Gå til innhold

Kan noen anbefale et realistisk krigsspill?


Anbefalte innlegg

Har Battlefield 2, BIA og et parr andre krigsspill, men disse er ikke særlig realistiske! OFP er drit bra, men botene er litt dumme en gang iblant. Derfor lurer jeg på om noen av dere kan anbefale noen realistiske krigsspill i First person shoter sjangerenr.

Hvis dere har noen demo av dem hadde det vært fint :-).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hadde jeg lett etter et realistisk skytespill ville jeg stoppet på Operation Flashpoint med begge exp. Det er realisme delux!

Det er bare og spørre andre folk på forumet! I tillegg er det en hel haug med addons, moder, grafikk oppdateringer og masse mer.

Du burde kjøpe det! Det er sinnsykt bra :w00t:

Lenke til kommentar
Men of Valor er et ganske realistisk krigspill... det er fps, der du slåss i Vietnam

5316523[/snapback]

 

Har prøvd demoen, :thumbdown:.

 

  Hadde jeg lett etter et realistisk skytespill ville jeg stoppet på Operation Flashpoint med begge exp. Det er realisme delux!

Det er bare og spørre andre folk på forumet! I tillegg er det en hel haug med addons, moder, grafikk oppdateringer og masse mer.

Du burde kjøpe det! Det er sinnsykt bra konservativ_woot.gif

 

Har det. Dette spillet ruler, men som jeg sa, botene blir litt dumme en gang i blant og så har jeg lyst til å prøve andre krigsspill.

 

Både Men of Valor og Call of Duty 2 er geniale krigsspill med ingen månedsavgift.

 

Har 'lånt' Call of Duty 2. Blir lei av disse botene som vet at jeg kommer hvor som helst. Går ikke an å flanke dem en gang :thumbdown:.

Lenke til kommentar

Hvordan kan folk envne CoD-spillene og Men Of Valor når trådstarter ber om REALISTISKE SPILL? Bare fordi du kan skru av crosshair betyr ikke det at spillet blir realistisk! CoD-spillene og Men Of Valor er så arkade som det går an å få det.

Men Of Valor suger forresten. Spilte det en god stund før jeg rett og slett ikke gadd mer. Buggete, elendig AI, fiender som treffer perfekt uansett, lagkamerater som er litt dummere enn A4-ark, og alt det andre bare halvgodt.

CoD 1 og 2 er veldig gode spill, men det er bare latterlig å si at de er realistiske.

 

Brothers In Arms kan være litt realistisk, men det er litt arkade der også. Dessuten blir spillet så enormt ensformig ig gørrkjedelig etter hvert, da ALT handler om flanking. Greit å kunne flanke. Kult å kunne gjøre det. Men når man MÅ gjøre det mot hver eneste fiende for å drepe dem, gå til neste "arena" som er satt opp med ting som du skal dekke deg bak, møter en skokk med fiender som du må flanke, og fortsetter videre til neste arena, da blir det for t veeeldig fristende å slå av spillet og spise opp DVD-plata.

 

Som sagt er OFP et utrolig bra og realistisk spill, men siden du har det fra før er vel ikke det noe alternativ. :p

 

WWII Online har jeg ikke prøvd, men det sies at det er veldig bra. Månedsavgift må betales.

 

Battlefield-serien er jo ikke så verst, selv om at singleplayer omtrent er ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar

For mange er det sikkert "utdatert", men i min verden så fortjener definitivt

Ghost Recon å bli nevnt.

 

Ingen medikits som kan redde deg fra å dø her.. Ofte holder det å bli skutt en gang for å dø, hvilket fører til en "litt" mer strategisk måte å krige på.

 

Er lenge siden det kom ut, men det er faktisk det eneste spillet, sammen med Rainbow six serien, som jeg fortsatt spiller.

 

 

*edit - leif was here*

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Anbefaler også Hidden and dangerous 2!

Du kommer ikke til å angre.

5318097[/snapback]

 

Jeg kan jo nedlaste "demoen" :!:. :whistle:

5318131[/snapback]

 

Ja, det koster deg jo fryktelig mye penger å kjøpe.

Som eksempel så koster hele ghost recon serien deg fra 150-199 kr. Dette er da inkludert Island Thunder og Desert Siege..

 

Tviler på at det koster deg mer å kjøpe H&D serien.

Lenke til kommentar
Anbefaler også Hidden and dangerous 2!

Du kommer ikke til å angre.

5318097[/snapback]

 

Jeg kan jo nedlaste "demoen" :!:. :whistle:

5318131[/snapback]

 

Ja, det koster deg jo fryktelig mye penger å kjøpe.

Som eksempel så koster hele ghost recon serien deg fra 150-199 kr. Dette er da inkludert Island Thunder og Desert Siege..

 

Tviler på at det koster deg mer å kjøpe H&D serien.

5318211[/snapback]

 

Jeg mener "demoen" av fullversjonen. :)

Lenke til kommentar
For mange er det sikkert "utdatert", men i min verden så fortjener definitivt

Ghost Recon å bli nevnt.

 

Ingen medikits som kan redde deg fra å dø her.. Ofte holder det å bli skutt en gang for å dø, hvilket fører til en "litt" mer strategisk måte å krige på.

 

Er lenge siden det kom ut, men det er faktisk det eneste spillet, sammen med Rainbow six serien, som jeg fortsatt spiller.

5318182[/snapback]

 

Fanken så dum jeg er! Glemte helt av Ghost Recon, jeg. Kanskje fordi jeg heller fordbinder det med en taktisk skytter mer enn et (historisk) krigsspill.

Uansett kan det jo regnes som et krigsspill, og bra er det også!

 

Jeg spiller også Rainbow Six 3 den dag i dag. Det er også bra, men det er mer urbant. Muligens ikke et alternativ for en som ser etter realistiske krigsspill. Ghost Recon foregår på store åpne områder.

Uansett er begge to one shot, one kill-spill, og alle våpen og alt utstyr fungerer veldig realistisk.

 

OT: Gorthaur, du vet at Red Storm slapp ut en gratis Expansion til RS3 nå nylig?

 

BTW: Hidden & Dangerous er også et bra krigsspill. Personlig likte jeg ikke 2'ern i det hele tatt.

 

Shellshock 'Nam var et pissspill, spør du meg. Det skulle bli så realistisk og så "gritty". Det ble bare elendig. Gritty ble det ikke, og det var så faen ikke realistisk (en amerikansk soldat løp vel ikke ofte rundt på åpne marker og drepte hundrevis av stokk dumme vietnamesere i den virkelige Vietnamkrigen?)

Det var et annet, litt lignende Vietnam-krigsspill som ikke var så dårlig. Selv likte jeg det ikke så alt for godt, men det var ikke så alt for dårlig, det. Husker bare ikke navnet. :hmm:

 

EDIT: Elite Warriors: Vietnam, var det. Et ganske så greit spill.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...