Gå til innhold

That '70s Show


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett hele Sesong 1, og jeg må si at jeg liker den serien ordentlig godt! Har liksom blitt glad i disse folkene! :blush: ..hehe.. jaja..

 

Tror kanskje man får litt mer "følelse" / tilhørighet til en serie og dens spillere hvis man liksom følger med (fra starten), og ikke ser sporadisk og av og til.. Da vil det liksom bli "bare en serie" .. Men, hvis man liksom følger med den "lille røde tråden" så blir det på en annen måte igjen..

 

anyway ... That '70s Show .. :love:

Lenke til kommentar

iiiiik.. Nå har jeg begynt på Sesong 2, og jeg tar en pause med en gang.. De har jo bytta "introsangen" til noe mer fancy noe.. Altså samme sang, men mer "polert"! .. ekkelt!! :(

 

Det minnet meg litt p Wayne's World.. fra den amatør-sang-tingen de gjorde, til de kom til "det super-flotte studio" -greia, hvor også grein på nese over den "Polerte theme'n" .. jaja.. sesongen er sikkert kul fordet! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Knallserie og utrulig morsomt. Geniale komentarer og personligheter. Men synes at det er litt dumt med den samme leingen på annakver replikk.

5452776[/snapback]

 

 

Beklager, her strekker selv ikke min universielle dialektforstand til. Hva i alle dager er "leiningen"? Det står vel forøvrig i retningslinjene at man skal holde seg til bokmål...

 

Jeg har hørt rykter om at 70s Show vil bli discontinued etter et par episoder til. Jeg venter nå på episode 10 i sesong 8, som er den aller nyeste. Hadde vært veldig trist om det bare sluttet nå snart, men på en annen side skjønner jeg det godt, da både Kelso og Eric er borte. Mye av den gode, gamle stemningen i serien er borte, selv om Randy har klart seg veldig bra/god skuespiller.

Lenke til kommentar
PASADENA, California (Hollywood Reporter) -- Fox's veteran comedy "Malcolm in the Middle" will end its seven-season run May 14, while "That '70s Show," now in its eighth season, will bow out four days later, the network said Tuesday.

 

That 70s Show har altså sin siste episode 18. Mai. Blir litt trist, men samtidig greit også. Serien er langt fra den samme uten Eric og Kelso.

Lenke til kommentar
Beklager, her strekker selv ikke min universielle dialektforstand til. Hva i alle dager er "leiningen"? Det står vel forøvrig i retningslinjene at man skal holde seg til bokmål...

Kan du vise meg kvar dette står i retningslinjene? Einaste eg finn er:

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet ... Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.
Lenke til kommentar

Beklager, da så jeg ingenting om dialekter i retningslinjene nå. Mener bare jeg har sett det før, eller sett moderatorer har skrevet det i tråder der mange særegne dialektord har blitt brukt. Ønsker i hvert fall absolutt ikke å diskriminere dialektbruk, men det er enklest om alle holder seg til bokmål, rett og slett for å gjøre seg best mulig forstått.

 

Jeg lurer fortsatt på hva leiningen er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...