med minigunneren og knerta han direkte etter at jeg kom opp stigen for deretter å la det gå varmt med minigunneren, helikopter først og deretter de som sto fremst på dekket. Du får ikke tatt alle der fremme med minien men går du forsiktig fram herfra skal det gå bra. Gikk etter ørten forsøk. Lykke til.
Opus Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Mistet så mye liv pga. helikopteret og en annen kar som kom springende rundt kassa, at jeg valgte å gå ned og snipe alle fra nedsiden etter at helikopteret stakk. Ble så vanvittig plaget med lag(!) at etter at jeg kom opp på dekket igjen, tok det 20min. før jeg var ferdig. Er kun på hangarskipet det har lagget til nå, uforståelig at det skjer da spillet skal være peanuts for maskina.
Jaffe Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg hoppa ned i vannet jeg. Så svømte jeg på land under båten (er et "hull" der). Så tok jeg fyren i helikopteret, skjøt ned gummibåten, og stakk av uten å i det hele tatt se på folka på dekk der oppe.
Vorpal Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg hoppa ned i vannet jeg. Så svømte jeg på land under båten (er et "hull" der). Så tok jeg fyren i helikopteret, skjøt ned gummibåten, og stakk av uten å i det hele tatt se på folka på dekk der oppe. 5405747[/snapback] Gjorde akkurat det samme bare gadd ikke og ta helikopteret. Du bare klatrer opp stigen, tar sats og hopper ned i vannet, svømmer bort under gummibåten, tar og skyter ned de metal greiene som holder fast båten og tada!
Bytex Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Han er sikkert ferdig med hele spillet for lenge siden
Opus Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Takk for alle svar. Er ikke ferdig med spillet nei, har ikke fått tid til å spille det i det siste. 'Carrier' er jeg ferdig med, men ikke lengre enn det.
uthufhtrhyhfg Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Bare vent til du kommer til Volcano.. Da skal du virkelig få bryne deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå