Gå til innhold

Wacken Open Air 2006 - Noen som skal?


Gromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye fyll, ikke så mange konserter som jeg hadde tenkt å få med meg.. med andre ord: vanlig festivalpraksis.

 

Er stygt redd nordmenn må jobbe hardere for å opprettholde drekkeryktet sitt, campet sammen med (ex-)bartenderne fra Rock In og Brothers of Beer, en gjeng gale folk fra Israel.. makan til drekking har jeg aldri sett!

 

Soilwork var helt fantastisk, Fear Factory var bra (allsang i hele publikum.. *frysninger*) men Finntroll var nok beste opplevelsen (mye på grunn av selskapet under konserten :love: )

 

Så lite til nordmenn generelt, annet enn Rock In folk? Hvor i granskauen oppholdt dere dere hen? :tease:

Lenke til kommentar
Hehe, får håpe dere ikke er like folkesky som TG-gjengen. De satt rundt i hele skipet, og knapt noen turte å si hei til hverandre.

6598600[/snapback]

 

*host* Virker som metalfolk er like folkesky som vanlige nerder.

6635543[/snapback]

 

Ja.. For det var jo så lett å finne folk der :tease:

Lenke til kommentar

Av en eller annen mystisk grunn fant jeg alltid tilbake til folkene jeg dro med, selv om vi dro på forskjellige konserter og jeg dro alene noen ganger. De bare "dukka opp" helt plutselig når man sto i en matbod eller lignende. Var i 1999 da. Jeg sleit max en natt å finne teltet mitt, gikk rundt i 2 timer i pissregn midt på natta.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Koste meg stort, ja, men er nok langt fra skallet og var nok ikke den type kos jeg antar du hinter til ;)

 

Bodde på camp D, rett ovenfor der "hovedveien" i utkanten av camp C gikk.

 

Å finne folk man kjenner var ikke no problem, så lenge man veit ca hvor de holdt til, hva de liker å ete og hva de har tenkt å se. Finne folk man aldri har møtt før, derimot..

Lenke til kommentar
Hehe, får håpe dere ikke er like folkesky som TG-gjengen. De satt rundt i hele skipet, og knapt noen turte å si hei til hverandre.

6598600[/snapback]

 

*host* Virker som metalfolk er like folkesky som vanlige nerder.

6635543[/snapback]

Fant ikke mange nordmenn desverre. Mens jeg ventet på Emperor møtte jeg noen hyggelige nedelendere da. De syntes det var veldig kult at jeg var norsk. :p

Lenke til kommentar
rare tyskere det hadde vi også :p

6681476[/snapback]

 

Hehe.. De er virkelig ett merkelig folkeslag. Han var tysk han ene jeg reiste sammen. Jobber sammen han her i Tromsø. Så vi var på rundtur i de mer tvilsomme strøkene på Reeperbahn mens vi ventet på at bussen til Wacken skulle gå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...