Gå til innhold

En ekte helt!


VTW

Anbefalte innlegg

I denne tråden kan du lime inn sanne og usanne historier om folk du synes har gjort en heltedåd! Det kan også være bilder.

PS: Ikke for mye tull.

PPS: Ikke lov med noen religions-helter, slik som misjonærer (grøsse) eller sånne som Olav den hellige.

PPS: Dere som ser på Hitler og andre sånne folk som helter, bør helst forlate tråden!

 

jente og en gutt kjørte på motorsykkel på veien i 90 km/t.

Jenta: Kan du kjøre litt saktere? Jeg er redd.

Gutt: Nei, det er gøy.

Jenta: Nei, det er det ikke. Vær så snill, det er skummelt.

Gutt: Så si du elsker meg.

Jenta: OK, jeg elsker deg. Kjør saktere nå!

Gutt: Gi meg en klem.

Jenta: *gir ham en klem*

Gutt: Kan du ta hjelmen min og sette den på deg selv? Den plager meg.

 

I avisen neste dag:

 

En motorsykkel krasjet inn i en bygning fordi bremsene var ødelagt og ikke funket. To personer satt på, bare den ene overlevde.

 

Sannheten er at halvveis nedover veien de kjørte, fant gutten ut at bremsene hans var ødelagt, men han ville ikke at jenta skulle vite noe. I stedet fikk han henne til å si hun elsket ham og få henne til å gi ham en klem en siste gang før han ba henne ta hjelmen hans og bruke den så hun overlevde selv om han visste han ville dø.

Endret av VTW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges for opprydding, åpnes når den er ferdig.

 

Unøvendig å ødelegge en tråd. Har man ikke noe vettugt og relevant å komme med, så er ikke noe poeng i å skrive noe. Det vil uansett bli fjernet av en moderator. Så ikke kast bort deres tid.

 

Da åpnes den igjen. 19(!) innlegg er sendt inn i det mørke hull. Det holder med at en person spør om en historie er sann. Videre spamming her vil medføre reaksjoner.

 

Om man vil bidra til tråden så bidra med noe relevant og on topic.

 

 

Reaksjon på moderering/dette innlegg gjøres som altid på pm, ikke i denne tråden da det vil bli ansett som Off topic og brudd på retningslinjene.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Dette er min helt.

 

PS: Har lest topic og synes at Goebbels fortjener å være med.

5324975[/snapback]

 

Da kan du gjerne utdype hvorfor du mener mannen som var en av Hitlers nærmeste medarbeidere, en av hovedarkitektene bak krystalnatten og som deltok i utarbeidelsen av "den endelige løsningen", samt at han tok livet av sine seks barn, kan regnes som en ekte helt. :hmm:

Lenke til kommentar

Kanskje fordi han var den første til å innse massemedia's evne til å påvirke menneskesinnet og bruke det til sin/deres(nazistenes) fordel? Tviler egentlig på at han mener han er helt p.g.a. det han stod for, men evnen til endre tankegangen til ett helt folk via effekter som den store løgnen (gjenta en løgn mange nok ganger, og høyt nok, så vil folk etterhvert tro det er sannhet)

Lenke til kommentar
Da kan du gjerne utdype hvorfor du mener mannen som var en av Hitlers nærmeste medarbeidere, en av hovedarkitektene bak krystalnatten og som deltok i utarbeidelsen av "den endelige løsningen", samt at han tok livet av sine seks barn, kan regnes som en ekte helt.  :hmm:

5325427[/snapback]

 

MrLee sa det ganske så bra:

Kanskje fordi han var den første til å innse massemedia's evne til å påvirke menneskesinnet og bruke det til sin/deres(nazistenes) fordel? Tviler egentlig på at han mener han er helt p.g.a. det han stod for, men evnen til endre tankegangen til ett helt folk via effekter som den store løgnen (gjenta en løgn mange nok ganger, og høyt nok, så vil folk etterhvert tro det er sannhet)

 

Jeg har utrolig mange DVD'er som setter fokus på de tyske lederne før og under den 2. verdenskrig. Blant alle de fantastiske lederne så er det Goebbels som imponerte meg mest. Den mannen hadde en talegave av en annen verden.

Lenke til kommentar
Da kan du gjerne utdype hvorfor du mener mannen som var en av Hitlers nærmeste medarbeidere, en av hovedarkitektene bak krystalnatten og som deltok i utarbeidelsen av "den endelige løsningen", samt at han tok livet av sine seks barn, kan regnes som en ekte helt.  :hmm:

5325427[/snapback]

 

MrLee sa det ganske så bra:

Kanskje fordi han var den første til å innse massemedia's evne til å påvirke menneskesinnet og bruke det til sin/deres(nazistenes) fordel? Tviler egentlig på at han mener han er helt p.g.a. det han stod for, men evnen til endre tankegangen til ett helt folk via effekter som den store løgnen (gjenta en løgn mange nok ganger, og høyt nok, så vil folk etterhvert tro det er sannhet)

 

Jeg har utrolig mange DVD'er som setter fokus på de tyske lederne før og under den 2. verdenskrig. Blant alle de fantastiske lederne så er det Goebbels som imponerte meg mest. Den mannen hadde en talegave av en annen verden.

5328920[/snapback]

 

Ahhh, ok. Jeg skjønner at du lar deg imponere.

 

Men som allerede påpekt her, hadde han bare brukt sine egenskaper til noe godt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...