Gå til innhold

Elleve seksere på kortet!


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med LarsP her. Karakterer varierer noe helt jævlig fra skole til skole, samt lærer til lærer. Det kan egentlig ikke sammenlignes.

5327712[/snapback]

 

Ja, det er dessverre sånn :(

På min skole er det mange lærere som ikke gir 6 fordi de er redde for at elevene skal slutte å jobbe, mens andre er snille med karakterer for å oppmuntre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På min skole er det mange lærere som ikke gir 6 fordi de er redde for at elevene skal slutte å jobbe, mens andre er snille med karakterer for å oppmuntre.

5328522[/snapback]

Huh, synes det virket som det var lett å få seks på skolen din jeg. Husker på min ungdomsskole så var det i underkant av 1% som fikk seksere.

 

Heldigvis blir det mer rettferdig på vgs hvor streberne ikke lenger klarer å smiske seg til gode karakterer. ^^

 

Universitetet har dog den mest geniale måten å måle dyktighet på. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg var den eneste som fikk 6 på kortet i min klasse.

Vet om tre i den ene parallellklassen, pluss noen til jeg vet er noen jævler i engelsk og matte.

 

Ellers var det faktisk en her som jublet over å få "kun" sju toere. Hurra.

Lenke til kommentar

Har nå tatt et bilde med det lokale kameraet (webcammet). Det ble ikke så bra, men om man zoomer litt....

 

Bah.. sliter med å legge til fil... *lete etter alternativet*

 

EDIT: Får rett og slett ikke til å legge ved et bilde :(

Jeg klarte det for to sekunder siden... i Rpp..

 

På ImageShack gikk det bra... Men skjønner ikke feilen på forumet.

 

bilde624ss.th.jpg

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
[...]

FIkk bedre enn tvillingbroren min ;)  :D  :D  :!:  :D  :!:  :p

5319241[/snapback]

 

Foooc yooou, du veit det bare var ANT-prosjektet som ødela for meg!

Dessuten teller franskkarakterene som en 6-er, jeg fikk bare en 6-er i tilvalg..

 

Æsj, skulle hatt bedre gruppe under ANT, det ødela samfunnsfags- og naturfags6-erne mine.. :mad:

Lenke til kommentar

Ikke for å drepe gleden din, men karakterer viser veldig lite :) . Har ei i klassen min, i fjor fikk hun stort sett 5 og 6 i alt. Hun kan jo selvfølgelig mye, men uten å skryte, kan jeg like mye som henne i mange av de fagene. Spør du henne om, bare for å ta et villt eksempel, hovedstaden i Etiopia eller Peru vet hun ikke svaret. Noe ei som får seksere bør kunne. Selv ligger jeg på rundt fire i snitt.

 

Er ikke misunnelig eller noe sånn :)

 

 

Gratulerer med gode karakterer.

 

 

 

Kommer fra en familie med stort sett kun lærer og alle har sine meninger om hvor god man må være for å få X i snitt. Mange av lærerene mine på ungdomsskolen mente at for å få seksere måtte man kunne mer enn læreren i faget og noen ga aldri seksere.

___ ___ __ ___ _ __ __ _ ______ ____

 

Du kan bli lege uten 6 i snitt. Du kan få ekstrapoeng i form av pågyggspoeng. Tar du f.eks engelsk i tre år får du 3 eller 5 poeng. Eller så kan du studere i utlandet, der snitte ofte er lavere.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...