Gå til innhold

Wacken Open Air 2006 - Noen som skal?


Gromle

Anbefalte innlegg

Var på Wacken 2003. De 2 scenene der er hovedscenene og de veksler på de. Er i tillegg noen små-scener rundt om som det spilles på uavhengig, men sjenerer ikke hovedscenene og blir svært lite sjenert andre veien.

Reiste alene på Scream-bussen, men traff på noen ålreite folk på bussen som jeg campet med, fun :D

 

Skal på Sweden Rock selv i år, såååå mange gamle bra grupper jeg aldri hadde trudd jeg skulle få sett. :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på Wacken 2003. De 2 scenene der er hovedscenene og de veksler på de. Er i tillegg noen små-scener rundt om som det spilles på uavhengig, men sjenerer ikke hovedscenene og blir svært lite sjenert andre veien.

Reiste alene på Scream-bussen, men traff på noen ålreite folk på bussen som jeg campet med, fun :D

 

Skal på Sweden Rock selv i år, såååå mange gamle bra grupper jeg aldri hadde trudd jeg skulle få sett.  :thumbs:

6047293[/snapback]

Haha, det må være noe av det feteste å møte på random folk ;-p
Lenke til kommentar

Hva med å mekke "norsk camp" et eller annet sted på området, prøve å "bosette" seg i nærheten av hverandre? Jeg, brodern og en kompis skal hvertfall, forhåpentligvis får man lurt med Skurupu og noen andre og.

 

EDIT: Running Order har visst kommet opp.

Endret av Tze
Lenke til kommentar
Har ikke så lyst som jeg hadde ifjor, da spillte nemlig Cannibal Corpse der. :)

Vil dra på en festival med mange generelle death metal band, hadde vært utrolig artig. Men 16 år er vel kanskje litt liten alder for å dra på en sånn festival? Ikke vet jeg  :(

6046503[/snapback]

Hvis du skal ha metall av den ekstreme typen så er norske Hole In The Sky og Inferno gode steder. Men tror desverre det er 18 årsgrense på begge. Uansett, de virker til å ha tradisjon for å ha litt mer ekstreme band enn den gjennomsnittlige festival, så når du har blitt 18 så er det sikkert forsatt mye kult der.

 

Ellers så kan du prøve å overtale en av foreldrene dine til å bli med som verge. :p

 

EDIT: Atheist, Die Apokalyptischen Reiter, Emperor, Nevermoe, Opeth, Orphaned Land, . Virker fristende, mend jeg tror jeg får klare meg med Quarten. Blant annet Opeth er jo der og. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hva med å mekke "norsk camp" et eller annet sted på området, prøve å "bosette" seg i nærheten av hverandre? Jeg, brodern og en kompis skal hvertfall, forhåpentligvis får man lurt med Skurupu og noen andre og.

 

EDIT: Running Order har visst kommet opp.

6066872[/snapback]

 

Hadde jo vært verdt ett forsøk ivhertfall. Jeg reiser sammen med kompis (han er egentlig tysker, men bor i norge) og skal møte en annen sørfra. Hadde jo vært fett med en slags norsk camp!

Lenke til kommentar
Men da lager vi en liten norsk leir, der vi er fullere enn alle andre  :p

6072086[/snapback]

 

Burde ikke være noe problem for nordmenn :cool:

6072842[/snapback]

 

Nope, vi bare kjører i kjent stil :p Har jo tross at ett rykte å ta vare på...

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Då er Wacken og HITS bilettene i hus. Gleder meg så inn i granskauen til Wacken nå :thumbup: Noen som er fra Oslo her? Skal ta buss fra Galleriet, men er ikke sikker på hvor det er :p Noen som er god å forklare eller kan linke til et kart? Kommer med tog fra Bergen så utgangspunktet må bli Oslo S.

Endret av Metalhead
Lenke til kommentar
Legger ved Bussterminalen, like ved Oslo S. Over en bro, så er det bare å følge bussterminalen hele veien, og så gå ned.

 

Ps. å sitte nede i bussen er en dårlig ide  ;)  (been there, done that)

6446732[/snapback]

Takker for svaret, men hva mener du med i sitte nede i bussen? sitte på bussterminalen eller ta bussen til Wacken? Å ta bussen til Wacken er sikkert ikke det mest behagelige, men skal med bussen uanset :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...